Of internetproblemenquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
drugs
Als 't niet over drugs gaat gaat 't wel over seks. Of eten.
Ik leef best wel een prima leven.
quote:
Etenquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
drugs
of wendy van dijkquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef appelen het volgende:
Utopia is een troll en op 31 december komt john de mol uit het pak van rienk
kwaliteitpostsquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
drugs
PI, oke help me weer evenquote:
Ik ook niet zoals ik over kwam. Mja als deze sc gesloten word door een naai streek dan zou jij denk ik ook pissed zijn en anders reageren dan normaal.quote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef AF_ het volgende:
[..]
Gezellig, we zijn echt niet zo zoals we nu doen overkomen
Meh, ze hebben er nooit problemen van gehad iigquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja het werkt wel, maar voor BUMA maakt het niks uit
Klopt, snap het ook wel. Wat mij betreft gaan we gewoon een nieuwe start maken en vreedzaam met elkaar omquote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook niet zoals ik over kwam. Mja als deze sc gesloten word door een naai streek dan zou jij denk ik ook pissed zijn en anders reageren dan normaal.
Klopt, helemaal in het begin zat ik er ook nog bij, met djkoelkast, was wel tof toenquote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Meh, ze hebben er nooit problemen van gehad iig
Posticon.quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig, ik ben niet de enige
Bek dicht Pierquote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef appelen het volgende:
[..]
Posticon.
Godverdomme even nub op fok als op curve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |