Die is allang slapenquote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
Maar dit is dan dus niet het wekelijkse ik maak mezelf onsterfelijk belachelijk topic van BaajGuardian of hoe heb ik dat?
Ik werd onzeker door die kutopmerkingen daarom..quote:Op maandag 15 september 2014 00:39 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jep. Volgende keer niet meer zo een groepsgesprek open laten staan. Ik moest er wel om lachen daar niet van, maar gewoon plaatjes aan elkaar lullen en af en toe een beller is beter
Rezania houdt wel van twinks volgens mij, dus Fylax is perfectquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je Fylax gewoon in te palmen
Is wel nog lekker strak zo op z'n 15de.quote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Volgens mij probeer je Fylax gewoon in te palmen
?quote:
Jij ookquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rezania houdt wel van twinks volgens mij, dus Fylax is perfect
Van LompeZak zeker weer. Ik zal hem daar eens op aanspreken. Wat denkt dat snoterkuken wel nietquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik werd onzeker door die kutopmerkingen daarom..
Nee, dat was jij al. #hosselquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Rezania houdt wel van twinks volgens mij, dus Fylax is perfect
en van Fokker..quote:Op maandag 15 september 2014 00:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van LompeZak zeker weer. Ik zal hem daar eens op aanspreken. Wat denkt dat snoterkuken wel niet![]()
volgens mij is dit topic overgenomen door rezania en zijn vriendenquote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Geralt het volgende:
Maar dit is dan dus niet het wekelijkse ik maak mezelf onsterfelijk belachelijk topic van BaajGuardian of hoe heb ik dat?
Die ken ik niet. En als de volgende keer weer zo een dom wijf belt gewoon afwimpelen met een goeie punchline. Opzouten.quote:
Ik kom nooit buiten. Wat moet ik anders doen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:43 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Op je 15de al op FOK! zitten trouwensDan ben je best wel verdoemd
Ja prima en alles, maar loop in godsnaam niet zo te koop met je flikkerzijnquote:
Hoeren zeiden nooit wat terug dus heb tinder verwijderquote:Op maandag 15 september 2014 00:43 schreef Fylax het volgende:
[..]
gewoon gesprek aangaan en dan whatsapp en dan afspreken
Dit dan niet per se, maar die richting gaat het wel opquote:Op maandag 15 september 2014 00:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is wel nog lekker strak zo op z'n 15de.
[..]
?
Knuffelen met je vriendin.quote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten. Wat moet ik anders doen.
Als je matches hebt ben je niet heel lelyk dus tijd om aan je textgame te werkenquote:Op maandag 15 september 2014 00:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hoeren zeiden nooit wat terug dus heb tinder verwijder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |