Nee, denk niet dat we hem ooit nog terugzien.quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
time travel?
andere setting misschien?
background?
Alleen zonder boten, dat dan weer wel.quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar matige steden. Unity is next gen met tering grote stad
meer sandbox dit keer?quote:Op maandag 15 september 2014 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ja, maar matige steden. Unity is next gen met tering grote stad
Als je je schip volledig had werd het toch wat saaiquote:Op maandag 15 september 2014 00:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat we hem ooit nog terugzien.
[..]
Alleen zonder boten, dat dan weer wel.
Ja, dat wel. Maar het was wel een kutklus om je schip volledig te krijgen, vooral dat duiken was kut soms.quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Als je je schip volledig had werd het toch wat saai
ik vond die in gta v kk sick dat je met die onderzeeer al die dingen moest verzamelenquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef BozeHaas het volgende:
Ik vond die onderwatermissies best wel saai en hinderlijk
Ja, met al die haaien steeds.. Zat je daar stom in dat zeewierquote:Op maandag 15 september 2014 00:23 schreef BozeHaas het volgende:
Ik vond die onderwatermissies best wel saai en hinderlijk
dat vond ik juist kut dus heb het ook nooit gedaanquote:Op maandag 15 september 2014 00:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik vond die in gta v kk sick dat je met die onderzeeer al die dingen moest verzamelen
maar je had ook zo'n missie dat je een onderzeeer moest gebruikenquote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat vond ik juist kut dus heb het ook nooit gedaan
ik vind die Rotjoch trouwens zoquote:
wat voor pc heb je nodig dan om het op high te spelenquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, op laagste settings meende ik zelfs
kkrmongooltje is dat inderdaadquote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind die Rotjoch trouwens zo
Joh, die graphics, wat verwacht je van een gif.quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja joh dus ps3 enzo ziet er zo uit?quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
komt niet uit op ps3. voor ps3 komt AC Rogue uitquote:Op maandag 15 september 2014 00:29 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja joh dus ps3 enzo ziet er zo uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |