SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Android meesterras
[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 15-09-2014 10:23:33 ]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapjequote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkopen en sparen voor een Android.
le epic maymay xDDquote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapje
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaarquote:
Nat gewordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moira heeft een zwoelere stem, minder hoog
Daarom zilverenquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
Hebben al die verwende bitches dus jij moet die dan ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaar
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4squote:
Bij mij is de zilveren 5s ook de upgrade van m'n witte 4quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4s
Dan kan ik eindelijk selfies maken in Kwaliteit
Waarom zou hij eruit moeten?quote:
omdat hij er al een jaar lang staat en niemand er naar luistert en zo'n spoiler maakt het er niet beter op.quote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou hij eruit moeten?
Dit is de ONZ SC en dat is de ONZ SC jingle gemaakt door een ONZ'er.
Dit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
#TeamJingle? Het wordt nu toch wel eens tijd voor kliekjes.
Neequote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hejje Etsu's osso gezien man? Wordt tijd voor lasagnemeet 2.0
Boeiend.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat hij er al een jaar lang staat en niemand er naar luistert en zo'n spoiler maakt het er niet beter op.
oh en als ik mobiel fok is het weer een extra url laden.
#TeamMoira.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou schattie?
Nee, maar Facebookpics make me jellyquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga woensdag over een week, dus ben benieuwdBen jij er wel al geweest?
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerquote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar Facebookpics make me jelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeker. Waar is 'ie eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Maar dan ben ik meer #TeamKlojo120. Harde baas is dat.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krijg dan maar lekker de tyfusding is uit de OP
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerWas er fittie geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Je hebt ook geen idee hoe je mijn gezag kan ondermijnenquote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
GodverIk wilde je gezag ondermijnen door dat ding terug te zetten maar ik heb geen idee hoe je zo'n soundcloud ding moet kopieren/posten
Geen idee, spreek 'm zelf nog amperquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zeker. Waar is 'ie eigenlijk?
Doorgaans laat ik stiekem windjes in je gezicht als je slaapt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt ook geen idee hoe je mijn gezag kan ondermijnen
Soundcloud, gewoon googlen ofzo, weet ik veelquote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo, waar kan ik de jingle beluisteren dan?
In de editgeschiedenisquote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo, waar kan ik de jingle beluisteren dan?
Bah, leven.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, spreek 'm zelf nog amperDruk met z'n leventje en shiet. Zal 'm binnenkort wel weer hierheen hosselen.
Ben zelf voor mijn doen ook nog amper op FOK!
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP was beter geweest met jingle.
Ik had laatst ook nog een FOK!ker die zichzelf van m'n Facebook verwijderde.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn verstandhouding met Etsu is soms wat problematisch
Wat.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP was beter geweest met jingle.
Kloptquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog een FOK!ker die zichzelf van m'n Facebook verwijderde.
Blijkbaar ben ik soms niet zo aardig als men mij irriteert
quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus.
Wel jammer van de jingle.
Voor erbij ..quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou nexus wel voor erbij overwegen
is wel goeie telefoon
Goessow.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou nexus wel voor erbij overwegen
is wel goeie telefoon
jaquote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor erbij ..![]()
Je doet je handel toch altijd op een aparte telefoon..
Ja, het topic ging over iPhones, ik moest iets doen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, 2 big-ass afbeeldingen in de OP, en één spoiler die toch altijd gesloten staat. Daar kijk ik toch niet naar.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, 2 big-ass afbeeldingen in de OP, en één spoiler die toch altijd gesloten staat. Daar kijk ik toch niet naar.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eikquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij per maand?quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij is de zilveren 5s ook de upgrade van m'n witte 4
Geen moment spijt van gehad
iPhone vind ik ook het fijnst.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
no way in hell dat ik mijn iphone wegdoe
Mijn wireless-charging-ding ruilen voor jouw Moto 360?quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nexus & Moto 360, wat een bazencombi wordt dat.
Straks alleen nog maar een wireless charging pad er bij, en BAM! Helemaal los gaan.
Of zo.
Je hebt een correct besluit genomen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, het topic ging over iPhones, ik moest iets doen.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn wireless-charging-ding ruilen voor jouw Moto 360?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt een correct besluit genomen.
Past dat wel?quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee dank je.
Ik weet trouwens niet eens of het wel zo praktisch is om ze beiden op één pad te chargen. Zal vast niet heel snel gaan.
Nexus X natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat voor Nexus krijgen we eigenlijk na de Nexus 6?
Of ik ben dement, of ik ben te lang weggeweest.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man al best een tijdje eigenlijk
Ja. Niet dat ik hem ooit gebruik.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot zo'n charging pad is. Jij hebt die van de Nexus zelf?
Nee ik voelde mij weggepest door jouquote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben ik altijd aardig toch?
Hehehehequote:
Veel te veelquote:
Hoezo niet? Duurt te lang?quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja. Niet dat ik hem ooit gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |