Hij houdt zelf van hardstyle of weet ik hoe het heet, maar hij doet altijd verzoekjes van de luisteraars dus het is vanalles watquote:
Neequote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
fylax friday ging helaas niet door s;s;s;s
Jaquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kwam zijn vriendin echt in de show
ja dat jij op je 15e door pappa werd verkracht is idd een ander verhaalquote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
wow, ja, echt bijzonder
Als ik niets met skype had gedaan was 3e uur ook puikquote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef Geralt het volgende:
[..]
Op de radio! Het eerste uur was zeer puik, maar het uur verlenging wat hij kreeg in overleg met zn ouders was een beetje minder al was het laatste half uur wel weer ok.
Ow en LompHork heeft zijn nick uitstekend gekozen. Die was ook erop.
Ik moest lachen, daar gaat mijn wortelsap over het toetsenboord.quote:Op zondag 14 september 2014 23:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Inb4 slotje op de deur van je moeders drankkast.
Nee hoor, is precies hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja dat jij op je 15e door pappa werd verkracht is idd een ander verhaal
ik upload t morgen wel fzoquote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
waar kan ik terug luisteren dan?
heb er wel meerdere gehad hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 00:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
heb jij een vriendin? je bent toch 15
Hardstylequote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hij houd zelf van hardstyle of weet ik hoe het heet, maar hij doet altijd verzoekjes van de luisteraars dus het is vanalles wat
[..]
NeeGelukkig was er Fylax Saturday
[..]
JaAl is het officieel nog niet z'n vrindinnetje
wordt fylax ook mishandeld door zijn pappa ?quote:Op maandag 15 september 2014 00:39 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Nee hoor, is precies hetzelfde verhaal.
Jep.quote:Op maandag 15 september 2014 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
wordt fylax ook mishandeld door zijn pappa ?
Jep. Volgende keer niet meer zo een groepsgesprek open laten staan. Ik moest er wel om lachen daar niet van, maar gewoon plaatjes aan elkaar lullen en af en toe een beller is beterquote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik niets met skype had gedaan was 3e uur ook puik
folk/country is mijn genrequote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fantastisch.Waar luister jij naar dan?
Grappig, dat wou m'n laatste ex niet.quote:Op maandag 15 september 2014 00:39 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja? deed je dan handje vasthouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |