Jup.quote:Op zondag 14 september 2014 23:11 schreef Evertjan het volgende:
waar vind je ammo voor een heavy weapon? Ook gewoon als je mobs killt?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef KapiteinKoala het volgende:
Godverdomme. Wat zei ik nu over die TT?
neenquote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hebben jullie ook nu connectie problemen?, niet in de zin dat je niks kan spelen maar dat je helemaal niemand kan vinden?. Zowel The Crucible als de tower zijn helemaal leeg
24, ps4quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
welk level ben je? en speel je op Xbox One?
ripquote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
oh jammer ik speel Xbox One.
Nope, heb het alleen op de releasedag een paar keer gehad op PS3, daarna gelukkig niet meer.quote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Hebben jullie ook nu connectie problemen?, niet in de zin dat je niks kan spelen maar dat je helemaal niemand kan vinden?. Zowel The Crucible als de tower zijn helemaal leeg
Ik wil vanavond wel de weekly doen. Ik ben zelf level 24quote:Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef torn_Machina het volgende:
Ondertussen lvl 25 op het moment en ben nog op zoek naar wat mensen die de weekly strike mission met mij willen doen. PSN: torn_Mach1na
[ afbeelding ]
Als je nog iemand zoekt ben ik vanavond beschikbaar. Heb een level 20 titan.quote:Op maandag 15 september 2014 01:55 schreef torn_Machina het volgende:
Ondertussen lvl 25 op het moment en ben nog op zoek naar wat mensen die de weekly strike mission met mij willen doen. PSN: torn_Mach1na
[ afbeelding ]
Foei!quote:Op maandag 15 september 2014 11:29 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ok morgen gaat de vault of glass open (level 26) en ik loop aardig op schema vandaag haal ik waarschijnlijk level 25 light, alleen ik heb 5 anderen nodig en de rest van de mensen die ik ken gaat nu pas richting level 20, dus zijn er medetweakers die een 6 man fireteam willen vormen voor deze strike add me dan. Ik heb morgen ook een headset binnen, dus voice communicatie is mogelijk. Ik speel op de ps4 en meot trouwens even kwijt, het is een tijd geleden dat een game me zo gepakt en vastgehouden heeft.
PSN naam: White_Anomaly
Ik zie jullie op Venus
Bij de Special Deliveries baliequote:Op maandag 15 september 2014 10:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Die codes trouwens, ik had ook een paar ''shaders'' maar waar vind ik die ingame?
quote:Op maandag 15 september 2014 15:39 schreef Vault-Boy het volgende:
Nou nu week verder en de hype bij mij ook iets gezakt is.Denk ik er toch ietsje anders over nu
![]()
Het blijft een leuk spel hoor, maar uiteindelijk speel ik een spel voor het verhaal. En helaas is dat bij Destiny totaal niet boeiend. Ook wat je moet doen voor het verhaal is echt niet boeiend. Het is altijd maar ghost meenemen en iets laten scannen, en dan weer waves van vijanden doden, en dan weer terug naar ghost en je missie is completed. Dat is eigenlijk bij elke missie van de storymode het geval. Persoonlijk was ik daar al heel snel weer klaar mee![]()
Die Patrolmissies zijn in het begin misschien nog wel leuk, maar na een tijdje is het dat ook steeds weer hetzelfde qua missies. Scan dit, ga daar op staan en scan dat, kill enemies tot je blokje 100% is, kill enemies totdat je genoeg onderdelen hebt van iets en ga zo maar door.
Strikemissies zijn tof ja met een paar mensen, maar om heel eerlijk te zijn heb ik die ook wel weer gezien na 5x opnieuw te spelen voor een bepaalde bounty of voor iets andersDe 1e en/of 2e keer zijn ze echt nog vet, maar ik ben niet iemand die missies steeds maar weer opnieuw ga spelen in de hoop dat je wat betere spullen krijgt. Dat deed ik met Borderland bijvoorbeeld ook niet.
Ik ben toch niet echt iemand die steeds maar weer dingen opnieuw speelt om betere loot te krijgen. Ik vind gewoon een verhaal erg belangrijk in een game en dat heeft Destiny helaas nietEn misschien moet ik dan ook helemaal niet bij Destiny zijn en heb ik zoals vele toch een andere verwachting van de game gehad
![]()
Niet dat ik hem nu meteen weer verkoop, maar ik durf nu nog niet te zeggen of dit echt een game is die ik lang zal spelen. Om eerlijk te zijn denk ik van niet
Dat had ik gisteren dus de hele dag. Bij m'n laatste potje eindelijk iets met light geloot, waardoor ik vanavond verder levelen kan.quote:Op maandag 15 september 2014 14:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Kreeg gisteren eindelijk een paars engram, droppen er 2 blauwe engrams uit die dan weer items opleverden die slechter waren dan wat ik al had
ja je moet wel geluk hebben, moet nu echt lucky zijn wil ik iets beters met light erop looten (24 light atm).quote:Op maandag 15 september 2014 17:40 schreef Remnant het volgende:
[..]
Dat had ik gisteren dus de hele dag. Bij m'n laatste potje eindelijk iets met light geloot, waardoor ik vanavond verder levelen kan.
Ik heb nog helemaal niks speciaals geloot eigenlijk. Blijft allemaal bij blauw en groen. Hopelijk wordt dat nog een beetje getweaked. Geen zin om 10x een strike missie te doen voor groene laarzenquote:Op maandag 15 september 2014 17:41 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja je moet wel geluk hebben, moet nu echt lucky zijn wil ik iets beters met light erop looten (24 light atm).
Heb nu een exotic rocket launcher uit een paarse engram gekregen.
welk level ben je ?quote:Op maandag 15 september 2014 17:44 schreef Remnant het volgende:
[..]
Ik heb nog helemaal niks speciaals geloot eigenlijk. Blijft allemaal bij blauw en groen. Hopelijk wordt dat nog een beetje getweaked. Geen zin om 10x een strike missie te doen voor groene laarzen
iemand tips hoe ik betere light gear kan krijgen? alles wat ik nu loot is niet beter dan wat ik nu gebruik.quote:Op maandag 15 september 2014 17:52 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt vanzelf wel, bij die strikes krijgj e sowieso blauwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 september 2014 18:25 schreef Typisch het volgende:
Al 2 legendary's.hoe en waar? en wat is je lvl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eentje gewoon uit een blauwe anagram en de ander uit een legendary anagram (die dropte tijdens een heroic).quote:
uit een blauwe, hoe de fuck kan dat, wat is je cryptach levelquote:Op maandag 15 september 2014 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Eentje gewoon uit een blauwe anagram en de ander uit een legendary anagram (die dropte tijdens een heroic).
Geen idee. Is gewoon een kwestie van een x aantal procent kans hebben.quote:Op maandag 15 september 2014 18:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
uit een blauwe, hoe de fuck kan dat, wat is je cryptach level
quote:Op maandag 15 september 2014 18:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen idee. Is gewoon een kwestie van een x aantal procent kans hebben.
Ik heb er ook geen reet aan zolang je niet kunt ruilen/verkopen.quote:Op maandag 15 september 2014 18:34 schreef Roypsv het volgende:
[..]![]()
ik heb alleen een exotic uit een paarse anagramde rest was poepie
heb je weer wat te doen hequote:Op maandag 15 september 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen reet aan zolang je niet kunt ruilen/verkopen.
Enige wat voordelig is dat ik er met een nieuw character wel gebruik van kan gaan maken.
ik welquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Metacrritic is niet echt heel positief over destiny
Als ik alles zo lees schijnt t heel repetitief te zijn, a la dragon age 2 maar dan fps. Borderlands maar betere graphics mindere gameplay. Niet slecht maar overhyped als fuck.quote:
misschien wel, ligt aan de persoon die het speelt. zo komen er wel wekelijks nieuwe dingen. morgen komt een nieuwe raid etc. Zolang ze blijven updaten is het primaquote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik alles zo lees schijnt t heel repetitief te zijn, a la dragon age 2 maar dan fps. Borderlands maar betere graphics mindere gameplay. Niet slecht maar overhyped als fuck.
Die site serieus nemenquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Call of Duty !!1quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Friday12 het volgende:
Iemand vertel mij eens over een FPS dat niet repetitief is
Ja, elke game is natuurlijk repetitief. Maar Destiny excelleert wel in het geven van weinig reden om door te blijven spelen. Geen verhaal, slechte loot en niet echt een helder lootsysteem. Het schieten is tof, maar daar ben je net zo snel mee klaar als elke andere shooter. In die zin brengt Destiny helemaal niets nieuws, en doet het bepaalde dingen zelfs slechter dan andere games.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Friday12 het volgende:
Iemand vertel mij eens over een FPS dat niet repetitief is
Oneens.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, elke game is natuurlijk repetitief. Maar Destiny excelleert wel in het geven van weinig reden om door te blijven spelen. Geen verhaal, slechte loot en niet echt een helder lootsysteem. Het schieten is tof, maar daar ben je net zo snel mee klaar als elke andere shooter. In die zin brengt Destiny helemaal niets nieuws, en doet het bepaalde dingen zelfs slechter dan andere games.
ik heb andere soort spellen met hetzelfde doel als destiny nooit gespeeld. Ik vind het wel leuk en uitdagend om verder te blijven spelen etc.quote:
Ok. Nou ja, zonder vergelijkingsmateriaal is het een prima game. Maar voor mensen die loot-based games hebben gespeeld, en games waarbij je MMO-elementen hebt, is het op veel vlakken gewoon 'net niet'.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb andere soort spellen met hetzelfde doel als destiny nooit gespeeld. Ik vind het wel leuk en uitdagend om verder te blijven spelen etc.
ja ik hoor wel van mensen "dat hebben ze bij wow ook maar dan beter".quote:Op maandag 15 september 2014 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ok. Nou ja, zonder vergelijkingsmateriaal is het een prima game. Maar voor mensen die loot-based games hebben gespeeld, en games waarbij je MMO-elementen hebt, is het op veel vlakken gewoon 'net niet'.
lol had ik dus ook alleen stond ik niet 1stequote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef over_hedge het volgende:
Tering spel... sta ik eerste bij een ffa. Nog 1 kill te gaan, springt die er uit omdat er een update iswat is dat voor bs
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.quote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
lol had ik dus ook alleen stond ik niet 1ste
krijg nu: game world will reboot soonquote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.
Jeetje, het is wat.quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.
Dat klopt.quote:
Een 7,5 toch? Zeker geen slecht cijfer... een 7,5/8 is wat deze game ook wel waard is imo. Ik denk dat bungie ook wel wat met deze kritiek kan... kijk bijvoorbeeld naar een borderlands 2 tov een borderlands 2quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ja jammer is dat.... die ships doen voor de rest niet zoveel helaas... ( eigenlijk helemaal niets )quote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net gewoon op een random Patrol missie een blauwe engram met daarin een Rare Jumpship, totaal nutteloos, maar toch leuk om te hebben
Klopt, had wel wat leuke space battles ermee willen uitvechtenquote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja jammer is dat.... die ships doen voor de rest niet zoveel helaas... ( eigenlijk helemaal niets )
ja wss komen er dikkere raids met meer leuke items ?quote:Op maandag 15 september 2014 20:12 schreef poker4lifee het volgende:
s zijn alle items die je uit loot en missies nou slechter dan de dingen die je in de tower kan kop
dat wel maar als die dingen dan nog steeds slechter zijn dan die paarse shit die je kan kopen?quote:Op maandag 15 september 2014 20:14 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ja wss komen er dikkere raids met meer leuke items ?
ja klopt, denk dat er nog wel het een en ander gaat veranderen hoorquote:Op maandag 15 september 2014 20:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat wel maar als die dingen dan nog steeds slechter is dan die paarse shit die je kan kopen..nogal kut dan
als je het hebt gevonden, let me knowquote:Op maandag 15 september 2014 20:16 schreef Evertjan het volgende:
net een update uitgekomen voor Destiny kan alleen nergens vinden wat er is geupdate
volgens mij moet je minimaal 26 zijn daarvoortwitter:Bungie twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:25:58The Raid in Destiny is about to begin. Will you be broadcasting your first attempt? We'd love to watch as you enter the Vault of Glass. reageer retweet
Is dat net zoiets als een raid in WoW dus dat je met een grote groep een instance moet completenquote:Op maandag 15 september 2014 20:18 schreef Roypsv het volgende:
volgens mij moet je minimaal 26 zijn daarvoortwitter:Bungie twitterde op maandag 15-09-2014 om 19:25:58The Raid in Destiny is about to begin. Will you be broadcasting your first attempt? We'd love to watch as you enter the Vault of Glass. reageer retweet
denk 3 of 6quote:Op maandag 15 september 2014 20:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een raid in WoW dus dat je met een grote groep een instance moet completen
quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef Roypsv het volgende:
zit ik dan, heb al 2 dagen een probleem om 25 te worden
ben nog maar lvl 8quote:Op maandag 15 september 2014 20:23 schreef Roypsv het volgende:
zit ik dan, heb al 2 dagen een probleem om 25 te worden
alles wat ik loot is slechter dan wat ik aan heb. ik kreeg toevallig wel een exotic, is het een fucking wapen..quote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef poker4lifee het volgende:
[..]mooi kut ja, 26 word ik voorlopig ook nog niet
ik wel, mijn triggerfinger is al ziekelijk gespierdquote:Op maandag 15 september 2014 20:24 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ben nog maar lvl 8Maar speel ook geen uren achter elkaar
quote:Op maandag 15 september 2014 20:25 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik wel, mijn triggerfinger is al ziekelijk gespierd
ja inderdaad, word er een beetje moe van :p, weet jij toevallig wanneer die vanguard marks weer naar 0 resetten?quote:Op maandag 15 september 2014 21:06 schreef TheJoker1337 het volgende:
Ja ik kap erook mee voor vandaag. Level 24,5 en verder kom ik niet voorlopig. Zal toch echt shit meoten gaan kopen bij die crucible vendor en de vanguard vendor, wil ik naar 25 geraken.
work on your triggerfinger manquote:Op maandag 15 september 2014 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ben lvl 15 heb het rustig gedaan deze week(was te moe en dan kan ik niet alles opslaan)
heb je ook wel gelijk in hoor.quote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb op de Bungie forums en hier een beetje zitten lezen en al die mensen die klagen over het loot systeem![]()
Ik vind het persoonlijk leuk dat je wel een beetje moet grinden en geluk hebben dat je wat betere gear krijgt.. anders zou het ook zo saai zijn altijd betere dingen krijgen als je een baas verslaat
Ik ben nu level 24 light (bijna 25), gister 6-7 strikes gedaan en helemaal niks beters gekregen, so be it!. Morgen weer een dag en als je dan eindelijk die legendary of exotic krijgt is het juist veel leiper!.
ja same here, heb bij beide 100 dus moet ff wachten tot morgen vroegquote:Op maandag 15 september 2014 21:21 schreef TheJoker1337 het volgende:
Alle marks worden morgenochtend 11.00 uur Nederlandse tijd gereset. Tenminste je kan dan naar de 200 de marks die je nu hebt hou je. Crucible heb ik er 100 en de vanguard heb ik er 75 alleen ben nog level 2 want dan kan je legendary armor kopen bij die poppetjes. Dan haal ik schoenen en chest armor, van de week wat meer coins verzamelen voor als Xur komt dan koop ik daar een exotic helm en dan hoop ik dat ik uit de light hell ben
pff addictquote:Op maandag 15 september 2014 21:28 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in hoor.
[..]
ja same here, heb bij beide 100 dus moet ff wachten tot morgen vroeg
quote:Op maandag 15 september 2014 23:06 schreef Evertjan het volgende:
kom er pas net achter dat de voiceover van Ghost Peter Dinklage is
Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zegquote:Op maandag 15 september 2014 21:17 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb op de Bungie forums en hier een beetje zitten lezen en al die mensen die klagen over het loot systeem![]()
Ik vind het persoonlijk leuk dat je wel een beetje moet grinden en geluk hebben dat je wat betere gear krijgt.. anders zou het ook zo saai zijn altijd betere dingen krijgen als je een baas verslaat
Ik ben nu level 24 light (bijna 25), gister 6-7 strikes gedaan en helemaal niks beters gekregen, so be it!. Morgen weer een dag en als je dan eindelijk die legendary of exotic krijgt is het juist veel leiper!.
then dont playquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zegStel je voor... legendary's na een strike of baas, ik zou me de tering vervelen als ik dat zou krijgen.
Het lootsysteem van Destiny behoorlijk waardeloos... juist de loot (en crafting maar dat zit er helaas niet in) moet er voor zorgen dat je een loot-based game door blijft spelen... en itt een diablo of borderlands is dat in deze game behoorlijk slecht geregeld. Er zit geen toffe unieke gear/wapens in, en het is super 1dimensionaal... het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld... een build zou kunnen baseren op een wapen of een helm... ik noem maar wat. IETS van diversiteit zou uberhaupt welkom zijn...Jammer.
Als dat het geval zou zijn zou ik nu full legendary moeten zijn of zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou... wat vreselijk saai zeg, toffe nieuwe loot als je een paar uur gegamed heb, ik moet er niet aan denken zegStel je voor... legendary's na een strike of baas, ik zou me de tering vervelen als ik dat zou krijgen.
Het lootsysteem van Destiny behoorlijk waardeloos... juist de loot (en crafting maar dat zit er helaas niet in) moet er voor zorgen dat je een loot-based game door blijft spelen... en itt een diablo of borderlands is dat in deze game behoorlijk slecht geregeld. Er zit geen toffe unieke gear/wapens in, en het is super 1dimensionaal... het zou mooi zijn als je bijvoorbeeld... een build zou kunnen baseren op een wapen of een helm... ik noem maar wat. IETS van diversiteit zou uberhaupt welkom zijn...Jammer.
Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!quote:Op dinsdag 16 september 2014 01:32 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Als dat het geval zou zijn zou ik nu full legendary moeten zijn of zolekker dan...
quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!
[ afbeelding ]
Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:51 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nou stel je voor zeg... Toffe loot, echt vreselijk!! Moet je niet willen zoiets !!
[ afbeelding ]
Ja want bovenstaand verhaal is ook het geval bij een diablo een borderlands inderdaadquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...
ik vind het wel tof dat je moet grinden en geluk hebben.. maar heel veel mensen lijken alles maar snel en moeiteloos te willen halen.
Als je games als Diablo en Borderlands hebt gespeeld, dan weet je dat je echt niet wordt bestookt met legendaries, maar dat er wel een veel constantere stroom loot is, en dat je ook weet wat je moet doen om het meeste kans te maken op goede loot. In Destiny is je kans altijd even groot, en is de beloning voor het uitspelen van een Strike soms helemaal niets van waarde. Het heeft dus geen zin om die te doen als je kans op legendaries in patrol missies even groot (of klein) is. Dat vind ik een scheve verhouding.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:22 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Wat zou er leuk aan zijn als ik binnen 6-7 dagen al bijna op max zat met mijn gear...
ik vind het wel tof dat je moet grinden en geluk hebben.. maar heel veel mensen lijken alles maar snel en moeiteloos te willen halen.
Wou net zeggen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:43 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja want bovenstaand verhaal is ook het geval bij een diablo een borderlands inderdaad
O jawel hoor, maar die droppen niet per 5 zoals je op een gegeven moment bij Diablo hebt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 00:32 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Er zit geen toffe unieke gear/wapens in,
klopt, er zijn levels (I-II-III) die je kunt halen bij de kill x type grimoire kaarten waarbij je iig meer glimmer krijgt. weet niet of de droprate ook omhoog gaat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 03:22 schreef Roypsv het volgende:
soms krijg je onderin beeld iets met die grim nog wat kaarten, ik heb het idee als je iets haalt dat je drop rate dan omhoog gaat ofzo
Ik ben nog geen item tegen gekomen waar ik bijvoorbeeld een complete build omheen kon bouwen. Het is veel te generic.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O jawel hoor, maar die droppen niet per 5 zoals je op een gegeven moment bij Diablo hebt.
Leuk dat dat er vaak bij wordt gehaald maar ook bij diablo kom je op een punt waarbij 99% van de drops direct de prullenbak in gaan. Dan liever minder drops eerlijk gezegd.
[..]
klopt, er zijn levels (I-II-III) die je kunt halen bij de kill x type grimoire kaarten waarbij je iig meer glimmer krijgt. weet niet of de droprate ook omhoog gaat.
Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:48 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik ben nog geen item tegen gekomen waar ik bijvoorbeeld een complete build omheen kon bouwen. Het is veel te generic.
Toch niet sinds de laatste paar patches? Als ik opnieuw begint op hard / expert zit ik al gemiddeld op 1 legendary / uur. En dat wordt alleen maar meer naarmate je een hoger level krijgt. Zit altijd te vechten tegen m'n inventory in Diablo met alle shit die je oppakt.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:46 schreef Altron het volgende:
[..]
Wou net zeggen.
Met Diablo heb ik genoeg avonden mee gemaakt dat ik geen ene legendary had..
Tuurlijk had ik wel 100.000 andere items , maar die kon ik gelijk allemaal verkopen/salvagen omdat het junk was.
Hier ook haha, boss bijna down, en server eruitquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:44 schreef Altron het volgende:
Ligt het aan mij of krijg je 9 van de 10x een headpiece of armguards met die strikes ? lol
Server knalde er nog een keer uit gisteren , net voordat we die boss down hadden in een strike , echt te lame
Gister 3 blue engrams, en 3 greens ervoor gekregenquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).
Ik heb in demo's van Bungie ook gear gezien waar je een specfieke skill mee krijgt onafhankelijk van je build, maar zelf nog niets paars gehad (tot m'n eerste engram gisteravond die 2 blauwe engrams gaf)
[..]
Toch niet sinds de laatste paar patches? Als ik opnieuw begint op hard / expert zit ik al gemiddeld op 1 legendary / uur. En dat wordt alleen maar meer naarmate je een hoger level krijgt. Zit altijd te vechten tegen m'n inventory in Diablo met alle shit die je oppakt.
Ja die engrams levellen met je mee, dus dat klopt idd welquote:Op dinsdag 16 september 2014 08:55 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Gister 3 blue engrams, en 3 greens ervoor gekregen
Geen loot althans verbetering in de strikes, ga je even op Earth een vriend helpen met zijn alt, ik op mijn main, dropt er een blue engram met betere boots dan wat ik hadkan beter op Earth voor gear gaan farmen
Ja klote is dat.quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Hier ook haha, boss bijna down, en server eruitkreeg een melding van een update downloaden, en toen de servers even down
je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:14 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja klote is dat.
Heb het nog maar 2x gehad hoor , maar wel 2x tijdens de laatste boss.
Na het weer inloggen na de disconnect kreeg je een melding. Bij de eerste inlog gister namiddag geen melding gezien.quote:Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnenhier gebeurde hetzelfde maar had ervoor wel dat waarschuwingsbericht gehad.
Dat bericht kreeg ik om 8 uur toen ik inlogde en er stond volgens mij geen tijd bij , ik knalde er om half 1 uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnenhier gebeurde hetzelfde maar had ervoor wel dat waarschuwingsbericht gehad.
ohquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat bericht kreeg ik om 8 uur toen ik inlogde en er stond volgens mij geen tijd bij , ik knalde er om half 1 uit, dus kon toen mooi naar m'n nest ... dus heel erg was het niet lol
Had expres geen strikes gedaan toen ik inlogde omdat dat bericht er stond.
Yup, daar kwam ik ook achter toen ik er solo in gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Friday12 het volgende:
Die weekly heroic moet je met een fireteam doen? Ik kreeg namelijk gister geen mensen toegewezen zoals normaal?
Ah, dus dat was 't probleem. Nou ja, volgende keer beterquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kon gisteren de gehele avond geen vrienden joinen omdat ik al een update binnen had en zij blijkbaar nog niet. Andere (random) mensen joinen ging wel gewoon.
En die hunter subclass is mij fijn zeg. Ninja style!
Het rare was, ik kreeg netjes een melding dat ze onderhoud gingen uitvoeren, toen klapte het spel eruit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kon gisteren de gehele avond geen vrienden joinen omdat ik al een update binnen had en zij blijkbaar nog niet. Andere (random) mensen joinen ging wel gewoon.
En die hunter subclass is mij fijn zeg. Ninja style!
Ok kom mij boostenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, daar kwam ik ook achter toen ik er solo in ging
En met 2 Level 20's was hij niet echt te doen. werden teveel ge-one-shot.
Graag, wat is je gamertag ook alweer? Vanavond zou moeten lukken.quote:
Heb het zelfde met mijn Hunter, een helm die als bonus heeft dat de granaten enorm snel opladen. Het is een blauwe met een lage defense rate (128), ik heb groene die een hogere waarde hebben...quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).
Mijn primary, secondary en heavy weapon hebben allemaal als bonus dat ze bij een kill de cooldown van m'n grenade omlaag gooien dus het is wat verschovenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het zelfde met mijn Hunter, een helm die als bonus heeft dat de granaten enorm snel opladen. Het is een blauwe met een lage defense rate (128), ik heb groene die een hogere waarde hebben...
mitchelderuequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Graag, wat is je gamertag ook alweer? Vanavond zou moeten lukken.
bestaat nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mitchelderue
En meteen testen of mijn mic weer werkt want werkt prima op de pc![]()
dan mitchelsderue(weet het nooitquote:
Die werkt idd, mijn gamertag is gelijk aan mijn nickname hier dus dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit)
We could not find that person. Check the gamertag and try searching again.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit) Het is wel mitchelderue en je ziet een avatar van beyond 2 souls
ik weet wie dat isquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit) Het is wel mitchelderue en je ziet een avatar van beyond 2 souls
Harlotquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef Friday12 het volgende:
Bij hunter welke subclass spelen jullie?
Nee flauw, bladedancer.quote:
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mensquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok zo maar eens buiten pvp lvlen want anders komt er niets van
Ik meestal ook maar shooters speel ik vaker online dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mens
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mens
xbox one? Die gast boven je bleek van het foute kamp.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
xbox one? Die gast boven je bleek van het foute kamp.
Ik zie graag je throwing knife tegemoet.quote:
Moest gelijk hier aan denkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Moest gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Van de verkeerde kaaaaaaaaaaaaaaant !
LOL...quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op de PS4?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:21 schreef over_hedge het volgende:
ik moet nu 25 strikes doen voor een exotic wapen.. mag hopen dat die het waard is.
ja.quote:
Elke strike telt. Dus nu al paar keer de eerste gedaan waar je tegen level 8 tegenstanders vechtquote:
Zin om wat lvl 20's te doen zo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Elke strike telt. Dus nu al paar keer de eerste gedaan waar je tegen level 8 tegenstanders vechtmaar dan nog kost 25x echt veel tijd
Zin niet. Maar heb niks beters te doen en wil dat wapen dus primaquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zin om wat lvl 20's te doen zo?
Ah dat trekt wel recht, maat van me is level 20 en dat ben je ook zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
LOL...
Ja, ik speel op Xbox One. Loop wel een level of 3 achter op je (ben nu level 18)..
Donequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zin niet. Maar heb niks beters te doen en wil dat wapen dus primanl-mash voeg maar toe. Ga alleen niet met headset of zo op spelen. Maar dat moet geen probleem zijn bij level 20 strikes
Wie ben jij? heb nogal veel friend dingen open staan van random mensen die me toevoegenquote:
mitchelderuequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie ben jij? heb nogal veel friend dingen open staan van random mensen die me toevoegen
maakt niet uit. be ner beetje als rambo door heen aan het rennenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:43 schreef Friday12 het volgende:
Sorry moest deze nog doen en was net bezig
Even snel drinken halen dan ben ik klaar voor wat strikes!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maakt niet uit. be ner beetje als rambo door heen aan het rennen
Nou je hebt wel ff. je krijgt eerst een filmpje geloof ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even snel drinken halen dan ben ik klaar voor wat strikes!
Niet slim neequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef Furdinand het volgende:
Wauw... Er op level 20 achter komen dat er subclasses zijn...
Ze zijn verdomme nog niet klaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Shard of Glass (raid) stream:
http://www.twitch.tv/streamerhouse
Voorlopig krijgen ze de deur nog niet eens open.
ik stop ff. genoeg strikes gedaan voor vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:43 schreef Friday12 het volgende:
Eindelijk die walking tall bounty complete(nooit dood in een strike)
Nee, klopt, en ze zitten ook al uren bij deze boss. Maar als je 't vergelijkt met bijvoorbeeld World of Warcraft, dan is het niet zo gek. Een WoW-guild dat voor een World First gaat, speelt vaak 16+ uur achter elkaar om verder te komen. Daar zitten dan ook behoorlijk wat wipes bij. Bijv. een van de laatste raids in WoW (Mogu'shan Vaults) werd pas 4 dagen na opening door de eerste guilds verslagen.quote:
Okquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik stop ff. genoeg strikes gedaan voor vandaag
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, klopt, en ze zitten ook al uren bij deze boss. Maar als je 't vergelijkt met bijvoorbeeld World of Warcraft, dan is het niet zo gek. Een WoW-guild dat voor een World First gaat, speelt vaak 16+ uur achter elkaar om verder te komen. Daar zitten dan ook behoorlijk wat wipes bij. Bijv. een van de laatste raids in WoW (Mogu'shan Vaults) werd pas 4 dagen na opening door de eerste guilds verslagen.
Daarom wil je dit soort content ook niet met een paar random lui doen, maar met mensen die elkaar een beetje kennen.
Jij bent een ander niet hequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenZoveel uur continu spelen doe je toch niet meer voor je plezier?
ik las iets heel raars.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Roypsv het volgende:
mijn vinger is inmiddels net zo dik als mijn kuit
ze hebben allebei hun voor en nadelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog die defender subclass van Titan? Wat vinden jullie ervan, beter dan de standaard class?
was gister blij met mn legendary gear, was het voor een warlockquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
Je glimmer en vault is trouwens voor al je characters. Dus als je een nieuwe maakt heb je al je glimmer en kan je spullen uit je vault halen. Dus als je nou goed vind wat net iets slechter is wat je nu hebt zou ik die ik je kluis doen
Nou in je vault doen dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
was gister blij met mn legendary gear, was het voor een warlock
heb voor me titan al tijd te kortquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou in je vault doen dusMocht je ooit nog een warlock character beginnen.
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopenquote:
Epic dubbel postquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:08 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopenwant ja da heb ik toch 200 points en die drie dingen gaan voor 65 per stuk.
je moet sowieso 25 zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:08 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopen
kut levenquote:
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.quote:
wil jij niet zon dikke vinger als ik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.
Is je duim opgezwollen van het sprinten ja?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wil jij niet zon dikke vinger als ik?
wijsvingerquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is je duim opgezwollen van het sprinten ja?
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.
Als je indrukt en dan gewoon pookje vooruit houd ren je nog steeds he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je indrukt en dan gewoon pookje vooruit houd ren je nog steeds he?
mijn ringvinger doet al zeer manquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.
Is niet tijdelijk hoor. Alleen de progressie reset elke week, dus als je het voor het einde van de 7 dagen niet gecleared hebt mag je het weer opnieuw proberen vanaf punt 1.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.
probeer is met inet kabel, ik had dat ook maar nu nooit probsquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok ise r iets mis? Ik probeer nu de eerste lvl 2 mini boss, maar om die drie minuten krijg ik een melding you have been returned to orbit omdat er probleem is met mijn internet connectie?
Een strike of gewoon een missie op een planeet? strike is matchmaking en missie moet je mensen aan je team toevoegen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm het werkt weer!
Maar hoe kan ik nu met een groepje een missie doen?
Welke consolequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
In 2 strikes van 20naar 23
Heb als lvl 22 een lvl 24 strike gedaan met die orgoth the untamed. De tering wat heeft dat lang geduurd... Mijn wapen kietelt ze alleen maar.
FU heb met moeite na hele dag farmen 21 gehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
Heb als lvl 22 een lvl 24 strike gedaan met die orgoth the untamed. De tering wat heeft dat lang geduurd... Mijn wapen kietelt ze alleen maar.
Nee hoorquote:
Hier ook en PS3 speler.quote:
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liepquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.
Komt door de xboxquote:Op woensdag 17 september 2014 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liep
Nee, komt door het gebrek aan achteruitkijkspiegel op je Guardianquote:
Je hebt een week de tijd om er doorheen te komen, he. Het zijn nu de mensen die graag als eerste de raid gedaan willen hebben die er zoveel uur achter elkaar in steken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenZoveel uur continu spelen doe je toch niet meer voor je plezier?
Ah ja. Je kan natuurlijk gewoon stoppen en ander keer door gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je hebt een week de tijd om er doorheen te komen, he. Het zijn nu de mensen die graag als eerste de raid gedaan willen hebben die er zoveel uur achter elkaar in steken.
De redenatie van Bungie zal wel zijn: "als je zuigt in PvP, dan heb je betere gear nodig"quote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Altron het volgende:
Lol man , die gear verdeling met pvp'n is echt zo uber random.
Stond gisteren een paar keer dik bovenaan kwa kills en assists en kreeg helemaal niets.
Uiteindelijk speelde ik effe een potje en deed ik niet zoveel waardoor ik één na laatste werd en kreeg vervolgens 2 items
Haha iddquote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De redenatie van Bungie zal wel zijn: "als je zuigt in PvP, dan heb je betere gear nodig"
Ik ben net lvl 18, wat een flutbaan heb jij dan joh?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Grats , nice hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor
Vanavond ook een paar strikes gedaan, gingen erg snel (aarde, maan, venus), allemaal in ongeveer 16 minuten. Loot was wel enorm gaar, heb net 14 light dus ik blijf nog op lvl 20 hangen
Coolquote:
Oke Frenk ik zal je adden. Ik zal het vast gaan spelen wanneer ik de game voor niks heb geregeldquote:Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Coolmijn PSN is Frankhdd
Pff zit al 2 dagen op 22quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
Klopt, maakt niet uit waar je eindigd volgens mij, al vaker 2e of 3e geworden (eerste nog niet) maar nog geen enkele keer gear. 3 gasten krijgen steeds wat gear maar ik nog nietsquote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Altron het volgende:
Lol man , die gear verdeling met pvp'n is echt zo uber random.
Stond gisteren een paar keer dik bovenaan kwa kills en assists en kreeg helemaal niets.
Uiteindelijk speelde ik effe een potje en deed ik niet zoveel waardoor ik één na laatste werd en kreeg vervolgens 2 items
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, maakt niet uit waar je eindigd volgens mij, al vaker 2e of 3e geworden (eerste nog niet) maar nog geen enkele keer gear. 3 gasten krijgen steeds wat gear maar ik nog niets
Ook al zo erg, heb zelfs eens een ronde bijna niets gedaan, meer door dan kills, beetje rondrennen, melee kills proberen te halen etc. Helemaal niets gekregen. Ik heb nog nooit iets ontvangen met PVP, heb ook op mijn level 11 lock gespeeld, dacht misschien was ik te hoog level (nja anderen kregen ook) en ook helemaal niets ontvangen terwijl ik gewoon met mijn level 11 in de top 3 eindig boven gasten met een hoger level.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.
Check die gast z'n screenshot , hij stond ook dik bovenaan en kreeg als enige niets.
http://www.reddit.com/r/D(...)carrying_my_team_in/
Het loot-systeem mag sowieso wel wat op de schop.... 'schizofreen' dekt de lading het beste denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.
Check die gast z'n screenshot , hij stond ook dik bovenaan en kreeg als enige niets.
http://www.reddit.com/r/D(...)carrying_my_team_in/
Nee, je deed het helemaal goed. Die missies zijn cyclisch en komen op gezette tijden allemaal voor in elke locatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef kreuk050 het volgende:
Even een vraagje, bij patrol op earth bleven er maar missies komen. Ik heb 3,5 uur gespeeld (500+ kills) en toen maar afgesloten. is dit normaal of deed ik wat verkeerd?
Ja dat gebeurt nog al eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liep
Ja net als ik, krijg ik gear voor een ander karakter...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het loot-systeem mag sowieso wel wat op de schop.... 'schizofreen' dekt de lading het beste denk ik
Jij mag niet klagen met je 2 weken vakantiequote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja net als ik, krijg ik gear voor een ander karakter...
Idd niet. Zal ook wel levelen nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen met je 2 weken vakantie
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd niet. Zal ook wel levelen nu.
Ik zit hier al vanaf 07:00, dus het mag onderhand wel. Daarna duurt het nog een uur voordat ik thuis ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
Over anderhalf uur al? Ik moet dan nog 30-45 minuten...
En gisteren ook al niet kunnen spelen![]()
En vanavond wil m'n vriendin waarschijnlijk samen tv kijken....
Zucht, level 20 halen is lastiger dan je denkt
Vrouwen.... gek wordt je ervanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
*RIL*quote:
Niets mis met kleine vrouwen, maar 'het vrouwtje' vind ik altijd zo denigrerend klinken.quote:
Zo was het uiteraard helemaal niet bedoeld , maar ik snap je.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niets mis met kleine vrouwen, maar 'het vrouwtje' vind ik altijd zo denigrerend klinken.
Maar goed... geheel offtopic natuurlijk
Woensdagdavond is wel populair dan, mijn vrouw is dan altijd paardrijden... en dus extra gametime voor mij
Ik begin onderhand te denken dat dit normaal isquote:Op woensdag 17 september 2014 16:58 schreef TheGloaming het volgende:
Ik heb nu denk ik ongeveer een kleine 30 legendary engrams gehad en deze zijn uiteindelijk allemaal blauw geworden. Is dit normaal of gewoon dikke pech?
Dit dusquote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
geniet maar speel met matequote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dit dusJe kan nu iig wel lang van je games genieten. Ik ben ook pas lvl 11, misschien morgenavond de tijd om verder te gaan.
Brings back memories (vanilla diablo)quote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Gister in wat strikes heel veel engrams gekregen, zeker een stuk of 5-6 groene per strikedaarnaast nog een aantal blauwe engrams (die allemaal slechter waren dan ik al had), en toen 1!!! legendary engram en wat was ik blij totdat het ineens een Legendary cape bleek te zijn
..
Fuck die cape!! heb er helemaal niks aan!.
Alle Vex he als ze zo een wit ding op de buik hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:33 schreef Evertjan het volgende:
die Goblins op Venus zijn trouwens wel vet ipv dat je een headshot moet doen op ze moet je ze in de buik raken
ja klopt idd vooral die minotaurs zijn lastigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle Vex he als ze zo een wit ding op de buik hebben
twitter:PlayStation twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:37:21What a week! Destiny was the biggest PS4 game launch yet: http://t.co/dzSjqbWFtV Thanks, Guardians! http://t.co/JRf60bB4Kt reageer retweet
netjes!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
In 1 avond van level 20 naar level 23. Het begint er op te lijken
Ik krijg zelfs dat niet :S alleen maar groen en als ik pvp krijg ik lvl 18 gear dat snap ik nog steeds nietquote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
4 legendary engrams vandaag en 4 blauwe items eruit
Update; 8 engrams en uiteindelijk 1(!) Legendary eruit... een cloak.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
4 legendary engrams vandaag en 4 blauwe items eruit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |