SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Android meesterras
[ Bericht 11% gewijzigd door Fopje op 15-09-2014 10:23:33 ]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapjequote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Verkopen en sparen voor een Android.
le epic maymay xDDquote:Op zondag 14 september 2014 22:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahhahahahahahhahahahhahahahahahhahahah such jokes much funny en nog meer van die net niet grappige meme shit om dat net niet grappige grapje
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaarquote:
Nat gewordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Moira heeft een zwoelere stem, minder hoog
Daarom zilverenquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
Hebben al die verwende bitches dus jij moet die dan ookquote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef Snowbells het volgende:
Gouden iphone is zo flashy en bijna elke chick heeft die
quote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Na een eindeloze struggle heb ik de strijd (en mijn bankrekening) maar opgegeven en besefte ik dat iPhone en ik true zijn aan elkaar
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4squote:
Bij mij is de zilveren 5s ook de upgrade van m'n witte 4quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan is het gewoon een soort upgrade van mijn witte 4s
Dan kan ik eindelijk selfies maken in Kwaliteit
Waarom zou hij eruit moeten?quote:
omdat hij er al een jaar lang staat en niemand er naar luistert en zo'n spoiler maakt het er niet beter op.quote:Op zondag 14 september 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waarom zou hij eruit moeten?
Dit is de ONZ SC en dat is de ONZ SC jingle gemaakt door een ONZ'er.
Dit.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Bitterlemon het volgende:
#TeamJingle? Het wordt nu toch wel eens tijd voor kliekjes.
Neequote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hejje Etsu's osso gezien man? Wordt tijd voor lasagnemeet 2.0
Boeiend.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat hij er al een jaar lang staat en niemand er naar luistert en zo'n spoiler maakt het er niet beter op.
oh en als ik mobiel fok is het weer een extra url laden.
#TeamMoira.quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet tegen jou schattie?
Nee, maar Facebookpics make me jellyquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
Maar ik ga woensdag over een week, dus ben benieuwdBen jij er wel al geweest?
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerquote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, maar Facebookpics make me jelly
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeker. Waar is 'ie eigenlijk?quote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dit.
Maar dan ben ik meer #TeamKlojo120. Harde baas is dat.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Krijg dan maar lekker de tyfusding is uit de OP
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Godverquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ooh, we zijn geen FB-vrienden meerWas er fittie geweest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU.
Je hebt ook geen idee hoe je mijn gezag kan ondermijnenquote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
GodverIk wilde je gezag ondermijnen door dat ding terug te zetten maar ik heb geen idee hoe je zo'n soundcloud ding moet kopieren/posten
Geen idee, spreek 'm zelf nog amperquote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat zeker. Waar is 'ie eigenlijk?
Doorgaans laat ik stiekem windjes in je gezicht als je slaapt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je hebt ook geen idee hoe je mijn gezag kan ondermijnen
Soundcloud, gewoon googlen ofzo, weet ik veelquote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo, waar kan ik de jingle beluisteren dan?
In de editgeschiedenisquote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Hallo, waar kan ik de jingle beluisteren dan?
Bah, leven.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, spreek 'm zelf nog amperDruk met z'n leventje en shiet. Zal 'm binnenkort wel weer hierheen hosselen.
Ben zelf voor mijn doen ook nog amper op FOK!
Nee.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP was beter geweest met jingle.
Ik had laatst ook nog een FOK!ker die zichzelf van m'n Facebook verwijderde.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Mijn verstandhouding met Etsu is soms wat problematisch
Wat.quote:Op zondag 14 september 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
De OP was beter geweest met jingle.
Kloptquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had laatst ook nog een FOK!ker die zichzelf van m'n Facebook verwijderde.
Blijkbaar ben ik soms niet zo aardig als men mij irriteert
quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nexus.
Wel jammer van de jingle.
Voor erbij ..quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou nexus wel voor erbij overwegen
is wel goeie telefoon
Goessow.quote:Op zondag 14 september 2014 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
zou nexus wel voor erbij overwegen
is wel goeie telefoon
jaquote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Voor erbij ..![]()
Je doet je handel toch altijd op een aparte telefoon..
Ja, het topic ging over iPhones, ik moest iets doen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, 2 big-ass afbeeldingen in de OP, en één spoiler die toch altijd gesloten staat. Daar kijk ik toch niet naar.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ja sorry, 2 big-ass afbeeldingen in de OP, en één spoiler die toch altijd gesloten staat. Daar kijk ik toch niet naar.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nooit wat van gemerkt eikquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoeveel betaal jij per maand?quote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij mij is de zilveren 5s ook de upgrade van m'n witte 4
Geen moment spijt van gehad
iPhone vind ik ook het fijnst.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja
no way in hell dat ik mijn iphone wegdoe
Mijn wireless-charging-ding ruilen voor jouw Moto 360?quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
Nexus & Moto 360, wat een bazencombi wordt dat.
Straks alleen nog maar een wireless charging pad er bij, en BAM! Helemaal los gaan.
Of zo.
Je hebt een correct besluit genomen.quote:Op zondag 14 september 2014 22:49 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja, het topic ging over iPhones, ik moest iets doen.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Mijn wireless-charging-ding ruilen voor jouw Moto 360?
quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Je hebt een correct besluit genomen.
Past dat wel?quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee dank je.
Ik weet trouwens niet eens of het wel zo praktisch is om ze beiden op één pad te chargen. Zal vast niet heel snel gaan.
Nexus X natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Wat voor Nexus krijgen we eigenlijk na de Nexus 6?
Of ik ben dement, of ik ben te lang weggeweest.quote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja man al best een tijdje eigenlijk
Ja. Niet dat ik hem ooit gebruik.quote:Op zondag 14 september 2014 22:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee hoe groot zo'n charging pad is. Jij hebt die van de Nexus zelf?
Nee ik voelde mij weggepest door jouquote:Op zondag 14 september 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hier op FOK! ben ik altijd aardig toch?
Hehehehequote:
Veel te veelquote:
Hoezo niet? Duurt te lang?quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja. Niet dat ik hem ooit gebruik.
Waar/wanneer?quote:Op zondag 14 september 2014 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee ik voelde mij weggepest door jousnik
Jesusquote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehehehe
[..]
Veel te veel![]()
Hoop dat ik er snel vanaf ben en sim-only kan nemen.
Inclusief verzekering is 't 48 per maand ofzoEn dan ga ik ook nog vaak over m'n datalimiet heen
ik dacht dat we het over iDevices hadden?quote:Op zondag 14 september 2014 22:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, huh, wacht.
Dat zeg je verkeerd.
Dingen die niet werken.
Wat is dat nou dan? Eerst was het de nieuwe naam voor de Nexus-toestellen, daarna was het een dienst en nu is het niets?quote:Op zondag 14 september 2014 22:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, of ze gaan dan wel over op Silver.
Ohjaquote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoner SC![]()
Had er o.a. ook mee te maken dat ik niet blowde
Ja, we hebben het over iMeuk. Volgens mij ben jij de weg een beetje kwijt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik dacht dat we het over iDevices hadden?
nu gaat het op eens over android devices
Da's vet goedkoopquote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jesus. Ik moet minimaal 35 euro betalen
Wat een bedragen manquote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jesus. Ik moet minimaal 35 euro betalen
Nee, ik heb hem gekocht omdat ik de Nexus en de oplader samen wel kon pre-orderen of hoe dat bij telefoons ook mag heten en de losse Nexus niet.quote:
Apple.quote:Op zondag 14 september 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
Dat Apple Watch OS.
"The Digital Crown"__
Ja ik ga ook niet even 200/300 voor een toestel betalen en dan nog 2 jaar 25 euroquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat een bedragen man![]()
Ik kom niet boven de 15 euro waarvan de helft aan verzekering is.
Ik jaag je hier niet weg dus ik verwelkom jequote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
OhjaDaar post ik eigenlijk ook nooit meer, in beginsel om dezelfde reden als ik jou blijkbaar heb 'weggepest'
Was gewoon een ordinaire SC aan het worden zonder stonerpraat![]()
Maar moet er eigenlijk wel meer gaan posten als ik weer meer FOK!tijd heb, mis mijn stonertjes
ik ben al thuisquote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, we hebben het over iMeuk. Volgens mij ben jij de weg een beetje kwijt.
Ga maar naar huis.
quote:Op zondag 14 september 2014 22:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Nee, ik heb hem gekocht omdat ik de Nexus en de oplader samen wel kon pre-orderen of hoe dat bij telefoons ook mag heten en de losse Nexus niet.
Hypes.
Ik post hier ook al vanaf het eerste topic ofzoquote:Op zondag 14 september 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik jaag je hier niet weg dus ik verwelkom je
Nope, nee. Onjuist. Abject, infaam.quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik ben al thuis![]()
iphone > alles wat op android draait
Ja wat.quote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Ik krijg wel zo'n charger bij m'n moto360, maar da's echt een dock, geen pad. Ik betwijfel 't of m'n mobiel én m'n moto360 hier op passen. Hmm..
[ afbeelding ]
Docksquote:Op zondag 14 september 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]!
Ik krijg wel zo'n charger bij m'n moto360, maar da's echt een dock, geen pad. Ik betwijfel 't of m'n mobiel én m'n moto360 hier op passen. Hmm..
[ afbeelding ]
Inderdaad.. is gewoon een stuk trager en lelijke aids icoontjes en doorzichte tyfus zooi widgets wat je niet wilquote:
Als je een oude telefoon hebt wel ja. Helemaal als je daar dan één van de nieuwere android versies op draait.quote:
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja wat.
En dat betwijfel ik ja.
Niets mis met een kabel trouwens.
S4 hapert ook van lockscreen > homescreenquote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je een oude telefoon hebt wel ja. Helemaal als je daar dan één van de nieuwere android versies op draait.
Launchers, themes en icon packs als al dat je niet bevalt. Kun je in twee minuten installeren. Als je niet zo'n Samsung koopt, zal hij ook niet haperen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. is gewoon een stuk trager en lelijke aids icoontjes en doorzichte tyfus zooi widgets wat je niet wil
Nou zijn we iets meer dan fantastisch.quote:Op zondag 14 september 2014 23:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moest wel lachen![]()
Bijna fantastisch
Eigenlijk moeten we gewoon dat soort opladers in onze handen en benen kunnen zetten.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Nee, true. Maar is wel een leuk idee verder.
Dat doe ik met Ro ookquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou zijn we iets meer dan fantastisch.
Ik kan met Mono ook echt niet normaal ergens 450 horen ofzo
Als we in de supermarkt staan en het vrouwtje zegt dat 4,50 kost kijken we elkaar ook echt zo aan van 'haha, fantastisch'
Oh.quote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
S4 hapert ook van lockscreen > homescreen
wtf moet je met een smartwatch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, alleen voor een smartwatch is het niet heel gek.
[ afbeelding ]
Of je draait het om.. als je van die extra functies wilt dan download je die los als addonquote:Op zondag 14 september 2014 23:02 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Launchers, themes en icon packs als al dat je niet bevalt. Kun je in twee minuten installeren. Als je niet zo'n Samsung koopt, zal hij ook niet haperen.
Zo veel FOK! in ons levenquote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat doe ik met Ro ook![]()
![]()
Perks of being a fokstelletje
Voel je je dan kansloos?quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we gewoon dat soort opladers in onze handen en benen kunnen zetten.
Geniaal toch?
Eigenlijk is het fucking fijn om je FOK!-humor en hersenspinsels te kunnen delen met je partner.quote:
Die topicsquote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Samen kpd doorbladeren en er om lachen
Dat zou veel beter zijn ja.quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Of je draait het om.. als je van die extra functies wilt dan download je die los als addon
Date jij met ronald????quote:Op zondag 14 september 2014 23:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
Ditquote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het fucking fijn om je FOK!-humor en hersenspinsels te kunnen delen met je partner.
Gewoon, leuk. Notificaties enzo direct lezen, tegen luiheid. Telefoon niet oppakken als het niet nodig is.. Navigatie op je pols. Instant google'en zonder je mobiel te hoeven pakken.quote:
Nee, maar dan zou je in de supermarkt bij 4,50 telkens in je eentje 'haha fantastisch' moeten denken en je binnensmondse lachje voor jezelf moeten houden, omdat de ander het niet snaptquote:Op zondag 14 september 2014 23:06 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ditals ik iemand had die geen fok had, dan zou die het ook niet weten van mij
Was ook niet serieus want het lijkt mij ook best leukquote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk is het fucking fijn om je FOK!-humor en hersenspinsels te kunnen delen met je partner.
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 23:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.Gewoon elk half jaar even onze eigen batterij opladen, en dan gewoon een half jaar lang verder kunnen, omdat alles wat je bij je hebt, wireless door jezelf wordt opgeladen.
OmgMeesterplan.
Ik ga direct patent aanvragen.
hehe aightquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon, leuk. Notificaties enzo direct lezen, tegen luiheid. Telefoon niet oppakken als het niet nodig is.. Navigatie op je pols. Instant google'en zonder je mobiel te hoeven pakken.
Gewoon één en al tofheid.
Ja als hij niet zo close is zie je dat hij een stuk kleiner is.. het is allemaal perspectiefquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die piemel closeups en gifjes![]()
Do narmaal man
Of die zeugen waarvan je niet mag zeggen dat het zeugen zijnquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Al die piemel closeups en gifjes![]()
Do narmaal man
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ja.
Gewoon een accu van 300kg meeslepen.
Daar kunnen zeugen nooit tegen. Ik walg van dikke mensen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of die zeugen waarvan je niet mag zeggen dat het zeugen zijn
En maar hopen dat ze geen piemel hebbenquote:Op zondag 14 september 2014 23:07 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ook niet serieus want het lijkt mij ook best leuk![]()
Nu nog een leuke fokmeid vinden
'Als het niet bevalt dan ga je maar weg!!!!quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Of die zeugen waarvan je niet mag zeggen dat het zeugen zijn
quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
En maar hopen dat ze geen piemel hebben
quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
'Als het niet bevalt dan ga je maar weg!!!!![]()
![]()
'
*vage foto van een tepel*
Damn
Daar wil ik wel meer van zien hoor![]()
![]()
Ziet er goed uit![]()
Rawr!![]()
![]()
Elke keer als ik er één voor me uit zie waggelen moet ik een beetje braken van binnen.quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar kunnen zeugen nooit tegen. Ik walg van dikke mensen.
quote:Op zondag 14 september 2014 23:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Altijd met een wagentje met een accu onderweg. Zolang alles maar 24/7 aan kan blijven
Moet altijd aan een bepaalde user denken bij zulke postsquote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
'
Damn
![]()
Ziet er goed uit![]()
Rawr!![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]inderdaad.
Maar gelukkig duurt het bij mij plus minus een jaar voordat ik toe ben aan meeten dus dan zal een meisje met piemel al afgehaakt zijn.
Goede samenvatting 10/10quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
'
Damn
![]()
Ziet er goed uit![]()
Rawr!![]()
![]()
drizzquote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet altijd aan een bepaalde user denken bij zulke posts
FL_smoothboy_freak?quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Moet altijd aan een bepaalde user denken bij zulke posts
voor rijke mensenquote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
't is stiekem ook gewoon een hebbeding.
Je kunt toch gewoon toegang vragen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
nu ik geen mod meer ben kan ik niet meer in kpd, ik heb er één keer op geklikt en toen een willekeurig topic binnen gegaan
wat een aids
quote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
'
Damn
![]()
Ziet er goed uit![]()
Rawr!![]()
![]()
Moet je ook niet meer heen willen denk ik.quote:Op zondag 14 september 2014 23:10 schreef Typisch het volgende:
nu ik geen mod meer ben kan ik niet meer in kpd, ik heb er één keer op geklikt en toen een willekeurig topic binnen gegaan
wat een aids
Oke dit koste me een slok dr peper die nou op me tel zitquote:Op zondag 14 september 2014 23:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
![]()
'
Damn
![]()
Ziet er goed uit![]()
Rawr!![]()
![]()
Ja, maar wat moet ik daar?quote:Op zondag 14 september 2014 23:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je kunt toch gewoon toegang vragen?
Porno is ook saai, maar 't is wel leuk om af en toe in het niet-te-geleuven-topic of de zeugen topics te lurkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet ik daar?
Heb er sowieso al vrij weinig mee, dat fapening mapje vond ik wel geinig maar ik word er eerlijk gezegd niet warm of koud van.
ha je zei bijna gleuvenquote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Porno is ook saai, maar 't is wel leuk om af en toe in het niet-te-geleuven-topic of de zeugen topics te lurken
Not my cup of tea blijkbaar.quote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Porno is ook saai, maar 't is wel leuk om af en toe in het niet-te-geleuven-topic of de zeugen topics te lurken
Droomzequote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje, schatjenslataaaaa
Wtf.quote:Op zondag 14 september 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik zit aan de spaghetti met appelmoes
trustenquote:Op zondag 14 september 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje, schatjenslataaaaa
Alleen kale pasta of ook met saus enzo?quote:Op zondag 14 september 2014 23:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]ik zit aan de spaghetti met appelmoes
Kale pasta bahquote:Op zondag 14 september 2014 23:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Alleen kale pasta of ook met saus enzo?
En ik zit nu aan de Hertog Jan
Oh, nee, dat doe ik ook.quote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik poep ook naakt, is ook raar, weet je dat ook vast.
Nicequote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kale pasta bah![]()
Met gehakt en italiaanse kruiden
Wtf, waarom zo laat?quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GTAV, Playstation: 2013
GTAV, PC: 2015
Tweeduizendfuckingvijftien.
En daar doe je dan appelmoes overheen?quote:Op zondag 14 september 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Kale pasta bah![]()
Met gehakt en italiaanse kruiden
quote:Op zondag 14 september 2014 23:16 schreef Snowbells het volgende:
Waarom is een havo 4 jaar zo fucking druk
Elke week wel 3 toetsen + tentamens die 11!!!![]()
keer meetellen (soms ook 23x
?)
Zoveel verslagen en po's en jesus christ ook nog kak vak ckv
quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
GTAV, Playstation: 2013
GTAV, PC: 2015
Tweeduizendfuckingvijftien.
Wil je aub niet ongevraagd foto's van mijn familie op het internet plaatsen?quote:
Naast.quote:Op zondag 14 september 2014 23:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
En daar doe je dan appelmoes overheen?
Die fokken teveelquote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk weten ze bij Rockstar niet meer hoe PC's werken.
ze denken dat PC voor 'pocket console' staatquote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen idee, waarschijnlijk weten ze bij Rockstar niet meer hoe PC's werken.
Wat een hoopje ellende man. Is toch triest dit.quote:Op zondag 14 september 2014 23:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Logisch, ze willen dat je de game na de PS4/Xbox One versie ook nog eens voor PC haalt.
SA > Vquote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Haat wat je wilt maar GTA V is wel echt baas
Geniaal van ze.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat een hoopje ellende man. Is toch triest dit.
Mind = blown.quote:
True. Al die kleine details ook.quote:Op zondag 14 september 2014 23:21 schreef Geo4kant het volgende:
Haat wat je wilt maar GTA V is wel echt baas
Marketingtechnisch briljant inderdaad. En iedereen valt er ook gewoon voor.quote:
Barbaren...quote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mind = blown.
Ik kan me er niks bij voorstellen. Echt niet.
Ik eet pasta altijd met Italiaanse kruiden, gehakt, en dan gooi ik er curry of chilisaus overheen.Soms wat geraspte kaas.
Ligt er maar net aan wat je hebt aangeleerd denk ik.
Maar dat snap ik dus niet.. mensen vinden dus curry/ketchup wel normaal maar appelmoes vinden ze het gekste in de wereldquote:Op zondag 14 september 2014 23:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mind = blown.
Ik kan me er niks bij voorstellen. Echt niet.
Ik eet pasta altijd met Italiaanse kruiden, gehakt, en dan gooi ik er curry of chilisaus overheen.Soms wat geraspte kaas.
Ligt er maar net aan wat je hebt aangeleerd denk ik.
Het driedubbele winst systeem zonder DLC, win win toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Marketingtechnisch briljant inderdaad. En iedereen valt er ook gewoon voor.
Helemaal als je nagaat dat ze dit jaar wel GTAV voor PS4 en Xbox One uitbrengen.
Elk jaar verdienen ze er dus opnieuw aan.![]()
Mja, dan moet je 't weer zelf maken. Duurt lang etc.quote:Op zondag 14 september 2014 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barbaren...
Maak gewoon een goede saus dan heb je die troep niet nodig.
Ik zie appelmoes echt als gesuikerde appelpulp, dus gigantisch zoet. En dat gecombineerd met iets 'hartigs' als pasta, vind ik best gek ja.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar dat snap ik dus niet.. mensen vinden dus curry/ketchup wel normaal maar appelmoes vinden ze het gekste in de wereld
quote:
Briljant.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Het driedubbele winst systeem zonder DLC, win win toch?
quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]!
Ook echt 2 kut leraren.
1 bejaarde voor Duits en een hele ongeinteresseerde voor geschiedeniskijkt gewoon netflix tijdens de les
Ja, maar de bovenste is wel van Pixie. en die is van gisterquote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
eeh... de username scheelt een 'X'
Hehehe, lekker hoor. Al moet je niet zeiken, je hebt geen wiskunde.Jouw dagelijkse struggles zijn wel één van de dingen die ik vreselijk mis.quote:Op zondag 14 september 2014 23:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]!
Ook echt 2 kut leraren.
1 bejaarde voor Duits en een hele ongeinteresseerde voor geschiedeniskijkt gewoon netflix tijdens de les
Nouen, koken is baas.quote:Op zondag 14 september 2014 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mja, dan moet je 't weer zelf maken. Duurt lang etc.
zijn hier filmpjes van?quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, maar de bovenste is wel van Pixie. en die is van gisterPixie. is al sinds 2011 niet meer online geweest
Mijn lesbo-FOK!-vriendinnetje
Niks. Op de radio zei iemand dat je een kutwijf was en ik herhaalde dat in het topicquote:Op zondag 14 september 2014 22:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Lol
Wat heb ik jullie misdaan?![]()
Als je er tijd voor hebt wel ja.quote:
Ik wou dat ik wiskunde had ipv analyse en calculusquote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, lekker hoor. Al moet je niet zeiken, je hebt geen wiskunde.Jouw dagelijkse struggles zijn wel één van de dingen die ik vreselijk mis.
[..]
Nouen, koken is baas.
Halfuurtje heeft iedereen wel. Koken voor een groot gezelschap kost hooguit 5 minuutjes extra.quote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Als je er tijd voor hebt wel ja.
En als je voor een niet zo'n groot gezelschap hoeft te koken. Ik zit er echt niet op te wachten nu elke dag na m'n werk voor 't hele gezin te koken.
Ik wou datquote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wiskunde had ipv analyse en calculus
Nou, ik vind van niet.quote:Op zondag 14 september 2014 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Halfuurtje heeft iedereen wel. Koken voor een groot gezelschap kost hooguit 5 minuutjes extra.
Technisch gezien is analyse en calculus ook 'gewoon' wiskunde natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 23:29 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Ik wou dat ik wiskunde had ipv analyse en calculus
quote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Geralt het volgende:
[..]
Niks. Op de radio zei iemand dat je een kutwijf was en ik herhaalde dat in het topic
quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij wat maat? jij wil pamela anderson zijn?
Hij zet dan een spiegel in de wc, zodat hij (zij) naar zichzelf kan kijken als hij bezig is.quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
jij wat maat? jij wil pamela anderson zijn?
Ik ben verliefd op deze aflevering.quote:
OF hij/zij filmt het gewoon en kijkt het later terug?quote:Op zondag 14 september 2014 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij zet dan een spiegel in de wc, zodat hij (zij) naar zichzelf kan kijken als hij bezig is.
Die gast is zo epischquote:Op zondag 14 september 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op deze aflevering.
quote:
Hehe, zoveel struggle ik tegenwoordig nietquote:Op zondag 14 september 2014 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hehehe, lekker hoor. Al moet je niet zeiken, je hebt geen wiskunde.Jouw dagelijkse struggles zijn wel één van de dingen die ik vreselijk mis.
[..]
Nouen, koken is baas.
Jammer.quote:Op zondag 14 september 2014 23:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehe, zoveel struggle ik tegenwoordig niet![]()
Misschien dat ik ooit weer eens in de kliekgroep kom als ik m'n iphone 5s heb
eh hoe kom je aan die foto?quote:Op zondag 14 september 2014 23:36 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Not sure if uitstekend stuitje en dus staart of raar diamantje op string..![]()
jawel toch?quote:Op zondag 14 september 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jammer.
iPhone.En volgens mij is dat gesprek er niet meer. #neverforget
Uit een collage van een fotograaf, hij volgde zijn vriendin.. naar grote plaatsen etc en maakte dan steeds zulke foto's.quote:
Maar als je dan een dikke game PC koopt gaat iedereen zitten zeiken dat je specnerd bent en dat het heus wel minder had gekunt omdat je dat ram en cpu power niet gebruiktquote:
Nou, mijne zit anders nokkie op mn ram hoorquote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als je dan een dikke game PC koopt gaat iedereen zitten zeiken dat je specnerd bent en dat het heus wel minder had gekunt omdat je dat ram en cpu power niet gebruikt
Maar bij de telefoon..
hij moet niet zo zeiken. niet iedereen wil het pentagon hacken met zijn telefoon, maar gewoon kunnen bellen en whatsappenquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef KitKatChunky het volgende:
[..]
Geeft niet, we houden wel van je hoor WP
Het pentagon hacked jou!quote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij moet niet zo zeiken. niet iedereen wil het pentagon hacken met zijn telefoon, maar gewoon kunnen bellen en whatsappen
Ik geef niet zoveel om overpriced crap.quote:Op zondag 14 september 2014 23:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar als je dan een dikke game PC koopt gaat iedereen zitten zeiken dat je specnerd bent en dat het heus wel minder had gekunt omdat je dat ram en cpu power niet gebruikt
Maar bij de telefoon..
Dat kan met een aldi smartphone van 200 euro ookquote:Op zondag 14 september 2014 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hij moet niet zo zeiken. niet iedereen wil het pentagon hacken met zijn telefoon, maar gewoon kunnen bellen en whatsappen
lekker je telefoon laten denkenquote:Op zondag 14 september 2014 23:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik dacht, misschien heeft iemand het over het hoofd gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |