Om 4 uur sluit de hoerentent alquote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Heb je daarna niet gewoon een goedkoop hoertje afgewerkt?
Ik wilde net een lok quote doen om het je te vragenquote:
Ja want hosselen doe je nooit en je gelooft dat 'alle chicks wel houden avn nice guys zoals jij'quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik twijfel aan de authenticiteit van dit verhaal.
Jij hebt gisteravond in ieder geval meegemaakt dat dit niet het geval is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want hosselen doe je nooit en je gelooft dat 'alle chicks wel houden avn nice guys zoals jij'
En je trekt ook nog eens rare conclusies.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef corehype het volgende:
[..]
Ja want hosselen doe je nooit en je gelooft dat 'alle chicks wel houden avn nice guys zoals jij'
quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef BozeHaas het volgende:
sowieso 'nice guys' en 'bad guys'die gasten zien het leven als een slechte b film ofzo
Probleem bij jou blijft dat je niet veel aanvoelt bij die meisje. En al aan voelen helemaal niet.quote:Op zondag 14 september 2014 23:56 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ben nice guy wanneer ik aanvoel aan die meisje
ik ben bad guy wanneer ik aanvoel aan die meisje
uh nee hoorquote:
Ik verwachte zo'n reactie van jouquote:
Elke week ga ik weer op stap met die fles voor de poesquote:Op zondag 14 september 2014 23:58 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / Amerikaanse chick die mij Oost Europese chick niet gunt
man man man wat is dat vanavond voor een inspiratieloos gebagger
Goeide kick man echt goed, ik meen het echt goed gedaan.quote:Op woensdag 17 september 2014 11:23 schreef corehype het volgende:
[..]
Elke week ga ik weer op stap met die fles voor de poes
Thanks man echt waarquote:Op woensdag 17 september 2014 11:29 schreef Goejedag het volgende:
[..]
Goeide kick man echt goed, ik meen het echt goed gedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |