Osso is adult mannen saunaquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet wat osso betekent, ergo, kutklacht.
Thuisbezorgd en dan bij drank?quote:
Te duur man, hebbe mi en me matties te weinig money voorquote:Op zondag 14 september 2014 22:27 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Thuisbezorgd en dan bij drank?
Paupersquote:Op zondag 14 september 2014 22:29 schreef john-hert het volgende:
[..]
Te duur man, hebbe mi en me matties te weinig money voor
Wat heb je toch met bavaria? Is gewoon water aangedikt met bierquote:Op zondag 14 september 2014 22:31 schreef john-hert het volgende:
[..]
Toch maar effe gekeken, maar ze hebben geen bavaria
Alleen heineken en amstel![]()
![]()
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.quote:Op zondag 14 september 2014 22:33 schreef Tja..1986 het volgende:
Niet gewoon standaard genoeg bier in huis hebben
Hier in oost-brabant drinkt iedereen Bavaria, je hoeft hier echt niet met Heineken aan te komenquote:Op zondag 14 september 2014 22:34 schreef peterkailey het volgende:
[..]
Wat heb je toch met bavaria? Is gewoon water aangedikt met bier
Ja, maar het is wel maar 49 cent per halve liter.quote:Op zondag 14 september 2014 22:38 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat is voor paupers, alhoewel het wel in de bavaria-brouwerij gebrouwen wordt.
Want er bestaat alleen maar amstel, bavaria en heineken?quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.
Er stonden nog wel kratten vol amstel en heineken, maar dat is niet te zuipen![]()
![]()
Niet weten wat osso betekent maar wel weten wat ergo betekentquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef probeer het volgende:
Ik weet niet wat osso betekent, ergo, kutklacht.
Jupiler en Hertog Jan zijn ook goede bieren, alleen de prijs is een stuk hoger dan die van Bavariaquote:Op zondag 14 september 2014 22:40 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Want er bestaat alleen maar amstel, bavaria en heineken?
Er bestaat maar 1 supermarkt?quote:Op zondag 14 september 2014 22:42 schreef john-hert het volgende:
[..]
Jupiler en Hertog Jan zijn ook goede bieren, alleen de prijs is een stuk hoger dan die van Bavaria
Grolsch gaat ook wel, maar Grolsch is ook schaars in de super hier.
In mijn dorp wel ja.quote:
Maar de conclussie is gewoon dat jij je biervoorraad niet op orde hebt.quote:Op zondag 14 september 2014 22:43 schreef john-hert het volgende:
[..]
In mijn dorp wel ja.
Had geen tijd meer om met mijn golf gti naar het volgende dorp te rijden.
Tsja in het gekke dorp waar ik woon komt ooit onverwachts bezoekquote:Op zondag 14 september 2014 22:45 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Maar de conclussie is gewoon dat jij je biervoorraad niet op orde hebt.
Ik kan het uit de context wel raden hoor, heb alleen een broertje dood aan dat trieste straattaaltje.quote:Op zondag 14 september 2014 22:41 schreef corehype het volgende:
[..]
Niet weten wat osso betekent maar wel weten wat ergo betekent
kakker
Dat je nu weer wakker moet zijnquote:
Dus als je bier op hebt kun je nu niet wakker zijn? Ik sliep om 00;30 al.quote:Op maandag 15 september 2014 07:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Dat je nu weer wakker moet zijn
als je bier drinkt met vrienden ga je zuipen en dronken worden en dan de dag daarna moe zijn.quote:Op maandag 15 september 2014 07:47 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dus als je bier op hebt kun je nu niet wakker zijn? Ik sliep om 00;30 al.
HAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 15 september 2014 07:48 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
als je bier drinkt met vrienden ga je zuipen en dronken worden en dan de dag daarna moe zijn.
Nee garpje. Laat maar.
Ik spreek geen straattaal, dat wordt niet gewaardeerd in de osso.quote:Op maandag 15 september 2014 09:30 schreef haan33 het volgende:
'De' osso
Als je niet weet hoe straattaal werkt houd dan gewoon je smoel
Welke brouwerij?quote:Op maandag 15 september 2014 12:37 schreef Goejedag het volgende:
Laatst de zolder verlaten en naar een bierbrouwerij gegaan in deutschland, aanrader.
Beter dan in de achterbuurten van Rotterdamquote:
quote:Op maandag 15 september 2014 12:36 schreef BlauweTijger het volgende:
Zeg dan heb te weinig bier in mijn osso, maar dit is verkapte straattaal gebruiken en het dan ook nog verkeerd doen.
Eens, Rotterdam sowiesoquote:Op maandag 15 september 2014 17:08 schreef john-hert het volgende:
Beter dan in de achterbuurten van Rotterdam
Je woont in Brabant zeker?quote:Op zondag 14 september 2014 22:35 schreef john-hert het volgende:
[..]
Da bavaria was in de aanbieding dus het hele dorp ging inkopen, het was vechten om bier in de plaatselijke buurtsuper.
Er stonden nog wel kratten vol amstel en heineken, maar dat is niet te zuipen![]()
![]()
Welk gedeelte, toevallig ook Noord-Oost?quote:
UIteraard.quote:Op maandag 15 september 2014 17:20 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Welk gedeelte, toevallig ook Noord-Oost?
Dat kan ik bevestigen vanuit Erpquote:Op maandag 15 september 2014 17:21 schreef john-hert het volgende:
UIteraard.
Daar wordt veel Bavaria gedronken.
Erp, mooi dorpquote:Op maandag 15 september 2014 17:22 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dat kan ik bevestigen vanuit Erp
Ook dat kan ik bevestigenquote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef john-hert het volgende:
Daar is men nog solidair, daar is het brabants dialect nog voertaal
Dat uit zich dan ook in het Erpse Carnavalquote:Op maandag 15 september 2014 17:24 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ook dat kan ik bevestigen
Zeer hechte gemeenschap ook
quote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef john-hert het volgende:
[..]
Dat uit zich dan ook in het Erpse Carnaval
En toch blijven zijn liederen goedquote:Op maandag 15 september 2014 17:23 schreef beverton het volgende:
Brabant, hardstikke gezellig. Guus Meeuwis is echter wel een misleidende klootzak. De reden? Vaak uitgeweest in Eindhoven, Den Bosch, Tilburg en Breda. Na 4 uur is alles dicht. De beste eikel zegt in zijn liederen dat alles na vieren nog open is![]()
Lekker tussen de mocro's daar.. Een paar keer geweest, het is lastig om daar een blank persoon te vinden.quote:Op maandag 15 september 2014 17:17 schreef beverton het volgende:
[..]
Rotterdam is nog steeds beter dan dat pauperdorp waar jij vandaag komt
Zeker zeker,quote:Op maandag 15 september 2014 17:27 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Maar vind 7th Sunday ook mega gaaf
Ja ik ook maar at komt meer omdat ik ook niet van Hardcore houquote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef john-hert het volgende:
[..]
Zeker zeker,
Alleen vind ik Harmony of Hardcore wel wat minder..
Nee, ook niet echt mijn smaak.quote:Op maandag 15 september 2014 17:28 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Ja ik ook maar at komt meer omdat ik ook niet van Hardcore hou
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |