SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Android meesterras
[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 15-09-2014 10:23:33 ]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapjequote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkopen en sparen voor een Android.
le epic maymay xDDquote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapje
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaarquote:
Nat gewordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moira heeft een zwoelere stem, minder hoog
Daarom zilverenquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
Hebben al die verwende bitches dus jij moet die dan ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaar
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4squote:
Bij mij is de zilveren 5s ook de upgrade van m'n witte 4quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4s
Dan kan ik eindelijk selfies maken in Kwaliteit
Waarom zou hij eruit moeten?quote:
omdat hij er al een jaar lang staat en niemand er naar luistert en zo'n spoiler maakt het er niet beter op.quote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou hij eruit moeten?
Dit is de ONZ SC en dat is de ONZ SC jingle gemaakt door een ONZ'er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |