Ik at vanmorgen een kiwi, die dingen eet ik niet zo vaak vanwege al het gedoe van opensnijden en uitlepelen, maar die dingen zijn eigenlijk verdomd goed.quote:
In ieder geval wel met stijl zat geworden dus.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef Tarado het volgende:
Ik heb een beetje een kater, ook sigaren gerookt, zo'n asbak bek
Er zijn dus mensen die die dingen met huid en haar opetenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik at vanmorgen een kiwi, die dingen eet ik niet zo vaak vanwege al het gedoe van opensnijden en uitlepelen, maar die dingen zijn eigenlijk verdomd goed.
Daarom in een blender flikkeren of gewoon even afspoelen en de schil ook opeten. Goede vezels ook.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik at vanmorgen een kiwi, die dingen eet ik niet zo vaak vanwege al het gedoe van opensnijden en uitlepelen, maar die dingen zijn eigenlijk verdomd goed.
Ik ga dit weekend met vrienden 's nachts Risken met sigaren en whisky. Ook wel tofquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval wel met stijl zat geworden dus.
Halloquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die die dingen met huid en haar opeten
ja zekerquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Dven het volgende:
[..]
In ieder geval wel met stijl zat geworden dus.
Zou wel leuk zijn om een keertje wereldleider te zijn en dit te doen met andere wereldleiders maar dan voor het echie.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met vrienden 's nachts Risken met sigaren en whisky. Ook wel tof
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Er zijn dus mensen die die dingen met huid en haar opeten
En coke.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:18 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend met vrienden 's nachts Risken met sigaren en whisky. Ook wel tof
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ze zover krijg.
Heb hele brave vrienden, niks dan drank
Iedereen probeert zuid-amerika te veroveren.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:22 schreef Saind het volgende:
[..]
Weet ook niet of coke/Risk een gouden combo is.
Worden de discussies helemaal rampzalig
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Als je geheel z-a in handen hebt mag je iedere dobbelbeurt een lijntje klappen uit de voorraad van je vrienden.
Groetjes terug, ze waren vereerd.quote:Op dinsdag 16 september 2014 10:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hallo
Ik ga nu naar een college.
Groeten aan je collega's
Zou worms spelen op deze map.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:33 schreef Dven het volgende:
Ik heb een waarheidsgetrouwe tekening van het ongeval gemaakt om de verwerking te bevorderen
[ afbeelding ]
Waar zou je je eerste worm plaatsen hequote:Op dinsdag 16 september 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zou worms spelen op deze map.
Zit ik erbij?quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Waar zou je je eerste worm plaatsen he
Ik heb trouwens een jaar geleden heel suf worms geinstalleerd op m'n telefoon en alle wormpjes namen van de VBL SC gegeven. En ook een computer met aartsvijanden.
Ja. Knut ook. Beide in het heldenteam. Als stemmetje hebben we Japanquote:
Ik heb dit drankspel geïntroduceerd in een olof dispuut huis. Toen ik daar voor het eerst kwam, toen ik nog het idee had om daar te gaan wonen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:21 schreef Saind het volgende:
[..]
Denk niet dat ik ze zover krijg.
Heb hele brave vrienden, niks dan drank
quote:Op dinsdag 16 september 2014 12:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ja. Knut ook. Beide in het heldenteam. Als stemmetje hebben we Japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |