hij is ookquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind die Rotjoch trouwens zo
net ff 5 sec gekeken dat lijkt gewoon op black flagquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt niet uit op ps3. voor ps3 komt AC Rogue uit
lijkt een beetje op skyrim qua settingquote:
dat awkward moment wanneer old gen de mindere variant krijgt ;squote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt niet uit op ps3. voor ps3 komt AC Rogue uit
Ja, klopt. maar dan vanaf de tempelierskantquote:Op maandag 15 september 2014 00:31 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
net ff 5 sec gekeken dat lijkt gewoon op black flag
quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jongen waar was jij ik zoek je al dagen
Wie is deze Fylax en waarom jat hij mijn stalker?quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet gewoon m'n pohi doorzoeken. Meestal ben ik ergens waar ik Rezania of Fylax kan stalken.
Fylax is echt een heldquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wie is deze Fylax en waarom jat hij mijn stalker?
Wat draaide hij dan?quote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax is echt een held
Zo zat ik gister de hele avond in het radio49 topic, waar hij draaide
fylax friday ging helaas niet door s;s;s;squote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax is echt een held
Kwam zijn vriendin echt in de showquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax is echt een held
Ik hou van je.quote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Fylax is echt een held
quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwam zijn vriendin echt in de show
fylax saturday welquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fylax friday ging helaas niet door s;s;s;s
Op de radio! Het eerste uur was zeer puik, maar het uur verlenging wat hij kreeg in overleg met zn ouders was een beetje minder al was het laatste half uur wel weer ok.quote:
wow, ja, echt bijzonderquote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij een vriendin? je bent toch 15
LOLquote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op de radio! Het eerste uur was zeer puik, maar het uur verlenging wat hij kreeg in overleg met zn ouders was een beetje minder al was het laatste half uur wel weer ok.
Ow en LompHork heeft zijn nick uitstekend gekozen. Die was ook erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |