quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je pen0r in een warm opgerold speklapje duwen telt niet
quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Rolluiken geven mij aidsquote:Op zondag 14 september 2014 22:15 schreef Stickertje het volgende:
fok!kers hebben soberso geen hiv/aids, want daar moet je seks voor hebben
^quote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt geen idee wat je mist.
die inbraken die mis ik inderdaad niet. Rolluiken nodig hebben om schorriemorrie buiten te houdenquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kerel, jij hebt geen idee wat je mist.
vooral een donkere slaapkamer zodat je langer is je donkere nest kan blijven liggenquote:
Niet dat, maar het wordt daadwerkelijk donker in je kamer en het houdt warmte buitenquote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
die inbraken die mis ik inderdaad niet. Rolluiken nodig hebben om schorriemorrie buiten te houden
Dankzij Sbs!quote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef Geo4kant het volgende:
Nou, even de bomen kappen en beide hebben een BFF
Heb ik geen last vanquote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vooral een donkere slaapkamer zodat je langer is je donkere nest kan blijven liggen
Echte seks is viesquote:Op zondag 14 september 2014 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Wauw.quote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Niet dat, maar het wordt daadwerkelijk donker in je kamer en het houdt warmte buiten
rolluiken helpen niet in amersfoort, daar moet je klaarzitten met een geleden pistool om schorriemorrie buiten te houdenquote:Op zondag 14 september 2014 22:17 schreef Studiotje het volgende:
[..]
die inbraken die mis ik inderdaad niet. Rolluiken nodig hebben om schorriemorrie buiten te houden
Ik hoor dit in je stemgeluid en dit klinkt dus schattigquote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rolluiken helpen niet in amersfoort, daar moet je klaarzitten met een geleden pistool om schorriemorrie buiten te houden
Bestuursrechtquote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Belachelijk
De hele mogelijkheid tot bezwaar wordt gewoon overgeslagen
quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Stickertje het volgende:
[..]
rolluiken helpen niet in amersfoort, daar moet je klaarzitten met een geleden pistool om schorriemorrie buiten te houden
quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik hoor dit in je stemgeluid en dit klinkt dus schattig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |