neequote:
dat is fucked up, heb je geen ps3 ofzoquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan het niet spelen op mijn laptop
als je een beetje snel bent kun je dan in 2 uurtjes ipv 24 doenquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Drie keer van 9 tot 5, 8 uur per dag. 8 keer 3 is 24? Duh. En weet je hoeveel tijd het kost om metingen, genetische modificatie, fermentatie, etc. uit te voeren.
Ga op kamers dan.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee, want dan gaat mn ma powerauti lopen doen haha
Skyrimquote:
Awwww.quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan het niet spelen op mijn laptop
Heb je wel LOOT of BOSS gebruikt? En een modmanager?quote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb er teveel mods op staan, hij is gebrickt
quote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
als je een beetje snel bent kun je dan in 2 uurtjes ipv 24 doen
of ben ij zon type die alles perfect moet hebben
Nikkyquote:
consolesquote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
dat is fucked up, heb je geen ps3 ofzo
Ik had er 100 uur op staanquote:Op maandag 15 september 2014 00:02 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Ik niet, heb echt ge-no-lifed op dat spel.
geen nude modquote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
HD graphix, nieuwe quests en meer epische combat en magic. Geweldig toch
DIT.quote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
HD graphix, nieuwe quests en meer epische combat en magic. Geweldig toch
Ik gebruik ModManager, maar ze zijn een beetje fucked want er zitten conflicting mods in zonder goeie patches enzoquote:Op maandag 15 september 2014 00:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga op kamers dan.
[..]
Skyrim
Skyrim met mods
[..]
Awwww.
[..]
Heb je wel LOOT of BOSS gebruikt? En een modmanager?
[..]Nee, onmogelijk.
[..]
NikkyHoe is het met je?
Wat staat hier?quote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Mortaxx het volgende:
Eruit met 10Ks vs 34o vuile flikkertje
Heb je BOSS of LOOT gebruikt?quote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik gebruik ModManager, maar ze zijn een beetje fucked want er zitten conflicting mods in zonder goeie patches enzo
Gewoon een tentje op het dak van de UB opzetten.quote:En op kamers gaan wordt em niet want geld en geen kamer kunnen vinden.
Enkel qua verhaal, voor de rest was Oblivion echtquote:
ja lijkt me ook wel ziek spaar toch al voor nieuwe pcquote:Op maandag 15 september 2014 00:04 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is Skyrim met mods.
Skyrim zonder mods.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |