Ik moest denken aan La Vita e Bella, goede film is dat.quote:
Daar stond toch een BBQ meetachtig iets?quote:
Jij kwam niet, dus toen ben ik afgehaakt.quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar stond toch een BBQ meetachtig iets?
Waar doel je op, twitje?quote:Op zondag 14 september 2014 20:08 schreef twi het volgende:
Spytool nu pas op mezelf. Toch fijn dat Kaneel m'n back altijd heeft om mijn legende in stand te houden, waar ik dat nalaat.
Ah.quote:Op zondag 14 september 2014 20:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat ik gewild was en Mirne het met me getroffen heeft.
Strebertjequote:Op zondag 14 september 2014 20:25 schreef netchip het volgende:
Yay, ben helemaal in een goede bui, want... ik heb een 8 voor mijn natuurkunde proefwerk, terwijl het gemiddelde van de klas rond de 6,0 ligt.(Waarschijnlijk, al paar mensen gesproken die < 6,0 hebben)
Western culture is just as bankrupt as its economical system.....quote:
Ja, ik ben een strebertje.quote:
Niks mis met een strebertje zijn. Congratz op je goede cijferquote:Op zondag 14 september 2014 20:31 schreef netchip het volgende:
[..]
Ja, ik ben een strebertje.Maar ik heb voor natuurkunde niet geleerd, geen manier om dat te verifiëren natuurlijk, dus daar moet je me maar op geloven.
Ik let in de les wel op.
Ja.quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Zeker op die prutzender die RTL wordt genoemd?
ja, ik zag ineens iemand in een paal hangenquote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef netchip het volgende:
[..]
Zeker op die prutzender die RTL wordt genoemd?
Is heel moeilijk. Moet je sterk voor zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Al moet je paaldansen niet onderschatten.
Art, met hoeveel FOK!sters ben jij naar bed geweest?quote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
ja, ik zag ineens iemand in een paal hangen
Dank je.quote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niks mis met een strebertje zijn. Congratz op je goede cijfer
Ja kracht, lenigheid en de juiste techniek.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is heel moeilijk. Moet je sterk voor zijn.
Wat is dit Kaneel?quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, met hoeveel FOK!sters ben jij naar bed geweest?
Jij misschien ook al, maar dat weet je dan alleen niet.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Art, met hoeveel FOK!sters ben jij naar bed geweest?
Ik wil weten hoeveel ruimte ik vrij moet laten in jouw hoekje van het grote schema.quote:
Vooral de bevestiging met het plafond.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef artelligence het volgende:
[..]
Is heel moeilijk. Moet je sterk voor zijn.
Tijntje, ik zag juist dat het facebook-officieel is!quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Namen en rugnummers willen wij. Van iedereen![]()
Ik begin. Geen Fok!sters en Fok!ers
Hier ook niet.quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
Daar was ik wel goed inquote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vooral de bevestiging met het plafond.
Laat ze zeiken en doe je eigen ding.quote:Op zondag 14 september 2014 20:35 schreef netchip het volgende:
[..]
Dank je.
Op FOK! hebben ze het niet zo op strebertjes, moet je maar eens in SES kijken. Tjongejonge.
Ah dankje schatquote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het vraagteken impliceert een vraag.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
A4 voor Art alleenquote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel ruimte ik vrij moet laten in jouw hoekje van het grote schema.
Thnxquote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tijntje, ik zag juist dat het facebook-officieel is!
Feli!
Neequote:Op zondag 14 september 2014 20:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Winnen we nog wat?
Ik heb zeer weinig bedpartnersquote:
0 Fok!sters. En in de toekomst ook 0!quote:Op zondag 14 september 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil weten hoeveel ruimte ik vrij moet laten in jouw hoekje van het grote schema.
Wordt handmatig gedaan.quote:Op zondag 14 september 2014 19:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaah, oké! Nooit bij nagedacht eigenlijk.
Ik was serieus. We weten beiden dat dit niet waar is.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
0 Fok!sters. En in de toekomst ook 0!
Wij weten allebei dat 0! gelijk staat aan 1.quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
0 Fok!sters. En in de toekomst ook 0!
Die hebben het op een forum als FOK! vast heel rustig, jaquote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wordt handmatig gedaan.Hebben de modjes ook wat te doen.
Ja is altijd heel rustig hierquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die hebben het op een forum als FOK! vast heel rustig, ja.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:25 schreef netchip het volgende:
Yay, ben helemaal in een goede bui, want... ik heb een 8 voor mijn natuurkunde proefwerk, terwijl het gemiddelde van de klas rond de 6,0 ligt.(Waarschijnlijk, al paar mensen gesproken die < 6,0 hebben)
Paaldansen is wel degelijk een sport vind ik. Lijkt me erg zwaar.quote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
is dat nu op 8?quote:Op zondag 14 september 2014 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Omdat ik ze hier goed onder de duim heb.quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef netchip het volgende:
[..]
In dit topic valt het best mee. Vooral in Klaagbaak hebben de mods het druk.
Haha, ik zal deze week eens vragen of er een aantal mensen geinteresseerd zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]en nog uitgegaan gisteravond?
BBQ was tof
Is het ook.quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Paaldansen is wel degelijk een sport vind ik. Lijkt me erg zwaar.
quote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik ze hier goed onder de duim heb.
Dag engeltjequote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]en nog uitgegaan gisteravond?
BBQ was tof
Ojaquote:Op zondag 14 september 2014 20:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wij weten allebei dat 0! gelijk staat aan 1.
/nerd
Hij wil de boebiedoeskoeliedoelijst checkenquote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Kaneel, waarom wil je zo graag weten wie wie doet en/of gedaan heeft eigenlijk?
Nou nou!quote:Op zondag 14 september 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was serieus. We weten beiden dat dit niet waar is.
o doe jij datquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat ik ze hier goed onder de duim heb.
Ik probeer inzicht te verkrijgen in de mensen hier.quote:Op zondag 14 september 2014 20:45 schreef Barbusse het volgende:
Kaneel, waarom wil je zo graag weten wie wie doet en/of gedaan heeft eigenlijk?
En lekker weer erbijquote:Op zondag 14 september 2014 20:46 schreef netchip het volgende:
[..]
Haha, ik zal deze week eens vragen of er een aantal mensen geinteresseerd zijn.
Mooi dat je BBQ leuk was.
En jij?quote:Op zondag 14 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeer inzicht te verkrijgen in de mensen hier.
Weer was inderdaad prima vandaag. Frisse neus gehaald tussen de bedrijven doorquote:
Nu weet ik gelijk weer waarom ik geen ekte nerd benquote:Op zondag 14 september 2014 20:48 schreef netchip het volgende:
[..]
0! betekent 0 faculteit, en 0! staat per definitie gelijk aan 1.
Maar ik wil weten of het schema mijn imago gaat aantasten?quote:Op zondag 14 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Make mequote:
Goed, wat wil je weten?quote:Op zondag 14 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh in dat geval mag het wel hoor, carry on.quote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Make me![]()
Ik ga gewoon in een andere mand liggen. gewoon, omdat het kan
Van mij is het algemeen bekend, dus niet rullevant.quote:
Er staat er zeker 1 op het schema die erger is dan jij. Waarschijnlijk 3.quote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of het schema mijn imago gaat aantasten?
Wat is je favoriete toetje?quote:
Wat voor inzicht in mensen krijg je als je weet welke Fok!ker welke fok!ker heeft gedaan?quote:Op zondag 14 september 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alles is relevant.quote:Op zondag 14 september 2014 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Van mij is het algemeen bekend, dus niet rullevant.
0*-1 is geen 1.... 0*0 is geen 1 ..als iets niks (0) is dan heb je toch niet zomaar 1.... wie gaat t mij in jipenjanneke uitleggen ....quote:
Glaasje melk.quote:
Theoretische onzin waar we in het dagelijkse leven niks aan hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
0*-1 is geen 1.... 0*0 is geen 1 ..als iets niks (0) is dan heb je toch niet zomaar 1.... wie gaat t mij in jipenjanneke uitleggen ....
Don't mind if I doquote:Op zondag 14 september 2014 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh in dat geval mag het wel hoor, carry on.
Bij de dames waarschijnlijk wel... bij de heren alleen maar props tenzij lelijke chicksquote:Op zondag 14 september 2014 20:50 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of het schema mijn imago gaat aantasten?
quote:Op zondag 14 september 2014 20:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Theoretische onzin waar we in het dagelijkse leven niks aan hebben.
Carry on.
0*-1 is dan ook geen leeg product. Het gaat om een multiplicatie die er niet is. Dus als 1*1*1 een multiplicatie van "factor 3" om het zo maar te zeggen is, en 1*1*1*1 van "factor 4", moet je dus denken aan een multiplicatie van "factor 0", dus er wordt helemaal niets met iets vermenigvuldigd.quote:Op zondag 14 september 2014 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
0*-1 is geen 1.... 0*0 is geen 1 ..als iets niks (0) is dan heb je toch niet zomaar 1.... wie gaat t mij in jipenjanneke uitleggen ....
Engeltjequote:
maar niks keer niks wordt toch niet zomaar iets? Ik bedoel als ik een leeg glas heb en ik krijg nog een leeg glas heb ik niet zomaar een glas bierquote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
0*-1 is dan ook geen leeg product. Het gaat om een multiplicatie die er niet is. Dus als 1*1*1 een multiplicatie van "factor 3" om het zo maar te zeggen is, en 1*1*1*1 van "factor 4", moet je dus denken aan een multiplicatie van "factor 0", dus er wordt helemaal niets met iets vermenigvuldigd.
ik moest veel vleeessssch eten (althans dat was t plan, maar wegens ongeduld te veel brood en salade gegeten)quote:Op zondag 14 september 2014 20:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Engeltje
Waarom was je gister niet op appelpop? Nu hebben we geen drankje kunnen doen
Heb je al veel te lang niet irl gezien.
Slet of player, zo moelijk allemaalquote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij de dames waarschijnlijk wel... bij de heren alleen maar props tenzij lelijke chicks
Ja dat is niet slim dan hequote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik moest veel vleeessssch eten (althans dat was t plan, maar wegens ongeduld te veel brood en salade gegeten)
Nou.quote:Op zondag 14 september 2014 20:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar niks keer niks wordt toch niet zomaar iets? Ik bedoel als ik een leeg glas heb en ik krijg nog een leeg glas heb ik niet zomaar een glas bier
Dan moet ik dus niet op het schema komen te staan.quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Bij de dames waarschijnlijk wel... bij de heren alleen maar props tenzij lelijke chicks
Voor vele manieren uitlegbaar dudequote:Op zondag 14 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet ik dus niet op het schema komen te staan.
Oei.quote:Op zondag 14 september 2014 21:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan moet ik dus niet op het schema komen te staan.
En voor types als ik?quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoogstens 3. Ik hoef geen props, ik heb lelijkerds gehad, ik wil nog kans maken bij (een) Fok!ster(s).quote:Op zondag 14 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor vele manieren uitlegbaar dude
neequote:Op zondag 14 september 2014 20:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Slet of player, zo moelijk allemaal
Is dat zo? Ik weet niet of ik blij ben om in het schema te staan. Ik ben en geen slet en geen player.quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... iddquote:Op zondag 14 september 2014 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor vele manieren uitlegbaar dude
gedingest?quote:Op zondag 14 september 2014 21:12 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja... idd
Er is een verschil tussen nou die heeft kortstondig tig chicks gedingest of al die chicks zeggen nou als je t dan toch doet doe t met ....
Sta je in t schema dan?quote:Op zondag 14 september 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik weet niet of ik blij ben om in het schema te staan. Ik ben en geen slet en geen player.
Er staat waarschijnlijk vrijwel niemand in want niemand in dit topic heeft tot nu toe aangegeven welke Fok!ker te hebben gedaan.quote:
;')quote:Op zondag 14 september 2014 21:14 schreef aeque het volgende:
Die lijst moet natuurlijk wel openbaar he
Of zal het een lijst zijn die gaat over wie, welke fokster/fokker wil doen..?quote:Op zondag 14 september 2014 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er staat waarschijnlijk vrijwel niemand in want niemand in dit topic heeft tot nu toe aangegeven welke Fok!ker te hebben gedaan.
Bij de meest recente versie wel. Al is het de vraag wat kaneel allemaal over wie weet.quote:
Iedereen die ik me kon herinneren die tegen me gezegd heeft, staat er in.quote:
Ik sta in et schemaquote:Op zondag 14 september 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
Kaneel, sta jij dan wel in het schema?
Wat een liefdequote:Op zondag 14 september 2014 21:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dan heb je nog ruimte om er zelf wat neer te zettenSpecial for youuuuuuuuu
Nou ben ik ook wel benieuwd.quote:
Fok is echt een grote hosselplek. Excuus: hofmaakplekquote:Op zondag 14 september 2014 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen die ik me kon herinneren die tegen me gezegd heeft, staat er in.
[..]
Ik sta in et schema
Goed zo art, je leert het wel.quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef artelligence het volgende:
[..]
Fok is echt een grote hosselplek. Excuus: hofmaakplek
Sta jij in het lijstje? :pquote:
Ja... maar daarvan wist ik eerst niet dat ie fok was... en de ontmoeting liep toen ook niet via Fok!quote:Op zondag 14 september 2014 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij hebt nooit gedingest met iemand van Fok!?
Dat hoort gewoon op de lijst.quote:Op zondag 14 september 2014 21:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja... maar daarvan wist ik eerst niet dat ie fok was... en de ontmoeting liep toen ook niet via Fok!
Zij is het middelpunt heb ik vernomen.quote:
Nee, ik ben heel braaf denk ik.quote:
Dat laatste doet nu toch meer vermoeden.quote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel braaf denk ik.Of ik kan (contrary to popular belief) toch best discreet zijn.
Ik weet niet of dat positief of negatief is.quote:
En verder niemand?quote:Op zondag 14 september 2014 21:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neeen gezien die hoogtens eens in t jaar post... zal t ook niet bevestigd worden
Want?quote:Op zondag 14 september 2014 20:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hoeveel open plekken zijn er nog bij mij?quote:Op zondag 14 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb naast Art een plekje opengelaten voor Straw
Just in case.
Bij je eigen naam bedoel je?quote:Op zondag 14 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Just in case.
Wij weten niet wat je buiten fok doet hequote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dankzij mij zijn er tenminste nog panda's
Toffe dierenquote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dankzij mij zijn er tenminste nog panda's
Hoeveel ruimte heb ik? Echt veel hoeft dat niet te zijn, mezelf kennende.quote:Op zondag 14 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Just in case.
Oke... dus t boeit je echt nul als je toekomstige vrouw zegt... nou Netchip ik heb me al laten bestijgen door 50+ man? (en ja ik overdrijf ff)quote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef netchip het volgende:
[..]
Want?Ik vind 't er totaal niet toe doen welk geslacht je hebt, waarom zou een man een held zijn, en een vrouw een slet? Het is misschien zo dat het voor een vrouw makkelijker is, dus daar zou het 'm in kunnen zitten, maar 't is niet helemaal eerlijk.
Vooral op mijn zolderkamer zittenquote:Op zondag 14 september 2014 21:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Wij weten niet wat je buiten fok doet he
Jij staat er nog niet in.quote:Op zondag 14 september 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoeveel open plekken zijn er nog bij mij?
Nee, te ver weg.quote:
Weinig. Je staat in een druk hoekje.quote:Op zondag 14 september 2014 21:26 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeveel ruimte heb ik? Echt veel hoeft dat niet te zijn, mezelf kennende.
Jij ook al.quote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Vooral op mijn zolderkamer zitten
Zo rol ik, mysterieus blijvenquote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij staat er nog niet in.
Ik heb nooit een naam van jou gehoord.
[..]
Nee, te ver weg.
[..]
Weinig. Je staat in een druk hoekje.
Wel ook de mogelijkheid laten voor een driehoekje he. MVMquote:Op zondag 14 september 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Just in case.
Ik geloof beide wel eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 21:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel braaf denk ik.Of ik kan (contrary to popular belief) toch best discreet zijn.
Jij kan het weten.quote:
Oh my...quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel ook de mogelijkheid laten voor een driehoekje he. MVM
Just in case.
Ik heb weinig ruimte nodig. Zowel nu als in de toekomst.quote:Op zondag 14 september 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weinig. Je staat in een druk hoekje.
Te ver weg.quote:
Aangezien Art en ik naast elkaar staan in het schema, is dat nog mogelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 21:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel ook de mogelijkheid laten voor een driehoekje he. MVM
Just in case.
Wat is te ver weg?quote:Op zondag 14 september 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te ver weg.
[..]
Aangezien Art en ik naast elkaar staan in het schema, is dat nog mogelijk.
Wij hebben een gemeenschappelijke eh... Ja. Wij hebben iets gemeen of niet?quote:Op zondag 14 september 2014 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Te ver weg.
[..]
Aangezien Art en ik naast elkaar staan in het schema, is dat nog mogelijk.
Maar het is wel een fokster dusquote:
Ja, meerdere dingen zelfs.quote:Op zondag 14 september 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij hebben een gemeenschappelijke eh... Ja. Wij hebben iets gemeen of niet?
Volgens mij hebben jullie dat gemeen met nog een aantal van hier.quote:Op zondag 14 september 2014 21:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wij hebben een gemeenschappelijke eh... Ja. Wij hebben iets gemeen of niet?
?quote:Op zondag 14 september 2014 21:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij moet je even teruglezen waar je op reageerde.
Whehe.quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie dat gemeen met nog een aantal van hier.
Ik weet van niksquote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ow snap.quote:Op zondag 14 september 2014 21:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik was goed op weg met hofmakerij, maar dit zorgt weer voor minpunten.quote:Op zondag 14 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We worden gewoon geslutshamed, Art.
Dat nimmer.quote:Op zondag 14 september 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We worden gewoon geslutshamed, Art.
Zonde...quote:Op zondag 14 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja jammer. Ik was goed op weg met hofmakerij, maar dit zorgt weer voor minpunten.
Sony Xperia Z?quote:Op zondag 14 september 2014 21:59 schreef Royco1 het volgende:
In bad met een biertje en Fok!
The good life
Geen idee, is dat zo?quote:Op zondag 14 september 2014 21:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Godver yatsgeen greintje sarcasme in jouw post
Het gaat hier soms echt heel snel. En nu even niet.quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ik heb volgens mij ook weer een mooi moment uitgezocht om te bezien of ik hier nog bekende koppen ontwaar.
Is dat altijd zo'n beetje de hoeveelheid klandizie, of kom ik nu echt buiten de gangbare openingstijden?
Boer zoekt vrouw trekt altijd veel bezoekers weg.quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Capstan het volgende:
Ik heb volgens mij ook weer een mooi moment uitgezocht om te bezien of ik hier nog bekende koppen ontwaar.
Is dat altijd zo'n beetje de hoeveelheid klandizie, of kom ik nu echt buiten de gangbare openingstijden?
Hey Capstan.quote:Op zondag 14 september 2014 22:01 schreef Capstan het volgende:
Nieuwe koppen zijn natuurlijk ook goed, dat dat even duidelijk is.quote:Op zondag 14 september 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gaat hier soms echt heel snel. En nu even niet.
Het publiek is volgens mij wel gemengder geworden sinds de tijden dat ik hier ook dag en nacht zat, hè...want dat leken me nooit echt heel trouwe Boer Zoekt Vrouw-kijkers.quote:Op zondag 14 september 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Boer zoekt vrouw trekt altijd veel bezoekers weg.
Dat gaat heel aardig, zover ik het kan beoordelen. En daar?quote:
Ik ken die mensen niet. Maar jou wel, geloof ikquote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk en Unicornfarts zitten te tongen op cam. Ganz geil.
Wat mis ik allemaal weer Kaneel?quote:Op zondag 14 september 2014 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Silk en Unicornfarts zitten te tongen op cam. Ganz geil.
Ik jou wel, volgens mij.quote:Op zondag 14 september 2014 22:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ken die mensen niet. Maar jou wel, geloof ik
Hoe is 't tegenwoordig?
Slechts het meest opwindende van de afgelopen 2 uur.quote:
Oef, pijnlijk. :#quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen op. Wellicht sla ik ergens op aan.
Avnzmg.quote:Op zondag 14 september 2014 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fris mijn geheugen op. Wellicht sla ik ergens op aan.
Best wel, weer geen indruk gemaaktquote:
Waarom dm je me dan nietquote:Op zondag 14 september 2014 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechts het meest opwindende van de afgelopen 2 uur.
[..]
Oef, pijnlijk. :#
En ik zat me hier net nog wel af te vragen of deze reeks een logische voortzetting daarvan is. Excuus voor het slechte geheugen. Wanneer was je daar een stamgast?quote:
Die reeks is er nog gewoon geloof ik.quote:Op zondag 14 september 2014 22:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
En ik zat me hier net nog wel af te vragen of deze reeks een logische voortzetting daarvan is. Excuus voor het slechte geheugen. Wanneer was je daar een stamgast?
Verhip, ik zie het ook! Maar volgens mij is dit nu de SC die AVNZMG destijds geheel onofficieel ook al was, als ik het goed zie.quote:Op zondag 14 september 2014 22:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die reeks is er nog gewoon geloof ik.
Jeejquote:Op zondag 14 september 2014 22:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij weten nog wel wie je bent hoor, als je je daardoor beter voelt.
Dit is een soort van de opvolging van die SC ja.quote:Op zondag 14 september 2014 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Verhip, ik zie het ook! Maar volgens mij is dit nu de SC die AVNZMG destijds geheel onofficieel ook al was, als ik het goed zie.
Ik moet je dus potdorie gewoon kennen. Geef het wat tijd. Regressie onder hypnose is nog net niet nodig; het komt wel weer terug.quote:Op zondag 14 september 2014 22:32 schreef SiIk het volgende:
[..]
Jeej
[..]
Dit is een soort van de opvolging van die SC ja.
En ik zat daar eind 2011 tot een jaar later ofzo denk ik.
Hahaquote:Op zondag 14 september 2014 22:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik moet je dus potdorie gewoon kennen. Geef het wat tijd. Regressie onder hypnose is nog net niet nodig; het komt wel weer terug.
Ik denk dat als ik in de oude topics zou gaan kijken, ik heel wat namen tegenkom waarvan ik dán weer denk: oh ja, die hadden we toen ook nog. Maar als ik één ding geleerd heb: je Fok-verleden achtervolgt je toch wel, dus je hoeft het zelf niet op te gaan zoekenquote:Op zondag 14 september 2014 22:39 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha
Niet dat we erg veel contact hebben gehad ofzo hoor, dus ik verwijt het je niet.
Maar wel een poos tegelijkertijd gepost daar
Een dermate lage bloeddruk is ook hier dus nog steeds uitzonderlijk? Precies zoals ik het me herinner, eigenlijk...quote:Op zondag 14 september 2014 23:31 schreef El_Thijs het volgende:
Het is wel ineens snel dood eigenlijk.
Haha, heb je er last van ja?quote:Op zondag 14 september 2014 22:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik in de oude topics zou gaan kijken, ik heel wat namen tegenkom waarvan ik dán weer denk: oh ja, die hadden we toen ook nog. Maar als ik één ding geleerd heb: je Fok-verleden achtervolgt je toch wel, dus je hoeft het zelf niet op te gaan zoeken
Ik kijk dus maar eens welke bekende gezichten ik hier nog tegenkom en vraag ze dan eens hoe het ermee is...lijkt me een betere insteek.
En aangezien ik jou dus wel moet kennen: hoe is het ermee?
Met de Fok-pauzes die ik soms inlas kun je er nauwelijks last van hebben. Maar het is niks om in te blijven hangen, al geldt dat natuurlijk ook buiten Fok om vaak wel.quote:Op zondag 14 september 2014 23:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Haha, heb je er last van ja?
Met mij gaat het goed hoor. Beetje studeren, beetje FOK!ken enzo.
Hoe is het met jou dan? Succesvol in de liefde?
Succesvol is als je tevreden bentquote:Op zondag 14 september 2014 23:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Met de Fok-pauzes die ik soms inlas kun je er nauwelijks last van hebben. Maar het is niks om in te blijven hangen, al geldt dat natuurlijk ook buiten Fok om vaak wel.
Definieer succesvol...
Simpel, maar effectief. Hanteerde je die bijna drie jaar geleden ook al?quote:
quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de mensen die het gisteren wilde weten (vandaag denk ik niet meer, maar had gezegd dat ik het zou posten dus bij deze). De date was wel oké. Hij was aardig, leek op zijn foto's maar ik geloof dat het daar ook gelijk wel weer mee gezegd was. Ondanks dat het wel gezellig was, wat het totaal niet mijn type. Tot zo ver de update.
Jammer om te lezenquote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Voor de mensen die het gisteren wilde weten (vandaag denk ik niet meer, maar had gezegd dat ik het zou posten dus bij deze). De date was wel oké. Hij was aardig, leek op zijn foto's maar ik geloof dat het daar ook gelijk wel weer mee gezegd was. Ondanks dat het wel gezellig was, wat het totaal niet mijn type. Tot zo ver de update.
Nee, was eigenlijk wel prima zo. Ging allemaal wel relaxed, dus veel minder raar dan ik gedacht had.quote:
Nou ja, toch is het jammer als je in je achterhoofd houd dat het wellicht tot meer dates/een relatie kan leiden en het dan niet je type blijkt te zijn. Maargoed, geen verspilde avond dus?quote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was eigenlijk wel prima zo. Ging allemaal wel relaxed, dus veel minder raar dan ik gedacht had.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik blij was dat we hadden naar een een kroeg waren geweest en niet naar een koffietentje ofzo.
Weer een ervaring rijker moet je maar denken Yvquote:Op maandag 15 september 2014 00:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, was eigenlijk wel prima zo. Ging allemaal wel relaxed, dus veel minder raar dan ik gedacht had.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik blij was dat we hadden naar een een kroeg waren geweest en niet naar een koffietentje ofzo.
Nee, ik verzon em net terplekke. Vond het ook wel diepzinnig van mezelf.quote:Op maandag 15 september 2014 00:17 schreef Capstan het volgende:
[..]
Simpel, maar effectief. Hanteerde je die bijna drie jaar geleden ook al?
Maar ja, dan ben ik dus succesvol.
Oh, nee maar dat idee had ik ook niet echt. Het was meer gewoon even kijken hoe het ook alweer allemaal werkt en of het niet super awkward is enzo. Maar het is natuurlijk wel een stuk leuker als iemand uiteindelijk zowaar wel je type blijkt te zijn ja lijkt mij.quote:Op maandag 15 september 2014 00:25 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, toch is het jammer als je in je achterhoofd houd dat het wellicht tot meer dates/een relatie kan leiden en het dan niet je type blijkt te zijn. Maargoed, geen verspilde avond dus?
Daar kom je na verschillende dates pas achter. En soms al in de gesprekken.quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nee maar dat idee had ik ook niet echt. Het was meer gewoon even kijken hoe het ook alweer allemaal werkt en of het niet super awkward is enzo. Maar het is natuurlijk wel een stuk leuker als iemand uiteindelijk zowaar wel je type blijkt te zijn ja lijkt mij.
Pakt die filosofie eigenlijk voor jezelf ook positief uit?quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, ik verzon em net terplekke. Vond het ook wel diepzinnig van mezelf.
En dat is mooi
Waarom is hij niet jouw type?quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Waarom zou je daar meerdere dates voor nodig moeten hebben?quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kom je na verschillende dates pas achter. En soms al in de gesprekken.
Helaas. Maar gelukkig was het geen rampzalige date, zo te horen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou er kwam niet echt iets vanuit zijn kant. Hij was wat stil als ik niks meer zei of hij had antwoord gegevens als ik iets vroeg, dan was het gelijk klaar. En natuurlijk hoeft iemand niet de overhand te hebben, maar zelf gewoon geen gespreksstof kunnen aandragen daar kan ik niet zo goed tegen aangezien ik het echt over van alles en nog wat kan hebben. En nog wat andere kleine dingetjes.quote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom is hij niet jouw type?
Soms is dat toch gewoon het geval, dat is toch niet zo heel raar? De eerste date kan leuk zijn, maar misschien kom je er bij de tweede of derde achter dat het toch niet helemaal zo klikt als je aanvankelijk dacht.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou je daar meerdere dates voor nodig moeten hebben?
Nee, eigenlijk ook wel weer jammer. Mijn eigen horrordate verhaal lijkt me dan wel weer speciaal.quote:Op maandag 15 september 2014 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Helaas. Maar gelukkig was het geen rampzalige date, zo te horen.
Oh ja ik dacht dat je het anders bedoelde.quote:Op maandag 15 september 2014 00:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Soms is dat toch gewoon het geval, dat is toch niet zo heel raar? De eerste date kan leuk zijn, maar misschien kom je er bij de tweede of derde achter dat het toch niet helemaal zo klikt als je aanvankelijk dacht.
Ik vind het in het geval van internetdating wel altijd ontzettend knap hoe iemand op basis van enkele foto's en wat korte gesprekken al vast kan stellen dat de ander écht zijn of haar type niet is, maar jij bent tenminste nog in het echt één en ander vast gaan stellen. Jammer dus, maar niet meer dan dat, lijkt me.quote:Op maandag 15 september 2014 00:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, nee maar dat idee had ik ook niet echt. Het was meer gewoon even kijken hoe het ook alweer allemaal werkt en of het niet super awkward is enzo. Maar het is natuurlijk wel een stuk leuker als iemand uiteindelijk zowaar wel je type blijkt te zijn ja lijkt mij.
Een foto zegt meer dan 1000 woordenquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het in het geval van internetdating wel altijd ontzettend knap hoe iemand op basis van enkele foto's en wat korte gesprekken al vast kan stellen dat de ander écht zijn of haar type niet is, maar jij bent tenminste nog in het echt één en ander vast gaan stellen. Jammer dus, maar niet meer dan dat, lijkt me.
Wat dacht je dan wat ik bedoelde?quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh ja ik dacht dat je het anders bedoelde.
In sommige gevallen is dit ook wel zeker meer dan waar hoor!!quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een foto zegt meer dan 1000 woorden
Dat je pas na meerdere dates kunt stellen of iemand echt je type is of niet. Omdat misschien een eerste date geen goed beeld geeft van de andere persoon.quote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat dacht je dan wat ik bedoelde?
Als je weinig fotogeniek bent niet altijdquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze eruit zien als trash zijn ze het vaak ookquote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je weinig fotogeniek bent niet altijd
Aan de andere kant nemen sommige niet eens de moeite. Als je elkaar echt spreekt dan leer je elkaar al beter kennen. Tuurlijk komen er in de gesprekken die je van te voren voert al dingen naar boven. Maar sommige willen die ontmoeting al nietquote:Op maandag 15 september 2014 00:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik vind het in het geval van internetdating wel altijd ontzettend knap hoe iemand op basis van enkele foto's en wat korte gesprekken al vast kan stellen dat de ander écht zijn of haar type niet is, maar jij bent tenminste nog in het echt één en ander vast gaan stellen. Jammer dus, maar niet meer dan dat, lijkt me.
Nee, het zegt niet altijd over hoe je er precies uitziet, maar het zegt wel wat als je in batman kostuum op de foto staat, in een luier, naakt of nog raardere dingen, daar kan je toch ook al wel wat uit afleiden.quote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als je weinig fotogeniek bent niet altijd
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2014 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je pas na meerdere dates kunt stellen of iemand echt je type is of niet. Omdat misschien een eerste date geen goed beeld geeft van de andere persoon.
Jaja we hebben allemaal je KPD foto's gezienquote:Op maandag 15 september 2014 00:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja we hebben allemaal je KPD foto's gezien
Ik ben wel vrij tevreden op dit moment jaquote:Op maandag 15 september 2014 00:30 schreef Capstan het volgende:
[..]
Pakt die filosofie eigenlijk voor jezelf ook positief uit?
Zo bont heb ik het nooit gemaakt. Verre van zelfs. Maar ik ben wel zo iemand die niet goed fotografeert (althans: zich niet goed láát fotograferen), laten we het daarop houden. Maar daar maak ik geen probleem meer vanquote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, het zegt niet altijd over hoe je er precies uitziet, maar het zegt wel wat als je in batman constuum op de foto staat, in een luier, naakt of nog raardere dingen, daar kan je toch ook al wel wat uit afleiden.
Luier-pics ben ik nog niet tegengekomen. Wel color-run foto's.quote:Op maandag 15 september 2014 00:40 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, het zegt niet altijd over hoe je er precies uitziet, maar het zegt wel wat als je in batman constuum op de foto staat, in een luier, naakt of nog raardere dingen, daar kan je toch ook al wel wat uit afleiden.
Dat is ook wel zo, maar soms is een foto zo genomen dat je denkt: wauw! En dan zie je er wat meer en denk je: neh.quote:Op maandag 15 september 2014 00:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ze eruit zien als trash zijn ze het vaak ook
Ik ga nooit af op 1 foto. Meestal is de lelijkste foto het representatiefstquote:Op maandag 15 september 2014 00:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Luier-pics ben ik nog niet tegengekomen. Wel color-run foto's.
[..]
Dat is ook wel zo, maar soms is een foto zo genomen dat je denkt: wauw! En dan zie je er wat meer en denk je: neh.
Ja, dat lijkt mij ookquote:Op maandag 15 september 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga nooit af op 1 foto. Meestal is de lelijkste foto het representatiefst
Ik ook niet, ik kijk altijd even verder. En als ik zie dat ze er enkel met het gezicht op staat, dan gaat er bij mij meestal ook wel een bel af.quote:Op maandag 15 september 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik ga nooit af op 1 foto. Meestal is de lelijkste foto het representatiefst
Als er 1 mindere tussen zit, tussen 5 of 6 leukere, dan kan me die foto ook niet zoveel schelen. Tenzij het echt een behoorlijke knauw is.quote:
Fax, jij bent geen lelijkerdquote:
Ik zeg ook niet dat mij dat uitmaakt, maar dat ik mij wel kan voorstellen dat dat beeld dan het meest realistische is wat je moet hebben dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als er 1 mindere tussen zit, tussen 5 of 6 leukere, dan kan me die foto ook niet zoveel schelen. Tenzij het echt een behoorlijke knauw is.
Haha ja dat scheeltquote:Op maandag 15 september 2014 00:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou jij hebt je date tenminste al in het echt gezien, dus
Graadmeter zeg maar. Klopt ook weer. Te hoge verwachtingen kunnen meestal ook niet waargemaakt worden.quote:Op maandag 15 september 2014 00:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat mij dat uitmaakt, maar dat ik mij wel kan voorstellen dat dat beeld dan het meest realistische is wat je moet hebben dan kan het alleen maar meevallen.
Wat van beide kanten natuurlijk ook niet leuk is. Beetje realistisch blijvenquote:Op maandag 15 september 2014 00:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Graadmeter zeg maar. Klopt ook weer. Te hoge verwachtingen kunnen meestal ook niet waargemaakt worden.
Tuurlijk niet bro.quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zeg je maar om me beter te laten voelen [ afbeelding ]
Precies. Persoonlijk liggen mijn verwachtingen in het algemeen zo laag dat het altijd mee kan vallen. Wordt de date niks, kan ik nog altijd een leuke avond gehad hebben. Zoals jij nu hebt gehad.quote:Op maandag 15 september 2014 00:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat van beide kanten natuurlijk ook niet leuk is. Beetje realistisch blijven
Ja dat zegt al genoeg dan he.quote:Op maandag 15 september 2014 00:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk ook wel weer jammer. Mijn eigen horrordate verhaal lijkt me dan wel weer speciaal.
Maar voor een eerste poging was het prima(en het bier was gelukkig prima (om nog maar niet te vermelden dat hij sinas bestelde))
1e indruk is vaak toch het belangrijkste he.quote:Op maandag 15 september 2014 06:37 schreef yats het volgende:
Ik vind het altijd jammer als mensen alleen op foto's af gaan of snel hun oordeel op basis van een kort gesprek hebben. Iemand kan in het echt immers compleet anders zijn. Maar misschien is dat makkelijk om te zeggen als je zelf gewoon niet zo fotogeniek/knap bent.
Doe jij dat niet dan?quote:Op maandag 15 september 2014 06:37 schreef yats het volgende:
Ik vind het altijd jammer als mensen alleen op foto's af gaan of snel hun oordeel op basis van een kort gesprek hebben. Iemand kan in het echt immers compleet anders zijn. Maar misschien is dat makkelijk om te zeggen als je zelf gewoon niet zo fotogeniek/knap bent.
Jammer, maar ach zo zie je dat online en echt toch weer duidelijk verschillen. Je ging er toch al casual in en heb je dat ook weer gehad. Op naar de volgendequote:Op maandag 15 september 2014 00:12 schreef Yvie_lu het volgende:
Ben ik een klein beetje met je eens. Want het oog wil ook wat, ook jij selecteert daarop, dat doet iedereen. De een heeft daar alleen net even wat hogere eisen bij dan de ander.quote:Op maandag 15 september 2014 06:37 schreef yats het volgende:
Dat is toch het eerste dat je ziet, helaas... Ik snap je wel, ik ben zelf ook totaal niet fotogeniek. Voor wat dat betreft is daten via FOK! wel ideaal, je 'kent' elkaar al wat beter. Tenminste, als je in dezelfde slowchat zit.quote:Op maandag 15 september 2014 06:37 schreef yats het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een virus? Want je brengt het nou niet al te positief.quote:Op maandag 15 september 2014 06:22 schreef artelligence het volgende:
En Yvie, heb je alweer een nieuwe man op het oog of heb je het datevirus nog niet te pakken?
quote:Op maandag 15 september 2014 07:49 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen Samzz!Je moet me zien... Ik voel me niet lekker en dat is te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En voor mij te voelen.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In dat geval beterschapquote:Op maandag 15 september 2014 07:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet me zien... Ik voel me niet lekker en dat is te zien. En voor mij te voelen.
Gewoon controle of iets serieus?quote:Op maandag 15 september 2014 07:57 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh, zo tandarts. Ik ben het alleen vergeten om dit op het werk te melden
Dank je, komt goedquote:
Controlequote:Op maandag 15 september 2014 07:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon controle of iets serieus?
Ik probeer het zo weinig mogelijk te doen. Ik ben zelf niet heel knap/fotogeniek dus ik snap hoe mensen zich voelen die daar soms op afgewezen worden. Bovendien, ik heb liever een iets minder knappe partner waar ik mee kan lachen en die wat te vertellen heeft, dan iemand die nooit iets te melden heeft en alleen knap is.quote:
Ik ookquote:Op maandag 15 september 2014 07:57 schreef muhahaha het volgende:
Mogeh, zo tandarts. Ik ben het alleen vergeten om dit op het werk te melden
Ik had tot 1 uur kunnen uitslapen, ware het niet dat ik naar de tandarts moet nuquote:Op maandag 15 september 2014 08:17 schreef Samzz het volgende:
Lalala. Op het wakker worden badend in het zweet na, heb ik echt fantastisch goed geslapen.
Ruilen?quote:Op maandag 15 september 2014 08:17 schreef Samzz het volgende:
Lalala. Op het wakker worden badend in het zweet na, heb ik echt fantastisch goed geslapen.
Nee. Want ik heb verder heerlijk geslapen.quote:
Hier weer een slechte nacht.quote:Op maandag 15 september 2014 08:17 schreef Samzz het volgende:
Idem hierquote:
Ik slaap al meer dan een jaar slecht. Heel af en toe zitten er een paar goede nachten tussen, maar over het algemeen moet ik het met 5-6 uur slaap doen.quote:
Geen ideequote:
Keer een slaappil nemenquote:Op maandag 15 september 2014 08:52 schreef yats het volgende:
[..]
Ik slaap al meer dan een jaar slecht. Heel af en toe zitten er een paar goede nachten tussen, maar over het algemeen moet ik het met 5-6 uur slaap doen.
Bang om je te verslapen?quote:Op maandag 15 september 2014 08:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een slechte slaper als ik er op een bepaalde tijd uit moet.
quote:
Dat werkt helaas niet. En ja, het is deels stress maar deels ook wat anders. Ik denk teveel na als ik in bed lig, en dat werkt niet bevorderlijk voor je nachtrust.quote:Op maandag 15 september 2014 08:57 schreef Samzz het volgende:
Keer een slaappil nemen? Stiekem last van stress?
Ah, malen dus.quote:Op maandag 15 september 2014 08:59 schreef yats het volgende:
[..]
Dat werkt helaas niet. En ja, het is deels stress maar deels ook wat anders. Ik denk teveel na als ik in bed lig, en dat werkt niet bevorderlijk voor je nachtrust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |