Dat bericht kreeg ik om 8 uur toen ik inlogde en er stond volgens mij geen tijd bij , ik knalde er om half 1 uitquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
je kreeg netjes een berichtje volgens mij wel redelijk ruim ervoor dat ze met een update bezig waren. Kwestie van de volgende keer als je dat ziet geen strike beginnenhier gebeurde hetzelfde maar had ervoor wel dat waarschuwingsbericht gehad.
ohquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:26 schreef Altron het volgende:
[..]
Dat bericht kreeg ik om 8 uur toen ik inlogde en er stond volgens mij geen tijd bij , ik knalde er om half 1 uit, dus kon toen mooi naar m'n nest ... dus heel erg was het niet lol
Had expres geen strikes gedaan toen ik inlogde omdat dat bericht er stond.
Yup, daar kwam ik ook achter toen ik er solo in gingquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:40 schreef Friday12 het volgende:
Die weekly heroic moet je met een fireteam doen? Ik kreeg namelijk gister geen mensen toegewezen zoals normaal?
Ah, dus dat was 't probleem. Nou ja, volgende keer beterquote:Op dinsdag 16 september 2014 07:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kon gisteren de gehele avond geen vrienden joinen omdat ik al een update binnen had en zij blijkbaar nog niet. Andere (random) mensen joinen ging wel gewoon.
En die hunter subclass is mij fijn zeg. Ninja style!
Het rare was, ik kreeg netjes een melding dat ze onderhoud gingen uitvoeren, toen klapte het spel eruit.quote:Op dinsdag 16 september 2014 07:20 schreef Wiebeldak het volgende:
Ik kon gisteren de gehele avond geen vrienden joinen omdat ik al een update binnen had en zij blijkbaar nog niet. Andere (random) mensen joinen ging wel gewoon.
En die hunter subclass is mij fijn zeg. Ninja style!
Ok kom mij boostenquote:Op dinsdag 16 september 2014 09:52 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Yup, daar kwam ik ook achter toen ik er solo in ging
En met 2 Level 20's was hij niet echt te doen. werden teveel ge-one-shot.
Graag, wat is je gamertag ook alweer? Vanavond zou moeten lukken.quote:
Heb het zelfde met mijn Hunter, een helm die als bonus heeft dat de granaten enorm snel opladen. Het is een blauwe met een lage defense rate (128), ik heb groene die een hogere waarde hebben...quote:Op dinsdag 16 september 2014 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Mijn Hunter build was er eerst op gebouwd om veel grenades te kunnen spammen. mijn light-gear is er volledig op gefocussed dat mijn arc of light snel oplaadt. (veel intelligence bonus).
Mijn primary, secondary en heavy weapon hebben allemaal als bonus dat ze bij een kill de cooldown van m'n grenade omlaag gooien dus het is wat verschovenquote:Op dinsdag 16 september 2014 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb het zelfde met mijn Hunter, een helm die als bonus heeft dat de granaten enorm snel opladen. Het is een blauwe met een lage defense rate (128), ik heb groene die een hogere waarde hebben...
mitchelderuequote:Op dinsdag 16 september 2014 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Graag, wat is je gamertag ook alweer? Vanavond zou moeten lukken.
bestaat nietquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:55 schreef Friday12 het volgende:
[..]
mitchelderue
En meteen testen of mijn mic weer werkt want werkt prima op de pc![]()
dan mitchelsderue(weet het nooitquote:
Die werkt idd, mijn gamertag is gelijk aan mijn nickname hier dus dat is makkelijk.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit)
We could not find that person. Check the gamertag and try searching again.quote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit) Het is wel mitchelderue en je ziet een avatar van beyond 2 souls
ik weet wie dat isquote:Op dinsdag 16 september 2014 13:59 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dan mitchelsderue(weet het nooit) Het is wel mitchelderue en je ziet een avatar van beyond 2 souls
Harlotquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:19 schreef Friday12 het volgende:
Bij hunter welke subclass spelen jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |