alleen met de grafusersquote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vraag me af waarom Rezania altijd met iedereen ruzie heeft
Dat is nieuw voor mij, hoe werkt zoiets?quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan niet gewoon een DM?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit is nieteens een anti jou topic dus groei een paar zintuigen, ik wilde alleen even op je domme post reageren en kon dat niet meer in het vorige topic.
Tevens ben ik wel degelijk gaaf en populair op fok.
ok doeiquote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens laat maar zitten ik ga film kijken en dan slapie doen.
ga terug naar marokkoquote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Wie is die man?
Geef die man een dildo.
Nee dankje, ik krijg alleen maar herhaling in calculus dus ik doe geen flikker voor school op het momentquote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 24, ruilen? Drie keer van 9 tot 5.
Oh, ik ben dus speciaal?quote:
Gewoon lekker thuisblijven dan, jonko klappen, biertje drinken, fapje plegen, jwz.quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Nee dankje, ik krijg alleen maar herhaling in calculus dus ik doe geen flikker voor school op het moment
quote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
allemaal verplicht joh?quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 24, ruilen? Drie keer van 9 tot 5.
Slaap lekkerquote:Op zondag 14 september 2014 23:57 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens laat maar zitten ik ga film kijken en dan slapie doen.
Alleen morgen niet, practica zijn altijd verplicht.quote:
Nee, want dan gaat mn ma powerauti lopen doen hahaquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon lekker thuisblijven dan, jonko klappen, biertje drinken, fapje plegen, jwz.
jij hebt 24 uur aan practica deze week? wat moet je allemaal wel niet doen joh?quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen morgen niet, practica zijn altijd verplicht.
Drie keer van 9 tot 5, 8 uur per dag. 8 keer 3 is 24? Duh. En weet je hoeveel tijd het kost om metingen, genetische modificatie, fermentatie, etc. uit te voeren.quote:Op maandag 15 september 2014 00:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
jij hebt 24 uur aan practica deze week? wat moet je allemaal wel niet doen joh
Ik heb er teveel mods op staan, hij is gebricktquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kan het niet spelen op mijn laptop
modsquote:Op maandag 15 september 2014 00:01 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb er teveel mods op staan, hij is gebrickt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |