Gisteravond/zaterdagavond ging het best soepel.quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsof TVSC wel zou worden geaccepteerd in R49 topic ookal doen we normaal.
Ja, dat kan maar dan moet je ook ff aan zelfreflectie doen hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Tsja die radio is een soort kindje geworden voor die mensen
Nouquote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gisteravond/zaterdagavond ging het best soepel.
Gast je moet echt effe kappenquote:
Hoe de fack is dat relevant op wat ik zei danquote:Op maandag 15 september 2014 00:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus? TVSC mocht in R49 ook niet posten.
Ik werd daar gewoon geaccepteerd toen ik even langskwam. dus jaquote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
R49 was best aardig naar ons toe toen we er waren om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef appelen het volgende:
Dit is fylax' slowchat
En nog 30 andere slowchats..
Ze wouden jullie niet.quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
R49 was best aardig naar ons toe toen we er waren om eerlijk te zijn
Toen begon Fokker89 opeens met rellenquote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Gisteravond/zaterdagavond ging het best soepel.
Ik zeg niet dat het de schuld is van Fylax ik weet wel dat het door hem zo is dat we nu eerst papieren moeten faxen. Het is gewoon te kansloos dat sinds we met jullie sc in aanraking zijn gekomen we ineens gedwongen worden om die papieren te overhandigen. Nooit is hier gezeik over geweest maar nu ineens wel... Lijkt me iets te toevallig, denk je niet?quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef AF_ het volgende:
[..]
Dan mag je wel duidelijk zijn waarom het de schuld is van Fylax dat jullie nu dicht zijn
Kunnen we straks als 't topic weer open gaat gewoon weer normaal doen en bieravondjes houden met z'n allenquote:Op maandag 15 september 2014 00:10 schreef ToT het volgende:
Maar goed, ik heb mijn ding gezegd.
Ik zie een paar serieuze, begripvolle reacties en een paar waardoor ik weet dat ik hier niet echt veel meer energie in moet steken.
Voor de mensen die een beetje open minded het hebben gelezen: Thx!
Waarom geef je TVSC de schuld? Er zijn wel meer SC's waarin ik gepost heb.quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het de schuld is van Fylax ik weet wel dat het door hem zo is dat we nu eerst papieren moeten faxen. Het is gewoon te kansloos dat sinds we met jullie sc in aanraking zijn gekomen we ineens gedwongen worden om die papieren te overhandigen. Nooit is hier gezeik over geweest maar nu ineens wel... Lijkt me iets te toevallig, denk je niet?
Hij roept alles echt over zichzelf af hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef AF_ het volgende:
Ik voel hier een plottwist aankomen die in het nadeel van Fylax werkt als hij zo doorgaat
quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op maandag 15 september 2014 00:13 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik werd daar gewoon geaccepteerd toen ik even langskwam. dus ja
Nou, sommige he. Die kerel wat hier net even zijn mond opentrok was niet liev tegen mijquote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
R49 was best aardig naar ons toe toen we er waren om eerlijk te zijn
Genoeg DM's gekregen dat ik maar liever niet mensen uit andere topics (dus ook deze) moest lokken naar r49quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en waaruit bleek dat? heb ik niks van gelezen
Jij drinkt bier als je gerookt hebt?quote:Op maandag 15 september 2014 00:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Kunnen we straks als 't topic weer open gaat gewoon weer normaal doen en bieravondjes houden met z'n allen
Als ik weer tijd heb in m'n drukke leefquote:Op maandag 15 september 2014 00:11 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zeg moira, wanneer gaan we weer sketchen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |