Thanks voor de tipquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:40 schreef Dven het volgende:
Mark Knopfler naar Amsterdam.
Zou kaartjes boeken als ik in een straal van 1000 KM woonde
Stef de Stuntpiloot is goud met drank.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:41 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb dit drankspel geïntroduceerd in een olof dispuut huis. Toen ik daar voor het eerst kwam, toen ik nog het idee had om daar te gaan wonen.
Drankspel Risk:
Hardcore: Elk verloren leger moet je drinken, plus hoeveelheid legers die je krijgt voor je continent mag je uitdelen aan shots.
De knaapjes hielden het 4 beurten vol..
Kiwi marketeers zijn trouwens ook wel sneaky: Blijkbaar is er ook een goudkleurige versie, de Zespri Gold. Die was populairder dan de kiwi geworden en dus hebben ze de kiwi 'ge-rebrand' naar Zespri Green.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik at vanmorgen een kiwi, die dingen eet ik niet zo vaak vanwege al het gedoe van opensnijden en uitlepelen, maar die dingen zijn eigenlijk verdomd goed.
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kiwi marketeers zijn trouwens ook wel sneaky: Blijkbaar is er ook een goudkleurige versie, de Zespri Gold. Die was populairder dan de kiwi geworden en dus hebben ze de kiwi 'ge-rebrand' naar Zespri Green.
Einde leuk feitje.
Is zoeter dan de groene, ik vind de groene lekkerderquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De fuk![]()
Die wil ik ook
Ik eet godverdomme al 28 jaar kiwi's en ik heb nog nooit een gouden gehadquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:47 schreef Saind het volgende:
[..]
Is zoeter dan de groene, ik vind de groene lekkerder
De gouden versie is dan ook lekkerder dan de groenequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Kiwi marketeers zijn trouwens ook wel sneaky: Blijkbaar is er ook een goudkleurige versie, de Zespri Gold. Die was populairder dan de kiwi geworden en dus hebben ze de kiwi 'ge-rebrand' naar Zespri Green.
Einde leuk feitje.
Dat zijn dus geen kiwi's, maar zespri's...quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet godverdomme al 28 jaar kiwi's en ik heb nog nooit een gouden gehad
Ik wil er gewoon 1quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat zijn dus geen kiwi's, maar zespri's...
Soort kindersurprise, soms heb je ineens een gouden kiwi.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik eet godverdomme al 28 jaar kiwi's en ik heb nog nooit een gouden gehad
Kinder surprisequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:49 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Soort kindersurprise, soms heb je ineens een gouden kiwi.
Als ik kiwi heb op mijn stukje taart, dan ben ik altijd een beetje droevig.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
De gouden versie is dan ook lekkerder dan de groene
Jij hebt liever een kersquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Als ik kiwi heb op mijn stukje taart, dan ben ik altijd een beetje droevig.
Graag 1 post gevuld metquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:52 schreef Saind het volgende:
kanker ik ben een moeilijk klein schroefje van m'n koffiezetapparaat kwijt
Jij hebt liever mandarijn uit blik.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat snap ik, net als zon kleurrijke nepkers.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:51 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Alsof die belangrijk is.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:54 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ga ik noooit terugvinden in de keuken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |