En mensen met een standaard PI moeten echt opfucken.quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Dat dingetje dat je boven je postvenster selecteert en dan links van je post komt te staan.
Dat 9 van de 10 keer een onderliggende toon insinueert. Ofzo.
Fok! voor beginnersquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Dat dingetje dat je boven je postvenster selecteert en dan links van je post komt te staan.
Oh, die bekijk ik nooit, en gebruik ik ook nooitquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Ideaal voor autistenquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Hurkquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
En mensen met een standaard PI moeten echt opfucken.
Ohja, dat ken ik idd wel. Hoe vaak let je daar daadwerkelijk opquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Boeren zitten in eindhoven en Doetinchem, niet in kerkradequote:
Ik kende het ook niet tot Fylax.quote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef appelen het volgende:
Eigenlijk hadden wij heul geen mot met radio 49 tot fylax
daar zijn de smilies toch al voorquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ermahgerd, posticon.
Jij wist niet eens van radio49 tot fylax.quote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef appelen het volgende:
Eigenlijk hadden wij heul geen mot met radio 49 tot fylax
Het zijn een stel debielen bij elkaarquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Moira. het volgende:
Waar is iedereen nou zo vreselijk hard om aan het janken?
Ik heb Utopia op staan omdat ik na Reportage niet heb weggezapt, maar zie alleen maar mensen ziek hard janken en snap er geen kut van want ik volg het niet.
Wat jij ook plaatst, altijd een zure pierquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
daar zijn de smilies toch al voor
Kom op Moira, even centraalquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Moira. het volgende:
Ik heb Utopia op staan omdat ik na Reportage niet heb weggezapt, maar zie alleen maar mensen ziek hard janken en snap er geen kut van want ik volg het niet.
Kan beide ligt eraan wat mij uitkomtquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Oh, ineens geen mof meer? Stomme Sjeng ook.
Was niet bij de ondergang, wel bij de radiouitzendingen van Paulquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Klopt, helemaal in het begin zat ik er ook nog bij, met djkoelkast, was wel tof toen![]()
Maar toen viel het volgens mij ook uit elkaar door allemaal gezeik tussen mensen in de SC.
RIENK IS WEGquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Moira. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |