ik welquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Metacrritic is niet echt heel positief over destiny
Als ik alles zo lees schijnt t heel repetitief te zijn, a la dragon age 2 maar dan fps. Borderlands maar betere graphics mindere gameplay. Niet slecht maar overhyped als fuck.quote:
misschien wel, ligt aan de persoon die het speelt. zo komen er wel wekelijks nieuwe dingen. morgen komt een nieuwe raid etc. Zolang ze blijven updaten is het primaquote:Op maandag 15 september 2014 19:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als ik alles zo lees schijnt t heel repetitief te zijn, a la dragon age 2 maar dan fps. Borderlands maar betere graphics mindere gameplay. Niet slecht maar overhyped als fuck.
Die site serieus nemenquote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Call of Duty !!1quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Friday12 het volgende:
Iemand vertel mij eens over een FPS dat niet repetitief is
Ja, elke game is natuurlijk repetitief. Maar Destiny excelleert wel in het geven van weinig reden om door te blijven spelen. Geen verhaal, slechte loot en niet echt een helder lootsysteem. Het schieten is tof, maar daar ben je net zo snel mee klaar als elke andere shooter. In die zin brengt Destiny helemaal niets nieuws, en doet het bepaalde dingen zelfs slechter dan andere games.quote:Op maandag 15 september 2014 19:17 schreef Friday12 het volgende:
Iemand vertel mij eens over een FPS dat niet repetitief is
Oneens.quote:Op maandag 15 september 2014 19:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, elke game is natuurlijk repetitief. Maar Destiny excelleert wel in het geven van weinig reden om door te blijven spelen. Geen verhaal, slechte loot en niet echt een helder lootsysteem. Het schieten is tof, maar daar ben je net zo snel mee klaar als elke andere shooter. In die zin brengt Destiny helemaal niets nieuws, en doet het bepaalde dingen zelfs slechter dan andere games.
ik heb andere soort spellen met hetzelfde doel als destiny nooit gespeeld. Ik vind het wel leuk en uitdagend om verder te blijven spelen etc.quote:
Ok. Nou ja, zonder vergelijkingsmateriaal is het een prima game. Maar voor mensen die loot-based games hebben gespeeld, en games waarbij je MMO-elementen hebt, is het op veel vlakken gewoon 'net niet'.quote:Op maandag 15 september 2014 19:36 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik heb andere soort spellen met hetzelfde doel als destiny nooit gespeeld. Ik vind het wel leuk en uitdagend om verder te blijven spelen etc.
ja ik hoor wel van mensen "dat hebben ze bij wow ook maar dan beter".quote:Op maandag 15 september 2014 19:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ok. Nou ja, zonder vergelijkingsmateriaal is het een prima game. Maar voor mensen die loot-based games hebben gespeeld, en games waarbij je MMO-elementen hebt, is het op veel vlakken gewoon 'net niet'.
lol had ik dus ook alleen stond ik niet 1stequote:Op maandag 15 september 2014 19:42 schreef over_hedge het volgende:
Tering spel... sta ik eerste bij een ffa. Nog 1 kill te gaan, springt die er uit omdat er een update iswat is dat voor bs
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.quote:Op maandag 15 september 2014 19:44 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
lol had ik dus ook alleen stond ik niet 1ste
krijg nu: game world will reboot soonquote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.
Jeetje, het is wat.quote:Op maandag 15 september 2014 19:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En nu heb ik de update en zijn de servers nog offline.
Dat klopt.quote:
Een 7,5 toch? Zeker geen slecht cijfer... een 7,5/8 is wat deze game ook wel waard is imo. Ik denk dat bungie ook wel wat met deze kritiek kan... kijk bijvoorbeeld naar een borderlands 2 tov een borderlands 2quote:Op maandag 15 september 2014 19:04 schreef Smoofie het volgende:
Ja jammer is dat.... die ships doen voor de rest niet zoveel helaas... ( eigenlijk helemaal niets )quote:Op maandag 15 september 2014 20:05 schreef LTVDK het volgende:
Kreeg net gewoon op een random Patrol missie een blauwe engram met daarin een Rare Jumpship, totaal nutteloos, maar toch leuk om te hebben
Klopt, had wel wat leuke space battles ermee willen uitvechtenquote:Op maandag 15 september 2014 20:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Ja jammer is dat.... die ships doen voor de rest niet zoveel helaas... ( eigenlijk helemaal niets )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |