Nee flauw, bladedancer.quote:
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mensquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ok zo maar eens buiten pvp lvlen want anders komt er niets van
Ik meestal ook maar shooters speel ik vaker online dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mens
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:31 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
pvp zuigt (althans vind ik). Heb alle modi nu een aantal keren gedaan maar kan echt niet vinden wat er zo leuk aan is... ben toch meer een pve-mens
xbox one? Die gast boven je bleek van het foute kamp.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
xbox one? Die gast boven je bleek van het foute kamp.
Ik zie graag je throwing knife tegemoet.quote:
Moest gelijk hier aan denkenquote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Moest gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Van de verkeerde kaaaaaaaaaaaaaaant !
LOL...quote:Op dinsdag 16 september 2014 14:54 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op de PS4?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:21 schreef over_hedge het volgende:
ik moet nu 25 strikes doen voor een exotic wapen.. mag hopen dat die het waard is.
ja.quote:
Elke strike telt. Dus nu al paar keer de eerste gedaan waar je tegen level 8 tegenstanders vechtquote:
Zin om wat lvl 20's te doen zo?quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Elke strike telt. Dus nu al paar keer de eerste gedaan waar je tegen level 8 tegenstanders vechtmaar dan nog kost 25x echt veel tijd
Zin niet. Maar heb niks beters te doen en wil dat wapen dus primaquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:26 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Zin om wat lvl 20's te doen zo?
Ah dat trekt wel recht, maat van me is level 20 en dat ben je ook zoquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:14 schreef Chevalric het volgende:
[..]
LOL...
Ja, ik speel op Xbox One. Loop wel een level of 3 achter op je (ben nu level 18)..
Donequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:28 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zin niet. Maar heb niks beters te doen en wil dat wapen dus primanl-mash voeg maar toe. Ga alleen niet met headset of zo op spelen. Maar dat moet geen probleem zijn bij level 20 strikes
Wie ben jij? heb nogal veel friend dingen open staan van random mensen die me toevoegenquote:
mitchelderuequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wie ben jij? heb nogal veel friend dingen open staan van random mensen die me toevoegen
maakt niet uit. be ner beetje als rambo door heen aan het rennenquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:43 schreef Friday12 het volgende:
Sorry moest deze nog doen en was net bezig
Even snel drinken halen dan ben ik klaar voor wat strikes!quote:Op dinsdag 16 september 2014 15:44 schreef over_hedge het volgende:
[..]
maakt niet uit. be ner beetje als rambo door heen aan het rennen
Nou je hebt wel ff. je krijgt eerst een filmpje geloof ikquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:54 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Even snel drinken halen dan ben ik klaar voor wat strikes!
Niet slim neequote:Op dinsdag 16 september 2014 15:56 schreef Furdinand het volgende:
Wauw... Er op level 20 achter komen dat er subclasses zijn...
Ze zijn verdomme nog niet klaarquote:Op dinsdag 16 september 2014 11:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Shard of Glass (raid) stream:
http://www.twitch.tv/streamerhouse
Voorlopig krijgen ze de deur nog niet eens open.
ik stop ff. genoeg strikes gedaan voor vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2014 16:43 schreef Friday12 het volgende:
Eindelijk die walking tall bounty complete(nooit dood in een strike)
Nee, klopt, en ze zitten ook al uren bij deze boss. Maar als je 't vergelijkt met bijvoorbeeld World of Warcraft, dan is het niet zo gek. Een WoW-guild dat voor een World First gaat, speelt vaak 16+ uur achter elkaar om verder te komen. Daar zitten dan ook behoorlijk wat wipes bij. Bijv. een van de laatste raids in WoW (Mogu'shan Vaults) werd pas 4 dagen na opening door de eerste guilds verslagen.quote:
Okquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ik stop ff. genoeg strikes gedaan voor vandaag
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:13 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Nee, klopt, en ze zitten ook al uren bij deze boss. Maar als je 't vergelijkt met bijvoorbeeld World of Warcraft, dan is het niet zo gek. Een WoW-guild dat voor een World First gaat, speelt vaak 16+ uur achter elkaar om verder te komen. Daar zitten dan ook behoorlijk wat wipes bij. Bijv. een van de laatste raids in WoW (Mogu'shan Vaults) werd pas 4 dagen na opening door de eerste guilds verslagen.
Daarom wil je dit soort content ook niet met een paar random lui doen, maar met mensen die elkaar een beetje kennen.
Jij bent een ander niet hequote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenZoveel uur continu spelen doe je toch niet meer voor je plezier?
ik las iets heel raars.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:27 schreef Roypsv het volgende:
mijn vinger is inmiddels net zo dik als mijn kuit
ze hebben allebei hun voor en nadelenquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:38 schreef poker4lifee het volgende:
iemand nog die defender subclass van Titan? Wat vinden jullie ervan, beter dan de standaard class?
was gister blij met mn legendary gear, was het voor een warlockquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:44 schreef over_hedge het volgende:
Je glimmer en vault is trouwens voor al je characters. Dus als je een nieuwe maakt heb je al je glimmer en kan je spullen uit je vault halen. Dus als je nou goed vind wat net iets slechter is wat je nu hebt zou ik die ik je kluis doen
Nou in je vault doen dusquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:48 schreef Roypsv het volgende:
[..]
was gister blij met mn legendary gear, was het voor een warlock
heb voor me titan al tijd te kortquote:Op dinsdag 16 september 2014 17:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou in je vault doen dusMocht je ooit nog een warlock character beginnen.
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopenquote:
Epic dubbel postquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:08 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopenwant ja da heb ik toch 200 points en die drie dingen gaan voor 65 per stuk.
je moet sowieso 25 zijn.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:08 schreef TheJoker1337 het volgende:
[..]
ik zou graag met je meedoen maar ik denk dat we keihard geowned worden op level 24,5. Ik farm de crucible nog even door halverwege rank twee nu. Dan kan ik gewoon gelijk 3 legendary gear stukken kopen
kut levenquote:
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.quote:
wil jij niet zon dikke vinger als ik?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.
Is je duim opgezwollen van het sprinten ja?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
wil jij niet zon dikke vinger als ik?
wijsvingerquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Is je duim opgezwollen van het sprinten ja?
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.
Als je indrukt en dan gewoon pookje vooruit houd ren je nog steeds he?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik krijg soms een zere duim met spellen waar je een thumbstick moet indrukken om te sprinten. Hij moet ook ooit afbreken omdat ik dat ding te hard induw zodat het lijkt of ik sneller ren ook al is dat niet zo.
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je indrukt en dan gewoon pookje vooruit houd ren je nog steeds he?
mijn ringvinger doet al zeer manquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.
Is niet tijdelijk hoor. Alleen de progressie reset elke week, dus als je het voor het einde van de 7 dagen niet gecleared hebt mag je het weer opnieuw proberen vanaf punt 1.quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat ze zo snel al tijdelijke bosses erin gooien. Ik ben net lvl 20 aangezien ik een baan heb en dus niet zo snel kan levelen als velen wel doen blijkbaar.
probeer is met inet kabel, ik had dat ook maar nu nooit probsquote:Op dinsdag 16 september 2014 19:57 schreef HansvanOchten het volgende:
Ok ise r iets mis? Ik probeer nu de eerste lvl 2 mini boss, maar om die drie minuten krijg ik een melding you have been returned to orbit omdat er probleem is met mijn internet connectie?
Een strike of gewoon een missie op een planeet? strike is matchmaking en missie moet je mensen aan je team toevoegen.quote:Op dinsdag 16 september 2014 20:29 schreef HansvanOchten het volgende:
Hmm het werkt weer!
Maar hoe kan ik nu met een groepje een missie doen?
Welke consolequote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
In 2 strikes van 20naar 23
Heb als lvl 22 een lvl 24 strike gedaan met die orgoth the untamed. De tering wat heeft dat lang geduurd... Mijn wapen kietelt ze alleen maar.
FU heb met moeite na hele dag farmen 21 gehaaldquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
Heb als lvl 22 een lvl 24 strike gedaan met die orgoth the untamed. De tering wat heeft dat lang geduurd... Mijn wapen kietelt ze alleen maar.
Nee hoorquote:
Hier ook en PS3 speler.quote:
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liepquote:Op dinsdag 16 september 2014 18:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vertel mij wat haha en toch die door blijven duwen, iedere keer weer.
Komt door de xboxquote:Op woensdag 17 september 2014 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liep
Nee, komt door het gebrek aan achteruitkijkspiegel op je Guardianquote:
Je hebt een week de tijd om er doorheen te komen, he. Het zijn nu de mensen die graag als eerste de raid gedaan willen hebben die er zoveel uur achter elkaar in steken.quote:Op dinsdag 16 september 2014 17:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik dit zo zie zou ik het sowieso al niet willen doenZoveel uur continu spelen doe je toch niet meer voor je plezier?
Ah ja. Je kan natuurlijk gewoon stoppen en ander keer door gaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Je hebt een week de tijd om er doorheen te komen, he. Het zijn nu de mensen die graag als eerste de raid gedaan willen hebben die er zoveel uur achter elkaar in steken.
De redenatie van Bungie zal wel zijn: "als je zuigt in PvP, dan heb je betere gear nodig"quote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Altron het volgende:
Lol man , die gear verdeling met pvp'n is echt zo uber random.
Stond gisteren een paar keer dik bovenaan kwa kills en assists en kreeg helemaal niets.
Uiteindelijk speelde ik effe een potje en deed ik niet zoveel waardoor ik één na laatste werd en kreeg vervolgens 2 items
Haha iddquote:Op woensdag 17 september 2014 08:57 schreef Chevalric het volgende:
[..]
De redenatie van Bungie zal wel zijn: "als je zuigt in PvP, dan heb je betere gear nodig"
Ik ben net lvl 18, wat een flutbaan heb jij dan joh?quote:Op dinsdag 16 september 2014 18:28 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Grats , nice hoorquote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2014 23:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hoor
Vanavond ook een paar strikes gedaan, gingen erg snel (aarde, maan, venus), allemaal in ongeveer 16 minuten. Loot was wel enorm gaar, heb net 14 light dus ik blijf nog op lvl 20 hangen
Coolquote:
Oke Frenk ik zal je adden. Ik zal het vast gaan spelen wanneer ik de game voor niks heb geregeldquote:Op woensdag 17 september 2014 10:08 schreef Furdinand het volgende:
[..]
[..]
[..]
Coolmijn PSN is Frankhdd
Pff zit al 2 dagen op 22quote:Op dinsdag 16 september 2014 22:47 schreef Furdinand het volgende:
Klopt, maakt niet uit waar je eindigd volgens mij, al vaker 2e of 3e geworden (eerste nog niet) maar nog geen enkele keer gear. 3 gasten krijgen steeds wat gear maar ik nog nietsquote:Op woensdag 17 september 2014 08:55 schreef Altron het volgende:
Lol man , die gear verdeling met pvp'n is echt zo uber random.
Stond gisteren een paar keer dik bovenaan kwa kills en assists en kreeg helemaal niets.
Uiteindelijk speelde ik effe een potje en deed ik niet zoveel waardoor ik één na laatste werd en kreeg vervolgens 2 items
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.quote:Op woensdag 17 september 2014 10:53 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Klopt, maakt niet uit waar je eindigd volgens mij, al vaker 2e of 3e geworden (eerste nog niet) maar nog geen enkele keer gear. 3 gasten krijgen steeds wat gear maar ik nog niets
Ook al zo erg, heb zelfs eens een ronde bijna niets gedaan, meer door dan kills, beetje rondrennen, melee kills proberen te halen etc. Helemaal niets gekregen. Ik heb nog nooit iets ontvangen met PVP, heb ook op mijn level 11 lock gespeeld, dacht misschien was ik te hoog level (nja anderen kregen ook) en ook helemaal niets ontvangen terwijl ik gewoon met mijn level 11 in de top 3 eindig boven gasten met een hoger level.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.
Check die gast z'n screenshot , hij stond ook dik bovenaan en kreeg als enige niets.
http://www.reddit.com/r/D(...)carrying_my_team_in/
Het loot-systeem mag sowieso wel wat op de schop.... 'schizofreen' dekt de lading het beste denk ikquote:Op woensdag 17 september 2014 11:19 schreef Altron het volgende:
[..]
Hier nog een mooi topic over pvp en de rewards.
Check die gast z'n screenshot , hij stond ook dik bovenaan en kreeg als enige niets.
http://www.reddit.com/r/D(...)carrying_my_team_in/
Nee, je deed het helemaal goed. Die missies zijn cyclisch en komen op gezette tijden allemaal voor in elke locatie.quote:Op woensdag 17 september 2014 12:52 schreef kreuk050 het volgende:
Even een vraagje, bij patrol op earth bleven er maar missies komen. Ik heb 3,5 uur gespeeld (500+ kills) en toen maar afgesloten. is dit normaal of deed ik wat verkeerd?
Ja dat gebeurt nog al eens.quote:Op woensdag 17 september 2014 08:14 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Volgens mij ging het gisteren vooral fout omdat je achteruit een ravijn in liep
Ja net als ik, krijg ik gear voor een ander karakter...quote:Op woensdag 17 september 2014 11:58 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het loot-systeem mag sowieso wel wat op de schop.... 'schizofreen' dekt de lading het beste denk ik
Jij mag niet klagen met je 2 weken vakantiequote:Op woensdag 17 september 2014 13:55 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ja net als ik, krijg ik gear voor een ander karakter...
Idd niet. Zal ook wel levelen nu.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:13 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Jij mag niet klagen met je 2 weken vakantie
quote:Op woensdag 17 september 2014 14:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd niet. Zal ook wel levelen nu.
Ik zit hier al vanaf 07:00, dus het mag onderhand wel. Daarna duurt het nog een uur voordat ik thuis ben.quote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
Over anderhalf uur al? Ik moet dan nog 30-45 minuten...
En gisteren ook al niet kunnen spelen![]()
En vanavond wil m'n vriendin waarschijnlijk samen tv kijken....
Zucht, level 20 halen is lastiger dan je denkt
Vrouwen.... gek wordt je ervanquote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
*RIL*quote:
Niets mis met kleine vrouwen, maar 'het vrouwtje' vind ik altijd zo denigrerend klinken.quote:
Zo was het uiteraard helemaal niet bedoeld , maar ik snap je.quote:Op woensdag 17 september 2014 15:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niets mis met kleine vrouwen, maar 'het vrouwtje' vind ik altijd zo denigrerend klinken.
Maar goed... geheel offtopic natuurlijk
Woensdagdavond is wel populair dan, mijn vrouw is dan altijd paardrijden... en dus extra gametime voor mij
Ik begin onderhand te denken dat dit normaal isquote:Op woensdag 17 september 2014 16:58 schreef TheGloaming het volgende:
Ik heb nu denk ik ongeveer een kleine 30 legendary engrams gehad en deze zijn uiteindelijk allemaal blauw geworden. Is dit normaal of gewoon dikke pech?
Dit dusquote:Op woensdag 17 september 2014 14:48 schreef Chevalric het volgende:
geniet maar speel met matequote:Op woensdag 17 september 2014 18:12 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dit dusJe kan nu iig wel lang van je games genieten. Ik ben ook pas lvl 11, misschien morgenavond de tijd om verder te gaan.
Brings back memories (vanilla diablo)quote:Op woensdag 17 september 2014 20:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Gister in wat strikes heel veel engrams gekregen, zeker een stuk of 5-6 groene per strikedaarnaast nog een aantal blauwe engrams (die allemaal slechter waren dan ik al had), en toen 1!!! legendary engram en wat was ik blij totdat het ineens een Legendary cape bleek te zijn
..
Fuck die cape!! heb er helemaal niks aan!.
Alle Vex he als ze zo een wit ding op de buik hebbenquote:Op woensdag 17 september 2014 23:33 schreef Evertjan het volgende:
die Goblins op Venus zijn trouwens wel vet ipv dat je een headshot moet doen op ze moet je ze in de buik raken
ja klopt idd vooral die minotaurs zijn lastigquote:Op woensdag 17 september 2014 23:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alle Vex he als ze zo een wit ding op de buik hebben
twitter:PlayStation twitterde op woensdag 17-09-2014 om 23:37:21What a week! Destiny was the biggest PS4 game launch yet: http://t.co/dzSjqbWFtV Thanks, Guardians! http://t.co/JRf60bB4Kt reageer retweet
netjes!quote:Op donderdag 18 september 2014 11:30 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
In 1 avond van level 20 naar level 23. Het begint er op te lijken
Ik krijg zelfs dat niet :S alleen maar groen en als ik pvp krijg ik lvl 18 gear dat snap ik nog steeds nietquote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
4 legendary engrams vandaag en 4 blauwe items eruit
Update; 8 engrams en uiteindelijk 1(!) Legendary eruit... een cloak.quote:Op donderdag 18 september 2014 15:20 schreef Ceased2Be het volgende:
4 legendary engrams vandaag en 4 blauwe items eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |