Ik ben het ook eens dat men niet zo moet janken over zwarte pietquote:Op maandag 15 september 2014 09:42 schreef Grielen het volgende:
Je zult het me niet vaak horen zeggen, maar ben het stiekem wel eens met Geertje. Alhoewel een wet ietwat overdreven is.
Doe zelf eens normaal manquote:Op maandag 15 september 2014 09:45 schreef wip_kip het volgende:
Geert die zijn gedachtegoed probeert te verplichten met wetten. Doe normaal man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Nee hoor, gelijk een stemplicht erbij.quote:Op maandag 15 september 2014 09:44 schreef Hexagon het volgende:
Dit is nog kanslozer dan al die zwartepietenzeikerds
Populist alarm!quote:Op maandag 15 september 2014 09:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee hoor, gelijk een stemplicht erbij.
Laat het volk maar eens bepalen of wij er mee eens zijn of niet.
Een voorbeeld, of dat wiet legaal moet zijn, eens of oneens.
Ben je gelijk klaar van alle gezeur.
Zwarte Piet is een cultuurverschijnsel. Cultuurverschijnselen laten zich doorgaans niet door wetten statisch vastleggen.quote:Op maandag 15 september 2014 09:48 schreef Antaris het volgende:
[..]
Nee hoor, gelijk een stemplicht erbij.
Laat het volk maar eens bepalen of wij er mee eens zijn of niet.
Een voorbeeld, of dat wiet legaal moet zijn, eens of oneens.
Ben je gelijk klaar van alle gezeur.
Een zwarte pieten wet is een beetje overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 15 september 2014 09:49 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Zwarte Piet is een cultuurverschijnsel. Cultuurverschijnselen laten zich doorgaans niet door wetten statisch vastleggen.
Goed idee, heb je je pensioen ook weer goed aangevuldquote:Op maandag 15 september 2014 09:51 schreef LXIV het volgende:
Ik ben bezig met de oprichting van de SEZPP, de Sinterklaas en Zwarte Piet Partij. Doel van deze partij is het Sinterklaasfeest in traditionele zin te behouden. Ik reken op 10 zetels.
Ik begrijp zeker wat jij bedoelt. Maar het is nu eenmaal geen taak van overheden om voor burgers te gaan regelen hoe zij hun feestjes willen vieren. Als een groep burgers graag okeren Pieten wil dan mogen ze dat. Ik ik heb ze liever gewoon zwart en wens geen vervelende moralistische vingertjes te hebben. Geen wet nodig die dat allemaal moet gaan regelen.quote:Op maandag 15 september 2014 09:52 schreef Antaris het volgende:
[..]
Een zwarte pieten wet is een beetje overdreven maar je begrijpt wat ik bedoel.
Waarom maakt de GBL zich dan enkel druk om de kleur van Zwarte Piet, en niet om zijn karakterverandering?quote:Op maandag 15 september 2014 09:55 schreef Toga het volgende:
Als er voor monumenten een wet bestaat voor historisch erfgoed, waarom dan niet voor cultureel erfgoed?
Voor monumenten zijn er ook voorschriften voor kleuren van gevels en kozijnen.
Uiteraard zal dit wetsontwerp lacherig worden weggewoven, omdat Geert ermee komt.
Nederland wordt steeds achterlijker inderdaad, zie de hoeveelheid stemmen op de GBL.quote:Op maandag 15 september 2014 09:57 schreef cempexo het volgende:
Ik begrijp deze ontwikkeling in Nederland best wel. Eigenlijk heel logisch.
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder druk
IQ kloof tussen migratiecontinent Europa en ontwikkeld Azië steeds groter.
http://xandernieuws.punt.(...)nederland-onder-druk
Goede bron.quote:Op maandag 15 september 2014 09:57 schreef cempexo het volgende:
Ik begrijp deze ontwikkeling in Nederland best wel. Eigenlijk heel logisch.
Massa immigratie zet gemiddelde intelligentie Nederland onder druk
IQ kloof tussen migratiecontinent Europa en ontwikkeld Azië steeds groter.
http://xandernieuws.punt.(...)nederland-onder-druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |