Ook als je geblowt hebt, en je ogen zijn knal rood terwijl ze normaal voelenquote:Op zondag 14 september 2014 22:21 schreef AF_ het volgende:
Misschien ook eens doen, in de spiegel kijken
Werkt niet. Ze moet het dan meenemen omdat ze anders het einde van het festival niet haaltquote:Op zondag 14 september 2014 22:21 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tering. Dan gaat het bij mij mis haha. Niet met hoeveelheid, maar gewoon op lege maag.
Overigens lijkt het me leuker als ze haar xtc hadden laten nemen op decibel/defqon etc
Van dat dansen ga je ook zweten natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
meer zweten
*xtc van drugslijst afgestreept
Hoe bedoel je? En btw, dat kan vast welquote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Werkt niet. Ze moet het dan meenemen omdat ze anders het einde van het festival niet haalt
Je zou idd maar eens zwetenquote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
vind het al goor als ik een beetje zweet op mijn voorhoofd
Als het is uitgewerkt heb ik een dip en voel ik me kut. Dus dat moet je niet laten uitwerken op een festivalquote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? En btw, dat kan vast wel
quote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van dat dansen ga je ook zweten natuurlijk.
Zo gruwlijk smerig he als je dan bij een binnen feest zo'n pillenvreter met ontbloot bovenlichaam tegen je aan krijgt.. je halve shirt en je arm nat van zijn zweet
Veel plezierquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Op de tvsc meet ook allemaal pilletje gooien
Kan, ik heb nog niet gebruiktquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef AF_ het volgende:
[..]
Als het is uitgewerkt heb ik een dip en voel ik me kut. Dus dat moet je niet laten uitwerken op een festival
de meet die maar nooit kwamquote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef MrBanaan1 het volgende:
Op de tvsc meet ook allemaal pilletje gooien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |