Ja dat zeg jij.. iemand uit de laatste generatie.quote:
Inb4 slotje op de deur van je moeders drankkast.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef deadprez het volgende:
inb4 slotje met het daaropvolgende topic in FB.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Inb4 slotje op de deur van je moeders drankkast.
Goede grap.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het is wel een speciale jongen tho.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Rezania het volgende:
TS die denkt dat hij speciaal is vanwege zijn registratiedatum.Wat schattig.
Geil, beetje zoals een trio dus.quote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
Hee als je aan Rez komt kom je aan mij!
Maar niet vanwege zijn registratiedatum, eerder vanwege zijn grote aantal chromosomen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het is wel een speciale jongen tho.
Beide.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Is dit nu een Rez adoratietopic of de nachtbagger?
Als dit de nachtbagger was hoorde deze vraag niet gesteld te worden.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Is dit nu een Rez adoratietopic of de nachtbagger?
wie ben jij nou weer danquote:Op zondag 14 september 2014 23:48 schreef Mortaxx het volgende:
Hee als je aan Rez komt kom je aan mij!
Als het een slotje krijgt gaat hij waarschijnlijk toch weer ergens anders huilen, het is beter zo.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Blijft een topic van TS toch nog open.
Nee, dat stond er wel "[NACHTBAGGER!] BIER EN TIETEN!" in de TT.quote:Op zondag 14 september 2014 23:50 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Als dit de nachtbagger was hoorde deze vraag niet gesteld te worden.
Dan was jij er ook niet geweest toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat stond er wel "[NACHTBAGGER!] BIER EN TIETEN!" in de TT.
Ah ja, weer zo TL;DR topic in FB over hoe geweldig hij wel niet is en dan het onrecht wat hem is aangedaan niet te tolereren is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als het een slotje krijgt gaat hij waarschijnlijk toch weer ergens anders huilen, het is beter zo.
Nee, spontane nachtbagger heeft geen bevestiging nodigquote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vind spontane nachtbagger eigenlijk leuker dan dat geforceerde bier en tieten gedoequote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bier trekt mij over de streep.quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Dan was jij er ook niet geweest toch?
Mobloquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind spontane nachtbagger eigenlijk leuker dan dat geforceerde bier en tieten gedoe
Ik zie hier maar zelden spontane NB, dus even wennen en zo.quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Nee, spontane nachtbagger heeft geen bevestiging nodig![]()
Ohja, studentenleef natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het bier trekt mij over de streep.
[..]
MobloZure Engelse tang van me. Hoe gaat het met je?
Yes.quote:Op zondag 14 september 2014 23:53 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ohja, studentenleef natuurlijk.
het is je zuster.quote:Op zondag 14 september 2014 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook vaak af. Ik staar in de spiegel en roep vertwijfeld wie is die mooie man!
Scheikundig compliment/opmerking.quote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef motorbloempje het volgende:
bijna pH neutraal door de blijdschap veroorzaakt door jouw bevestiging van de
Ik heb maar 8 contacturen per week nu ik op de TU zitquote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes.Nu helaas aan de frisdrank, morgen weer vroeg college.
De ekten wel. Pausnicolaas en zijn vriendjes hopelijk niet.quote:Op zondag 14 september 2014 23:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Denk je dat ze het kunnen vinden zo?
Speciaal voor jou !quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scheikundig compliment/opmerking.
Ik vraag me juist af waar al die aandachtshoerende kutusers zonder humor vandaan komen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik vraag me af waarom Rezania altijd met iedereen ruzie heeft
Dit is nieteens een anti jou topic dus groei een paar zintuigen, ik wilde alleen even op je domme post reageren en kon dat niet meer in het vorige topic.quote:Op zondag 14 september 2014 23:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah ja, weer zo TL;DR topic in FB over hoe geweldig hij wel niet is en dan het onrecht wat hem is aangedaan niet te tolereren is.
Ik heb er deze week 24, ruilen? Drie keer van 9 tot 5.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik heb maar 8 contacturen per week nu ik op de TU zit
Allemaal om 15:45
Waarom stuur je dan niet gewoon een DM?quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit is nieteens een anti jou topic dus groei een paar zintuigen, ik wilde alleen even op je domme post reageren en kon dat niet meer in het vorige topic.
Tevens ben ik wel degelijk gaaf en populair op fok.
Hoi.quote:Op zondag 14 september 2014 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vraag me juist af waar al die aandachtshoerende kutusers zonder humor vandaan komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |