Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.quote:Op maandag 15 september 2014 12:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb al teveel in het Fries gezegd![]()
Dat komt omdat het geen 450 was.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Ja.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef aeque het volgende:
Moest dat nou zo nodig in de TT Straw?
Die kassameisjes zijn zo makkelijk tegenwoordig blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Net boodschappen gedaan. Het was 4,50. Toen ik zei: echt fantastisch, keek het kassameisje me vreemd aan.
Wat ik gisteren begreep niet nee.quote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:12 schreef El_Thijs het volgende:
Bijna 700!
En gaan de meets niet door?
Even teruglezen dan.quote:
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Roycoquote:Op maandag 15 september 2014 12:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op jou en Royco na, heeft iedereen afgezegd. Maar feel free om toch te meeten, hoor.
Dat is ook weer waar.quote:
Zachte G kan best sexy zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:11 schreef yats het volgende:
[..]
Right... Ik ga denk ik maar eens in een hoekje op Limburgs over.![]()
Goed bezigquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar.
Maar wel wortelen, sperziebonen en uien gehaald. Ik kan weer gezond eten.
Ik vind het vaak vooral lachwekkendquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Zegt iemand die in België woont.quote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Niet bij mij vrees ikquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zachte G kan best sexy zijn.
Ook in België vind ik de zachte G nog steeds lachwekkend.quote:
Logisch welquote:Op maandag 15 september 2014 12:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Maar, dat durf ik dan weer niet. Zo alleen met Royco
Het is erg stimulerend als je merkt dat je broeken steeds losser gaan zitten.quote:
Vooral met zo'n 'Hèèèè?' d'r achterquote:Op maandag 15 september 2014 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het vaak vooral lachwekkend.
Dat geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is erg stimulerend als je merkt dat je broeken steeds losser gaan zitten.
quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooral met zo'n 'Hèèèè?' d'r achter
Oh, dan schiet het al echt op, als je dat soort dingen gaat merkenquote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 op 1 welquote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Want? Jij bent heel eng om te meeten?
Dat geloof ik best.quote:
Ja dan heb ik meer voorzetten om semi grappig in te koppen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, jij bent alleen leuk in groepsverband?
Echt kuddedier, die Royco.quote:
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.quote:Op maandag 15 september 2014 12:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dan heb ik meer voorzetten om semi grappig in te koppen.
Vergt enige oefening ja. En zeker niet doen als het gesprek serieus van aard is.quote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.
Gewoon grotere broeken kopen. Kun je vreten en jezelf toch goed voelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan moet je bretels aan?quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon grotere broeken kopen. Kun je vreten en jezelf toch goed voelen.
Ik was laatst maar al te blij dat ik weer een broekmaat kleiner kon kopen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus dus dat scheelt.quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vergt enige oefening ja. En zeker niet doen als het gesprek serieus van aard is.
Dat verbeterd het beeld niet echt danquote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 12:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Semi-serieus. Ken het gevoel wel, ik ben het zelf ook nooit of zelden.quote:Op maandag 15 september 2014 12:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik ben nooit serieus dus dat scheelt.
Preciesquote:Op maandag 15 september 2014 12:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Anders moet je zelf de voorzet en het inkoppen regelen, tja dat gaat te ver.
Hoeveel ben je nu kwijt dan?quote:Op maandag 15 september 2014 12:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik dikker was merkte ik het ook wel gewoon in het dagelijks leven.
Kon minder goed bewegen, ik zat mezelf in de weg en alles. Ben blij dat ik wat vetjes kwijt ben
Die zullen er best zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, jezelf een voorzet geven om een eigen grapje in te koppen werkt niet echt denk ik.
Al zullen er vast mensen zijn die daar dan wel weer een talent voor hebben.
Zeg je nu dat ik geen talent heb?quote:Op maandag 15 september 2014 12:34 schreef Yvie_lu het volgende:
Ja, jezelf een voorzet geven om een eigen grapje in te koppen werkt niet echt denk ik.
Al zullen er vast mensen zijn die daar dan wel weer een talent voor hebben.
Nee. Dat zeg jij zelf (aangezien jij zegt dat je alleen leuk bent in groepen en niet 1 op 1)quote:Op maandag 15 september 2014 12:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik geen talent heb?
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1quote:Op maandag 15 september 2014 12:39 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee. Dat zeg jij zelf (aangezien jij zegt dat je alleen leuk bent in groepen en niet 1 op 1)
Ik wil 10 kilo kwijt. Maar ja...quote:Op maandag 15 september 2014 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik mag van mezelf pas over 4 kilo weer proberen of ik in m'n te kleine broeken pas.
Waarom niet?quote:Op maandag 15 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1
Ik sport me suf, eet bewuster maar raak geen kilo kwijtquote:
Als je van jezelf weet dat dat wel zo is, waarom niet.quote:Op maandag 15 september 2014 12:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan toch niet van mezelf zeggen dat ik hartstikke leuk ben 1 op 1
Gewoon doenquote:
Ieder pondje gaat door het mondjequote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ik sport me suf, eet bewuster maar raak geen kilo kwijt
Drink je niet gewoon teveel?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Ja dat is wel essentieel ja, maar als het waar zou zijn, zie ik niet waarom je dat niet zou kunnen zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan leg ik teveel druk op mezelf he, je moet het wel waar maken.
Ik heb geen idee of het waar is.quote:Op maandag 15 september 2014 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja dat is wel essentieel ja, maar als het waar zou zijn, zie ik niet waarom je dat niet zou kunnen zeggen.
Ja, en ieder pondje komt uit je kontjequote:
Er komt ook nog wat uit je piemeltjequote:Op maandag 15 september 2014 12:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, en ieder pondje komt uit je kontje
Stress?quote:Op maandag 15 september 2014 12:42 schreef yats het volgende:
[..]
Nog groter?quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als vrouwen aankomen, worden hun borsten vaak groter.
Zou grappig zijn als mannen die aankomen, een grotere en dikke piemel krijgen.
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kan er ook veel van gaan eten waardoor je dus aankomt.quote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stress val je toch vaak juist van af?
Hoeft niet, hoorquote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Stress val je toch vaak juist van af?
Inderdaad. Een vetpensje.quote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.
Helaas wel inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 12:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Helaas blijft het net een verdieping daarboven steken.
Ik eet niet zoveel de laatste tijd. Ik krijgt het gewoon niet wegquote:
Dat zou kunnen, al probeer ik dat wel te minderen.quote:
Zou kunnen, al val je dan normaal gesproken af.quote:
Dat is niet lastigquote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik dacht juist met sporten word het wel minder, I was wrongquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik begin te brede schouders te krijgen.
Shirtjes zitten te strak
Je weet dat je te dik bent als je je piemeltje niet meer kunt zien.quote:
Solid brag.quote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Royco1 het volgende:
Ik begin te brede schouders te krijgen.
Shirtjes zitten te strak
Tot je weer gaat eten.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Gewoon jezelf uithongeren, dat werkt altijd.
Merk het ook ja, nu ik veel zwem worden mijn schouders ook brederquote:Op maandag 15 september 2014 12:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik dacht juist met sporten word het wel minder, I was wrong
Working on that. Ik kijk al de hele ochtend naar wat heerlijke broodjes en toch heb ik alleen een glaasje jus d' orange op.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Goed gereedschap hangt onder een afdak.quote:
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.quote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet dat je te dik bent als je je piemeltje niet meer kunt zien.
[..]
Solid brag.
Stap over op waterquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Working on that. Ik kijk al de hele ochtend naar wat heerlijke broodjes en toch heb ik alleen een glaasje jus d' orange op.
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje nietquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed gereedschap hangt onder een afdak.
Heb ik ook al twee glazen van op.quote:
Dat zeker.quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.
Voorzorgsmaatregelen.quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje niet
Ik weet uit ervaring dat dit niet werktquote:Op maandag 15 september 2014 12:53 schreef Myraela het volgende:
Dat is ook zo.quote:Op maandag 15 september 2014 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Toch zou ik een elektrische boormachine niet graag in de regel leggenquote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Goed gereedschap verroest ook zonder afdakje niet
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?quote:Op maandag 15 september 2014 12:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan dat de shirtjes te strak zitten door de buik.
Ja, erg lastig.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?
quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch zou ik een elektrische boormachine niet graag in de regel leggen.
Ow, ik dacht door blauwe ballenquote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En je broeken zitten nu ook te strak door je piemel toch?
Hoe ben je die dan kwijtgeraakt er zit geen statiegeld op.quote:Op maandag 15 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil nog steeds ooit mijn 6 pack terug krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |