Men neemt de tijd om dat netjes te regelen.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Interessant vraagstuk: zijn schotse militairen in het britse leger zo dadelijk vijandelijke elementen
Persoonlijk hoop ik op een yes-vote, maar het is aan hen uiteraard.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
Zijn jullie voor of tegen afscheiding?
Ik ook, maar vooral uit ramptoerisme om de aftermath zich te zien ontvouwen in Groot-Brittanniëquote:Op donderdag 18 september 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik op een yes-vote
Ik denk ook dat een minder machtig VK goed zou zijn voor Europa.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral uit ramptoerisme om de aftermath zich te zien ontvouwen in Groot-Brittannië
quote:Op donderdag 18 september 2014 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Persoonlijk hoop ik op een yes-vote, maar het is aan hen uiteraard.
ben ook voor maar denk dat het een big fat NO wordtquote:Op donderdag 18 september 2014 23:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ook, maar vooral uit ramptoerisme om de aftermath zich te zien ontvouwen in Groot-Brittannië
Bron:twitter:JonHaworthSky twitterde op donderdag 18-09-2014 om 23:26:38#BREAKING:Latest YouGov poll suggests Scottish Referendum exit poll results are 54% No, 46% Yes. Counting underway. No results expected soon reageer retweet
Waarom ben je voor?quote:Op donderdag 18 september 2014 23:28 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
[..]
ben ook voor maar denk dat het een big fat NO wordt
Ja dus, een hele drukke met een 3D scherm...quote:Op donderdag 18 september 2014 23:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook een Herman de Scherman?
Hoeveel espresso's die gozer wel niet op heeftquote:Op donderdag 18 september 2014 23:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja dus, een hele drukke met een 3D scherm...
Hij doet me denken aan Richard Quest van CNN.quote:Op donderdag 18 september 2014 23:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ja dus, een hele drukke met een 3D scherm...
De rest was minderjarig?quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
4.2 miljoen v/d 5.3 miljoen schotten hadden gestemd
Ergens in de 4 miljoen was stemgerechtigd toch? Bizar hoge opkomst.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:12 schreef Anonymousz het volgende:
4.2 miljoen v/d 5.3 miljoen schotten hadden gestemd
97%quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ergens in de 4 miljoen was stemgerechtigd toch? Bizar hoge opkomst.
Tjah, hoeveel zouden er in Nederland stemmen als we een referendum zouden organiseren voor afsplitsing van Europa? Ik denk plotseling ook een stuk meer dan bij de tweede kamer verkiezingen.quote:Op vrijdag 19 september 2014 00:14 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ergens in de 4 miljoen was stemgerechtigd toch? Bizar hoge opkomst.
16 en 17 jarigen mochten ook stemmenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |