Post eens wat?quote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit dan niet per se, maar die richting gaat het wel op
Maar ik ben vooral groot fan van Mark Knopfler
ik ben geen homo man ;squote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja prima en alles, maar loop in godsnaam niet zo te koop met je flikkerzijn![]()
Teach me masterquote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je matches hebt ben je niet heel lelyk dus tijd om aan je textgame te werken
Wouden ze niet. Ik wel.quote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wot? Wat doe je dan met je vriendinnen :S ik neem mijnterug
quote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij is niet zoals jou , een sletquote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo gestoord als TS. Ik ben geen vriend van jou en al zeker geen goede vriendquote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ben geen homo man ;s
jij bent ook een goede vriend van mij s;
hoe kom je hier nou weer bij?!?!?!?quote:Op maandag 15 september 2014 00:47 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij net zo gestoord als TS. Ik ben geen vriend van jou en al zeker geen goede vriend
Draag altijd al trainingspakquote:Op maandag 15 september 2014 00:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je kan ook een moment plaatsen dat je in pak bent, chicks diggen dat. Al die likes
Wanneer iemand die request doet.quote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wanneer weer vocaroo dan isaac?
Ik ga het proberen bij de volgende.quote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beetje wijn, film kijken in bed en dan gebeurt het toch gewoon
wauw fylaxquote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga het proberen bij de volgende.
En Stevie Nicks niet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |