Gamemania is altijd drukquote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef Fokker101 het volgende:
Neej als je naar een kleine intertoys gaat zou die er wel zijn op de release denk ik
Die gast.quote:Op zondag 14 september 2014 15:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
10 Differences between Fifa 14 and Fifa 15
Ik ga je zo hard afmaken he..quote:Op zondag 14 september 2014 19:00 schreef Fokker101 het volgende:
Kan niet wachten haast.. heb er wel veel zin in.
Ja, tuurlijk. Als jij betaald hebt voor online in US. Alleen ik zou het je niet aanraden.quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef PlukvdP. het volgende:
Als ik hem haal uit de US store, kan ik dan hier in Nederland ook al de 23e spelen? Release staat op de 23e namelijk daar, terwijl het spel in Nederland een paar dagen later pas uitkomt.
Playstation 4 btw.
En waarom niet?quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als jij betaald hebt voor online in US. Alleen ik zou het je niet aanraden.
Speel met een controller zoals 98% van de fifa spelers?quote:Op maandag 15 september 2014 11:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom probeert EA toch altijd iedereen te dwingen om met de muis een voetbal spelletje te spelen. Dat is echt verrekte kut.
Mm, eigenlijk precies de fifa 15 demoquote:Op maandag 15 september 2014 10:54 schreef Matedeor het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien. Ziet er allemaal zeer gelikt uit maar als dit de echte uiteindelijke versie is, dan is de gameplay voor mij denk ik te snel en te arcade. Laatste jaren leken ze het juist wat langzamer te maken, vanwaar nu ineens die 180 graden draai?
Over 10, dagen is 25 september lieverd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
eindelijk mail ontvangen van Wehkamp levertijd 5-10 dagenk hoor mensen zeggen dat wehkamp niet op tijd is met leveren
Artikel Prijs Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 15 (PlayStation 4)
Aantal: 1
55.00 5-10 dagen tooltip questionmark ANNULEREN
Beter dan de huidige, ik zou alleen andere foto Costa nemen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ] Eigen gemaakte cover
Helemaal niemandquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
wie kijkt er uiteindelijk naar de cover voor meer dan 5 minuten, al die maanden samengeteld?
Netjes hoor. Hoe doe je dat?quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ] Eigen gemaakte cover
Zou je er een kunnen maken met Pelle voorop in Southampton shirt en een Heraclied Bruns bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bewerken met Photosoep, moet ik een van Heracles maken
Vast wel, ja..quote:Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Eenskijken het volgende:
Ik neem aan dat alle grote electronicazaken weer een nachtlaunch houden?
verkeerde topic.. pesquote:Op donderdag 18 september 2014 09:13 schreef satecl het volgende:
Dit jaar gaat toch het jaar van PES worden. Demo schijnt echt veel meer indruk achter te laten. Ze zijn weer helemaal terug sinds PES6. Dat zou erg leuk zijn.
Later geworden, verwacht 7 uur. Maar dat kan later worden denk eerlijk gezegd als die online staat. Dat die dan direct er weer uitggegooit word ivm druktequote:Op donderdag 18 september 2014 13:19 schreef Principia het volgende:
Wanneer komt de Webapp online, dacht dat dat gisteren al gebeurde?
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou je er een kunnen maken met Pelle voorop in Southampton shirt en een Heraclied Bruns bijvoorbeeld?
Net zo mooi gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] pelle geen foto van alleen in fey shirt
Geen hd, en wat klein helaaaaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze foto wel baas
En Bel Hassani. Rest is niet veel nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bruns is overigens de enigste die nog een beetje kan voetballen samen met linssen
Toch jammer hé, JL denk je ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Bel Hassani. Rest is niet veel nee.
Nog even afwachten hoe het gaat onder de nieuwe trainer. Zondag is heel belangrijk. Win je dat dan komt het vertrouwen terug. En misschien zijn ze onder de nieuwe trainer stukken beter. Zo ging het bij ADO ook vorig jaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch jammer hé, JL denk je ook?
Fijn dat je het even zegt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:20 schreef Matedeor het volgende:
Stream van iemand van Pu die FIFA 15 al aan het spelen is.
http://www.twitch.tv/powerunlimited
Ja op Xbox one.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef Fokker101 het volgende:
Speelt die hem nu op de Next-gen of niet?
Ah, ik moet wachten tot woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja op Xbox one.
Waarschijnlijk een review versie die ze krijgen of dat ea early access waar je abbonement op kan nemen.
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die goalkeepers zijn wel echt fubar in de demo. Laten echt veel makkelijke schoten los en bij afstandsschoten zitten ze er vaak naast. Net scoorde ik een kopbal door het midden en liet de keeper 'm gewoon gaan.
heb besteld bij wehkamp hopelijk snel binnen.. was vandaag nog langs gamemania die 14 euro geeft voor fifa 14 ps4quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:42 schreef Fokker101 het volgende:
Zo, FIFA gereserveerd bij Intertoys! Erg veel zin in
Ach ja Game Mania is ook kut. Jammer dat Free record weg isquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
heb besteld bij wehkamp hopelijk snel binnen.. was vandaag nog langs gamemania die 14 euro geeft voor fifa 14 ps4
Was niet te zien bij die stream van PU gisteren. Zaten echt veel treurige keepersfouten in. Dat gaat dit jaar echt frustrerend worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.
Ik heb ook een VI abonnement met Fifa voor de 360. Nu heb ik toch de ps4 fifa bundel besteld. Die fifa voor de 360 kom ik wel kwijt en vind de VI ook gewoon een lekker boekje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:59 schreef Droopie het volgende:
Vraag me af wat Fifa 15 kost als je er 1000 afneemt.
Bart Smit kan er een bundel mee maken, Voetbal International kost een abonnement 65 euro met gratis spel.
Leuk voor de mensen die de bundel gaan kopen, maar ik had het liever eerder willen weten. Nu heb ik maar de ps3-versie gekocht
Ik durf wel maar ps3 vs ps4 gaat nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Brakkaboy het volgende:
Voeg me toe op ps3 : W-1911 (als je durft...)
Ik heb 'm Btw. ge-preorderd bij GameMania..
Dat lage steekballetje is pas OP niet normaaaalquote:Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef mr-green het volgende:
Ga na een tijdje geen fifa deze fifa weer eens halen.
Demo speelt erg relax en de snelheid lijkt weer terug in het spel. Wel blijft het jammer dat het hoge steekballetje nog steeds overpowered is...
Geen idee ik heb geen streams bekeken. Op FIFAbenelux stond een artikel met iemand die de volledige versie mocht testen. Volgens dat artikel was het in de volledige versie veel beter. We zullen het van de week wel zien. Hoe dan ook verheug ik me erop, zoals elk jaar weer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 03:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was niet te zien bij die stream van PU gisteren. Zaten echt veel treurige keepersfouten in. Dat gaat dit jaar echt frustrerend worden.
Ik hoop het, want heb bij de demo toch ook minstens een keer per match een freeze van 2-3 secondenquote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Vincento17 het volgende:
Ik heb bij de demo erg veel last van lag. Had dit bij 14 totaal niet en specs van pc liggen hoger. Zal dit bij uiteindelijke spel weg zijn?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.
Blijkt maar weer eens hoe slecht de ratings dus zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef PeterRusso het volgende:
Jasper Cillessen beste Eredivisie speler
Hoezo? Sowieso de beste doelman van Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens hoe slecht de ratings dus zijn.
Eurogamer, zo'n beetje de enige website die goed is in voetbalgames reviewen:quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Matedeor het volgende:
Meeste reviews komen online, alleen nog maar positieve gezien. Weer zin in donderdag!
quote:So, the $64,000 question - is FIFA 15 better to play than last year? The short answer is no. It's so different that it will frustrate as many fans as it delights, based on their different approaches to the game.
But ask another question. Would we want FIFA, like Call of Duty, to have nailed-down mechanics that gets infinitesimal tweaks each year? Again, the answer is probably no.
quote:"Relearning FIFA each year has become part of its appeal. The mystery is whether or not this is something deliberate on EA's part, or whether, and I think this is much more likely, their developers are stuck in a holding pattern, balancing and rebalancing between pace and technique each year, responding to community complaints and pressure to deliver annual products of sufficient variance. If I had to put money on it, I'd say that FIFA 16, like FIFA 14, will blunt pacy players and then tell us it's an improvement. But nothing is being improved if there's no clear end point in sight."
Dat vind ik echt onzin. Zijn ook bij anders magazines/websites genoeg reviewers die veel voetbalgames spelen en die goed in staat zijn om zoiets te reviewen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eurogamer, zo'n beetje de enige website die goed is in voetbalgames reviewen:
[..]
[..]
Eurogamer ligt inderdaad altijd dicht bij mijn eigen mening ja, als enige website nog zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:23 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Zijn ook bij anders magazines/websites genoeg reviewers die veel voetbalgames spelen en die goed in staat zijn om zoiets te reviewen.
Waarschijnlijk ligt de review van eurogamer het dichst bij jou eigen mening over de game, dat is heel wat anders, sowieso blijft een review altijd een mening. Algemene beeld wat ik tot nu hoor en lees is echter van het overgrote merendeel positief, met een eurogamer als meest kritische tot nu toe.
quote:Perhaps more than ever, this year's FIFA comes down to the little details. If you played last season's game, then the visuals, game modes, on-pitch action, and means of interaction will be immediately familiar. As a result, the learning curve in FIFA 15 is almost nonexistent.
Beste ELSHAARAWY,quote:Op zondag 21 september 2014 21:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat lage steekballetje is pas OP niet normaaaal
wow wat bizarquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch bizar, volgens Eurogamer moet je de game opnieuw leren spelen, volgens Gamespot totaal niet.
http://www.gamespot.com/reviews/fifa-15-review/1900-6415879/
[..]
Waar heb je hem gehaald dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Die bug met die shirtjes zat ook al in FIFA 12 volgens mij
Fifa 12 heb ik toen bij de Mediamarkt gehaaldquote:
Erge man ben je ookquote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Fifa 12 heb ik toen bij de Mediamarkt gehaald
En al binnen? Ik wel had zelfs een mail dat er een storing was en morgen zou geleverd worden. IK heb het vandaag gwn binnen gekregen en een code via mail ontvangen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb hem nog niet... morgen moet ik hem maar ophalen!
lol is het nou veranderd ofnie? turkse commentator zou ook leuk zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Veel fouten in het commentaar, net als in de vorige versies. Echt zonde.
al jaren niets aan veranderd. "Milan krijgt een vrije trap mee", terwijl ze er een tegen krijgen. Zit er al in sinds fifa 12, nooit iets aan gedaan. En zo zit het vol.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Haha herkenbaar.. gisteren aan het spelen.. ik denk dat het 1-1 blijft.. terwijl ik 2-1 voor sta.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Yep.quote:
Wat hebben ze bij scouten veranderd? Ik ga zo ook even een careermode beginnen. Doe het vaak wel realistische.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:18 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Yep.
Op de ps3 zijn wel kleine dingen verbeterd. Het passen is iets soepeler, afstandsschoten zijn moeilijker en keepers zijn idd realistischer.
In de careermode is het scouten gelukkig aangepakt.
Grafisch is het (uiteraard) nog hetzelfde.
Alle aandacht gaat naar de next-gen consoles. Als ik de verhalen mag geloven schijnt het daar uitstekend eruit te zien en te spelen.
Nu kun je gewoon alle spelers scouten en na 10 dagen (ingame) zie je al z'n statistieken. Volgens mij was dat bij 14 veel omslachtiger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wat hebben ze bij scouten veranderd? Ik ga zo ook even een careermode beginnen. Doe het vaak wel realistische.
Zie je nu ook de ratings?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nu kun je gewoon alle spelers scouten en na 10 dagen (ingame) zie je al z'n statistieken. Volgens mij was dat bij 14 veel omslachtiger.
EINDELIJK TOERNOOI IN FIFA @ PS4quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Kan je nu wel een toernooi starten op FIFA 15?
Man City.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:07 schreef fruitsalade007 het volgende:
Met welke club zijn jullie een carrière gestart? Ik kan geen keuze maken
Ik gewoon met Ajax.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:07 schreef fruitsalade007 het volgende:
Inter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:07 schreef fruitsalade007 het volgende:
Hoe is El Shaarawy? Vond 'm in FIFA 14 namelijk wel tegenvallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:50 schreef AntiChrist7 het volgende:
Milan
Lekker de AI uitbuiten door al die oude middelmatige middenvelders en verdedigers in ruildeals te betrekken
KUT. Had hem met FUT, maar alweer verkocht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Hoe is El Shaarawy? Vond 'm in FIFA 14 namelijk wel tegenvallen.
Heb ik ook last vanquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ik wanneer ik 90ste minuut tegen doelpunt krijghttps://v.cdn.vine.co/vid(...)dw0.SjDFMD1zs2kAabYC
Kan ik niet veel over zeggen. Ik speel niet online en ik speel maar op pro, dus ik gebruik hem wss verkeerd :p Torres speelt wel nice.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:00 schreef fruitsalade007 het volgende:
[..]
Hoe is El Shaarawy? Vond 'm in FIFA 14 namelijk wel tegenvallen.
Speel met 4* teams doe ik ook. Vindt fifa er wel op achteruitgegaan. Totaal geen verbetering.quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:00 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Kan ik niet veel over zeggen. Ik speel niet online en ik speel maar op pro, dus ik gebruik hem wss verkeerd :p Torres speelt wel nice.
Ik ga dit jaar echt niet veel online doen. In FUT sta ik al een lichtjaar achter op degene die al een week aant traden zijn, en gewoon online heb ik ook geen zin in met enkel real madrid en bayern continu
Muziekje aan en geluid van FIFA uitquote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Zal denk ik het beperkt houden tot pro en career.
Iedereen is het er over eens dat nederlandse commentaar kut is he? heb hem toch maar aangezet. Omdat die engelsen blijkbaar per woord betaald worden ofzo. Ze zwijgen continu. Geen spelersnamen die worden afgeroepen. Mulder en de andere vertellen tenminste nog iets.
6quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:29 schreef hafcfan het volgende:
In welke divisie begonnen jullie eigenlijk met seasons? Je bent ingedeeld op basis van eerdere prestaties. Zo begon ik in divisie 8 en een kameraad van mij in 9.
Ik kan Ronaldinho gewoon vinden in mijn Cm hoor. De search functie is inderdaad goed kut, daarom moet je de naam intypen en in plaats van in dat lijstje zoeken, moet je op options drukken om terug te gaan en dan op driehoekje om te zoeken.quote:Op zondag 28 september 2014 07:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Was trouwens al met CM begonnen en lees nu opeens dat er allemaal spelers missen. Ronaldinho bijvoorbeeld enzo maar ook spelers in Europa. Blijkt dus probleem te zijn met de search functie en daarom hebben ze die spelers uit CM gehaald.Kan dus wachten op een update om m'n CM opnieuw te beginnen.
ps storequote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef Mex444 het volgende:
Weet iemand hoe ik de 40 wekenlang gouden pakketjes kan redeemen voor de ps3? Ik heb wel een code maar verder staat er niks bij
Voor mij is pro ook te makkelijk en wereldklasse te moeilijk. Ze komen bijna altijd langs mijn verdediging.quote:Op zondag 28 september 2014 15:36 schreef AntiChrist7 het volgende:
zoekfunctie werkt hier gewoon. Enorm lame is wel dat braziliaanse competitie eruit gehaald is....
Is er iets te doen tegen het frappante cheaten van de AI op wereldklasse wanneer er kopduels zijn? Duels tegen een fysiek zwakkere/kleinere speler win je op Pro (zoals het zou moeten), maar op wereldklasse wint de AI gewoon 98% van de duels, ongeacht de spelers
Heb een paar potjes wereldklasse gespeeld. De tegenstander maakt gewoon geen fouten en doet alles goed. Gaat nergens over.quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef Cikx het volgende:
[..]
Voor mij is pro ook te makkelijk en wereldklasse te moeilijk. Ze komen bijna altijd langs mijn verdediging.
Dit heb ik gemerkt idd, de helft van de tijd zijn ze gewoon stilquote:Op zondag 28 september 2014 00:48 schreef AntiChrist7 het volgende:
Zal denk ik het beperkt houden tot pro en career.
Iedereen is het er over eens dat nederlandse commentaar kut is he? heb hem toch maar aangezet. Omdat die engelsen blijkbaar per woord betaald worden ofzo. Ze zwijgen continu. Geen spelersnamen die worden afgeroepen. Mulder en de andere vertellen tenminste nog iets.
Dat is het kutte van tegen de CPU spelen.. fouten maken is niet aan de orde zoals bij een menselijke speler wel isquote:Op zondag 28 september 2014 22:20 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Heb een paar potjes wereldklasse gespeeld. De tegenstander maakt gewoon geen fouten en doet alles goed. Gaat nergens over.
Precies. Dat maakt het een stuk minder leuk.quote:Op zondag 28 september 2014 22:25 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Dat is het kutte van tegen de CPU spelen.. fouten maken is niet aan de orde zoals bij een menselijke speler wel is
Qua gameplay bedoel je?quote:Op maandag 29 september 2014 17:26 schreef planethugo het volgende:
vraagje, zit er veel verschil tussen de ps3 en ps4 versie? Of is er ergens een site waar dit goed uitgelegd staat? Kan er namelijk weinig over vinden.
Mee eens, heb in mijn carrière met Man City Depay gekocht, maar toch teleurstellend hoe generiek die eruit ziet. Neemt toch heel wat van de ervaring weg.quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef James_R het volgende:
Met name van spelers als Depay, Blind, van Persie, die zo'n goed WK hebben gespeeld en de smaakmakers waren van Oranje/United/PSV, dan kan je het toch wel voor elkaar krijgen om zo'n speler een beetje te laten lijken? Wat zitten die gasten in godsnaam het hele jaar te doen daar bij EA
Vrouwen, meisjes en Fifaquote:Op maandag 29 september 2014 22:22 schreef Vincento17 het volgende:
Bij fifa 14 speelde ik altijd op wereldklasse en won ik eigenlijk alles. Nu bij wereldklasse lukt het niet en verlies ik telkens met 1-0. CPU maakt geen foutjes...
Jaja, dat noemen ze "Next Gen"quote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een k*tspel...sorry...
Ik vind er echt niks aan verbeterd ten opzichte van 14. Grafisch is het achteruit gegaan. Spelers lijken alleen maar minder op hun echte persoon. En de gameplay is ook wel zo slecht geworden.
En waarom moeten al die verplichte filmpjes tussendoor. Net of het spel daar mooier van word. Ik hoef de keeper (of speler bij een vrije trap) de bal niet te zien goed leggen.
tegen computer spelenquote:Op maandag 29 september 2014 22:22 schreef Vincento17 het volgende:
Bij fifa 14 speelde ik altijd op wereldklasse en won ik eigenlijk alles. Nu bij wereldklasse lukt het niet en verlies ik telkens met 1-0. CPU maakt geen foutjes...
yup, en kwa opties etc. Ga je het merken als je altijd op de ps3 speelt en dan op de ps4 tegen iemand speelt of zal het gewoon hetzelfde aanvoelen?quote:
10e divisie?quote:Op dinsdag 30 september 2014 00:53 schreef Cikx het volgende:
Ik ben zo klaar met seasons. Ik sta 3-3-10 en gewoon 90% van die verliezen sta ik 2-0 voor en wordt het 2-3 tussen de 80e en 90e minuut. Uiteindelijk krijg je dan echt de behoefte om dingen naar je TV te gaan gooien.
Je kan ze gewoon wegdrukken hoor. Verder klopt het voor geen meter wat je zegt.quote:Op maandag 29 september 2014 22:52 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat een k*tspel...sorry...
Ik vind er echt niks aan verbeterd ten opzichte van 14. Grafisch is het achteruit gegaan. Spelers lijken alleen maar minder op hun echte persoon. En de gameplay is ook wel zo slecht geworden.
En waarom moeten al die verplichte filmpjes tussendoor. Net of het spel daar mooier van word. Ik hoef de keeper (of speler bij een vrije trap) de bal niet te zien goed leggen.
Niet altijd. En online moet iedereen ze wegdrukken. En wat is de toegevoegde waarde om 5 keer per match te zien hoe de keeper het gras aanstampt?quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon wegdrukken hoor. Verder klopt het voor geen meter wat je zegt.
Ja dat is wel waar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 13:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Niet altijd. En online moet iedereen ze wegdrukken. En wat is de toegevoegde waarde om 5 keer per match te zien hoe de keeper het gras aanstampt?
FUT heeft een apart topic.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:19 schreef cigarette14 het volgende:
Vet kut. Ultimate team begonnen met spelers uit Duitse competitie. Staat Aubumayang in FIFA15 als RM geregistreerd..
Dat is altijd al zo geweest in FIFA toch?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:37 schreef SuperHarregarre het volgende:
Dit is nog wel het kutste van Fifa 15 qua looks:
[ afbeelding ]
Alle spelers zijn fucking bodybuilders.
Dit jaar is het echt te gestoord voor woorden. Zelfs sprietjes in real life zien eruit alsof ze de hele dag aan het snuiven en liften zijn.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat is altijd al zo geweest in FIFA toch?
In ieder geval de laatste jaren.
je kan lang niet alle filmpjes wegdrukken. En 2 wat jij wilquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:59 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je kan ze gewoon wegdrukken hoor. Verder klopt het voor geen meter wat je zegt.
x potje doen?quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:17 schreef Trebo het volgende:
Ik speel op de 360 en tijdens Online Season bevriest het beeld na 5 minuten speeltijd een seconde of 10. Verder wel gewoon heel soepel al wordt ik er soms uitgeflikkerd omdat het niet synchroon loopt..?
Iemand anders ook dit probleem?
Met '13 en '14 nooit verbindingsproblemen gehad.
Idd RvP is ook mega gespiers terwijl die irl 60kg isquote:Op dinsdag 30 september 2014 14:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit jaar is het echt te gestoord voor woorden. Zelfs sprietjes in real life zien eruit alsof ze de hele dag aan het snuiven en liften zijn.
Ik speel op wereldklasse en mijn uitslagen kloppen daar ook wel naar. Zo promoveerde ik naar de Bundesliga en werd het 1e seizoen 12e.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Realiseer dat ik eigenlijk barslecht ben in FIfaNet 1-2 verloren met Club Brugge tegen Anderlecht
op Semi Pro
Bij Amateur is dat weer veel te makkelijk dan win ik met 10-0. Hebben jullie dat ook dfat je tegen de computer speelt dat het ene niveau te hoog is en de andere te laag?
Fifa 15 op PS4
Niet zo erg dat ik maar de helft van het scorebord zie, wel bij blessuretijd kan ik niet zien wat links naast het scorebord staat.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ieman d ook dit probleem? dat je op PS4 niet volledig je scherm van fifa kan zien. Ik zie half de score bord bovenaan
Van vrienden gehoord dat het grafisch op de ps4 echt tof is. Qua gameplay zal het niet heel erg verschillen denk ik. Misschien omdat het er anders uitziet dat je het wel anders zal ervaren. Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat er op de ps4 qua gamemodes wel wat meer mogelijk is maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
yup, en kwa opties etc. Ga je het merken als je altijd op de ps3 speelt en dan op de ps4 tegen iemand speelt of zal het gewoon hetzelfde aanvoelen?
Dan moet je paar opties beetje tweaken, tot je dat onder de knie hebt en dan terug veranderen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Realiseer dat ik eigenlijk barslecht ben in FIfaNet 1-2 verloren met Club Brugge tegen Anderlecht
op Semi Pro
Bij Amateur is dat weer veel te makkelijk dan win ik met 10-0. Hebben jullie dat ook dfat je tegen de computer speelt dat het ene niveau te hoog is en de andere te laag?
Fifa 15 op PS4
ah ok thnx. Wil natuurlijk wel op gelijkwaardige basis tegen iemand spelen die de ps4 heeft. Ik heb vooralsnog de ps3, speel eigenlijk alleen fifa erop en gebruik 'm voor netflix en als mediacenter dus heeft geen prioriteit die ps4quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:31 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Van vrienden gehoord dat het grafisch op de ps4 echt tof is. Qua gameplay zal het niet heel erg verschillen denk ik. Misschien omdat het er anders uitziet dat je het wel anders zal ervaren. Volgens mij meen ik gelezen te hebben dat er op de ps4 qua gamemodes wel wat meer mogelijk is maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen.
Ik denk dat je de ontwikkelaars ook even de tijd moet geven om echt de kracht van de ps4 te kunnen benutten.
Dan zijn je ps4 instellingen niet goed.quote:Op dinsdag 30 september 2014 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ieman d ook dit probleem? dat je op PS4 niet volledig je scherm van fifa kan zien. Ik zie half de score bord bovenaan
ben je goed genoeg? en ik zoek ook een profclub ben zelf keeper maar heb vaak spits gespeeld hoogste rating was 88..quote:
Dit herken ik, gaat bij mij tot op heden ook nogal rukquote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef James_R het volgende:
Schiet mij maar lek.... Speel al vanaf editie '06 fifa, met wisselend succes maar nooit bar slecht.
Fifa 15 bak ik opeens echt he-le-maal niets meer van online. Ik kom niet eens uit divisie 10 en sta nu 10-2-35, kortom : Ik verlies nagenoeg alles, terwijl ik mezelf toch een ervaren fifa'er durf te noemen![]()
In balbezit word ik om de haverklap aan de kant gebeukt, staan er 5 man om me heen, zijn de ruimtes enorm klein. Terwijl andersom is elke dieptepass van de tegenstander, of elke hoge pass of überhaupt elke tegenaanval enorm billen knijpen : Hoe hard en hoe vaak ik ook op vierkantje en L2 druk, het mag allemaal niet baten. Enige hoop is dat ik de timing en richting juist heb, en de sliding goed in zet, of dat de tegenstander over of naast schiet, verder is het gewoon als een gek op de knoppen drukken, maar het helpt allemaal geen drol
Zelfde probleem, bij de tegenstander achterin zijn de ruimtes vaak heel klein en bij mij staan er 4 op een rij ver uit elkaar, waar je er zo met een steekbal langs bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:19 schreef James_R het volgende:
Schiet mij maar lek.... Speel al vanaf editie '06 fifa, met wisselend succes maar nooit bar slecht.
Fifa 15 bak ik opeens echt he-le-maal niets meer van online. Ik kom niet eens uit divisie 10 en sta nu 10-2-35, kortom : Ik verlies nagenoeg alles, terwijl ik mezelf toch een ervaren fifa'er durf te noemen![]()
In balbezit word ik om de haverklap aan de kant gebeukt, staan er 5 man om me heen, zijn de ruimtes enorm klein. Terwijl andersom is elke dieptepass van de tegenstander, of elke hoge pass of überhaupt elke tegenaanval enorm billen knijpen : Hoe hard en hoe vaak ik ook op vierkantje en L2 druk, het mag allemaal niet baten. Enige hoop is dat ik de timing en richting juist heb, en de sliding goed in zet, of dat de tegenstander over of naast schiet, verder is het gewoon als een gek op de knoppen drukken, maar het helpt allemaal geen drol
bij selecties "aangepast" kiezen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 14:19 schreef SergeantPeper het volgende:
Ik heb een speler gemaakt in het create player scherm en aan een club toegevoegd, alleen zie ik deze speler niet wanneer ik career mode start. Wat zou ik fout kunnen doen? Of kan dit uberhaupt niet meer?
Ik wil niet de be-a-pro career doen maar de manager variant. waar kun je die instelling aangepaste selecties vinden?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 15:45 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
bij selecties "aangepast" kiezen waarschijnlijk.
Of als je gewoon een procarriere wilt doen kan je ook de gewone selectie kiezen en dan je speler maken en aan een club toevoegen
zelfde scherm waar je moeilijkheidsgraad, valuta, speelduur,. enzo kiestquote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:00 schreef SergeantPeper het volgende:
[..]
Ik wil niet de be-a-pro career doen maar de manager variant. waar kun je die instelling aangepaste selecties vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winst is winst. - F. de Boerquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 00:49 schreef dyonvbaal het volgende:
Jeej... eerste wedstrijd online gewonnen....omdat de verbinding verbrak
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:48 schreef Cikx het volgende:
2-1 Achter komen in de 83ste minuut en dan in de blessuretijd een penalty krijgen en hem dik over schieten..Je moet pas op het laatste moment de richting bepalen anders gaat het naast of over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
Ik weet het, al vrij veel penalties erin geschoten, maar ik kreeg de power in het gele gebied in plaats van het groene, denk door de zenuwenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 08:37 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je moet pas op het laatste moment de richting bepalen anders gaat het naast of over.
Ik ben al blij dat ik vandaag meer dan 1x gescoord heb in een wedstrijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:37 schreef Cikx het volgende:
Ongelofeloos.
Scoreverloop:
22 - Hazard 0-1
27 - Agüero 1-1
29 - Agüero 2-1
32 - Agüero 3-1
34 - Hazard 3-2
90 - Hazard 3-3 (onterechte pingel)
Ik kan het gewoon nooit vasthouden
Als je zelf 5 minuten nadenkt heb je alle teams van 5 sterren toch wel?quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Weet iemand een lijst waar je een lijst kan vinden met alle voetbalploegen en hoeveel sterren een ploeg heeft?
Ik wil een een eigen competitie starten met de 20 best rated (Alle 5 sterrenploegen dus en een deel 4,5 sterrenploegen dus
Klinkt mooi. Ik zou daar een competititie van makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 17:24 schreef satecl het volgende:
[..]
Als je zelf 5 minuten nadenkt heb je alle teams van 5 sterren toch wel?
EDIT: 5 minuten verder:
Sowieso:
Real Madrid
Barcelona
Bayern Munchen
B. Dortmund
Juventus
Manchester City
Manchester United
Arsenal
Liverpool
PSG
Chelsea
Atletico Madrid
Kan je erbij doen:
Spurs
Sevilla
Monaco
Porto
Schalke 04
Benfica
AS Roma
AC Milan
Misschien nog een goeie Russische club of een Turkse club? Maar ik ben daar nooit zo'n fan van.
Dat had ik donderdag. Gister had ik nergens last van.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:23 schreef Jivis het volgende:
Wie heeft er nog meer problemen met EA online connecten op de PS4?Kom er maar niet in
.
is altijd al zo geweest dat 1-0 voorkomen op wereldklasse de cpu plotseling wat meer ongrijpbaar wordt...quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Ik speel nog steeds careermode op het niveau wereldklasse. Ik merk dat als ik op 1-0 voorsprong kom dat de tegenstander een paar tandjes bij gaat schakelen. Ik speel met Manchester City en ik heb echt een goed team maar of ik nou tegen Stoke City, Arsenal, Leeds United speel: als ik op voorsprong kom verandert de tegenstander in Barcelona. Ik word helemaal scheel getikt. Elke pass van mij wordt onderschept, ik krijg tackles te verwerken waar elke topspeler in de Premier League een erectie van krijgt en alle aanvallers van de tegenstander veranderen in een soort Neymar, Ronaldo en Messi in 1. Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf.
Offline heb ik ook last van lag.
Verder is het een prima spel maar er mag nog wel het 1 en ander gerepareerd worden.
Ok. Ik speel voor het eerst wereldklasse dus vandaar.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 17:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
is altijd al zo geweest dat 1-0 voorkomen op wereldklasse de cpu plotseling wat meer ongrijpbaar wordt...
Als mijn spits nu eens hoger zou willen spelen dan mijn CVM, dat zou al veel helpen...
Dat is inderdaad treurig ja. EA kan geen slimme AI maken dus laten ze 'm cheaten. Professioneel is te makkelijk voor me maar wereldklasse is gewoon niet leuk. Elke wedstrijd kun je heerlijk ballen tot je de 1-0 maakt.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 15:37 schreef Maastoren het volgende:
Ik speel nog steeds careermode op het niveau wereldklasse. Ik merk dat als ik op 1-0 voorsprong kom dat de tegenstander een paar tandjes bij gaat schakelen. Ik speel met Manchester City en ik heb echt een goed team maar of ik nou tegen Stoke City, Arsenal, Leeds United speel: als ik op voorsprong kom verandert de tegenstander in Barcelona. Ik word helemaal scheel getikt. Elke pass van mij wordt onderschept, ik krijg tackles te verwerken waar elke topspeler in de Premier League een erectie van krijgt en alle aanvallers van de tegenstander veranderen in een soort Neymar, Ronaldo en Messi in 1. Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf.
Offline heb ik ook last van lag.
Verder is het een prima spel maar er mag nog wel het 1 en ander gerepareerd worden.
je kunt prof spelen en dan sliders aanpassen, er zijn mensen die dat helemaal uitvogelen om tot een zo realistisch mogelijk geheel te komen (zeggen ze zelf dan)quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is inderdaad treurig ja. EA kan geen slimme AI maken dus laten ze 'm cheaten. Professioneel is te makkelijk voor me maar wereldklasse is gewoon niet leuk. Elke wedstrijd kun je heerlijk ballen tot je de 1-0 maakt.
Ik vroeg me af hoe hard je door EA wordt gehandicapt op die momenten. Dus ik nam de Classic XI tegen een halve ster Ierse club. Op professioneel tik ik ze helemaal scheel, was ook om m'n skill moves te verbeteren want classic XI hebben ze allemaal 5* skills.
Daarna op wereldklasse en ook daar tikte ik ze redelijk weg tot het moment dat ik 1-0 scoorde. Opeens veranderen die trage kneuzen in spelers die al die 90+ Pace gasten van Classic XI bij kunnen houden. Het verschil was echt stuitend. Uiteindelijk 2-1 verloren. Kreeg nog tientallen kansen maar de keeper pakte onmogelijke ballen.
Toen uit frustratie nog een keer geprobeerd tegen wereldklasse. Zelfde teams. Dit keer mezelf voorgenomen niet te voetballen maar het systeem te abusen en helemaal sweaty te gaan. Na half uur was het 5-0 voor mij en toen gestopt.
Conclusie is dat wereldklasse AI cheat. En voor mij is de stap tussen professioneel en wereldklasse de stap waarbij ik stop met voetballen en omschakel naar sweaty shit. En dan is het amper voetbal meer. Beetje jammer toch wel.
Ja je kan wel samen een wedstrijd spelen. Moet je aan het begin 2 controllers aan één zijde doen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:34 schreef AlwaysHappy het volgende:
Kun je op de PS4 ook met z'n tweeën ( naast elkaar op de bank ) carriere doen in Fifa 15, of is dat nog steeds solo? Dat je alleen losse wedstrijden tegen elkaar kan spelen? Willen hier vaak in zelfde team een carriere doen namelijk.
Dat kan dus ook bij een carriere?quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 19:44 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja je kan wel samen een wedstrijd spelen. Moet je aan het begin 2 controllers aan één zijde doen.
Ja.. tenminste bij wel.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 20:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat kan dus ook bij een carriere?
halloquote:Op zondag 19 oktober 2014 08:57 schreef Exterminator het volgende:
Nog Fokkers die 'm op de PC spelen? Laten we elkaar toevoegen!
Misschien dat ik 'em binnenkort haal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 08:57 schreef Exterminator het volgende:
Nog Fokkers die 'm op de PC spelen? Laten we elkaar toevoegen!
denk door de matchday update uit te zetten. Bij het scherm waar je teams kiest is dat geloof ikquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Weet iemand het volgende? In Fifa transfer ik altijd als als een malle spelers naar een andere teams toe. Dus de teams zijn totaal veranderd bij mij. Maar als ik een vriendschappelijk wedstrijd wil spelen dan pakt Fifa automatisch weer de standaard teams. Hoe kan ik met mijn bewerkte teams een vriendschappelijke wedstrijd spelen?
Hij laad al de standaard teams in voor dat ik daar kom? Of moet ik het uitzetten, dan terug gaan en opnieuw proberen? Ga het eens proberen vanavond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
denk door de matchday update uit te zetten. Bij het scherm waar je teams kiest is dat geloof ik
Als squads gewoon zijn geladen en je ziet ze correct staan bij team management in het hoofdmenu dan moet je alleen nog die matchday shit uitzetten als het goed is. Op xbox was dat met Y bij het teams kiezen scherm. Daarna doe je de kits en kom je bij de opstelling uit en zou het moeten kloppen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:14 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hij laad al de standaard teams in voor dat ik daar kom? Of moet ik het uitzetten, dan terug gaan en opnieuw proberen? Ga het eens proberen vanavond.
Moet je vrijspelen in de catalogusquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:53 schreef Vincento17 het volgende:
Hoe kan je tegenwoordig spelers bewerken in een spelercarriere? Staat zo'n slotje op?
Ja, nog erger dan 14, veel erger heb ik het gevoel. Als ik in de wedstrijd twee keer de lat raak, weet ik gewoon zeker dat de volgende vijf 1-op-1's een paal raak of wat dan ook. Dan weet ik dat het weer zo'n match is en geef ik al half op. Echt niet meer leuk meer..quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef James_R het volgende:
Vinden jullie ook dat fifa 15 nogal gescript over komt? Zelfs online lijkt het alsof wanneer je slecht gaat, alles ook in een keer mis gaat, en wanneer het goed gaat komt elke bal aan en vliegt elke bal er in bij de tegenstander.
Vanmiddag had ik nog zo'n potje. 1-0 voor, vervolgens binnen 2 minuten 2 tegendoelpunten, en daarna was het echt niet meer te houden, de ene na de andere goal vloog er in, passes van mij kwamen niet meer aan, mijn mannetjes liepen vreemd/onbereikbaar, en de bal stuitte opeens altijd zo dat hij altijd bij de tegenstander terecht kwam.
Andersom ook wel eens gehad, dat ik vlak na elkaar scoor, en dan blijft het ook maar goed gaan, dan blijf je tikken en de tegenstander lijkt er dan niet meer aan te pas te komen ofzo.
Ja, mijn spelers, die topfit waren, kwamen ineens niet meer vooruit en Casillas maakte op miracaleuze een eigen goal na een afstand schot van 40 meter. Zelfs Jordi Alba werd door trage aanvallers aan alle kanten voorbij gelopen!quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef James_R het volgende:
Vinden jullie ook dat fifa 15 nogal gescript over komt? Zelfs online lijkt het alsof wanneer je slecht gaat, alles ook in een keer mis gaat, en wanneer het goed gaat komt elke bal aan en vliegt elke bal er in bij de tegenstander.
Vanmiddag had ik nog zo'n potje. 1-0 voor, vervolgens binnen 2 minuten 2 tegendoelpunten, en daarna was het echt niet meer te houden, de ene na de andere goal vloog er in, passes van mij kwamen niet meer aan, mijn mannetjes liepen vreemd/onbereikbaar, en de bal stuitte opeens altijd zo dat hij altijd bij de tegenstander terecht kwam.
Andersom ook wel eens gehad, dat ik vlak na elkaar scoor, en dan blijft het ook maar goed gaan, dan blijf je tikken en de tegenstander lijkt er dan niet meer aan te pas te komen ofzo.
Zeer herkenbaar, dacht al dat het aan mij lagquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:44 schreef James_R het volgende:
staat crossing op manual, assisted of semi?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:19 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Ja, mijn spelers, die topfit waren, kwamen ineens niet meer vooruit en Casillas maakte op miracaleuze een eigen goal na een afstand schot van 40 meter. Zelfs Jordi Alba werd door trage aanvallers aan alle kanten voorbij gelopen!
Dan even een hele andere vraag; ik heb een probleem met het geven van voorzetten bij Fifa 15 op de Xbox One. Normaal gesproken als je voorzet rustig geeft komt hij ergens bij de tweede paal terecht maar mijn voorzetten verdwijnen bijna allemaal over de zijlijn aan de andere kant van het veld. Als je 2 keer x drukt hoort de bal ergens bij de 1e paal te komen, en als je 3 keer x drukt dan hoort er een harde voorzet over de grond te komen maar deze ballen verdwijnen ook allemaal over de zijlijn aan de andere kant van het veld. Hetzelfde is het geval wanneer ik een vroege voorzet probeer. Hebben jullie enig idee waardoor dit komt? Of heb ik misschien ergens de instelling verkeerd staan.
Ik weet dat voorzetten geven moeilijker geworden is maar het bovenstaande klopt ook niet volgens mij.
Assisted, is dat goed of moet ik het op manual zetten?quote:Op zondag 2 november 2014 13:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
staat crossing op manual, assisted of semi?
Ik heb het zelf op semi staan al een paar FIFA's en dat bevalt wel goed. Heb wel het gevoel dat de cross ongeveer neerkomt waar ik hem wil hebben zonder dat het volledig automatisch gaat of juist über nauwkeurig moet zijn.quote:Op woensdag 5 november 2014 14:20 schreef Mynheer007 het volgende:
[..]
Assisted, is dat goed of moet ik het op manual zetten?
No?quote:Op woensdag 5 november 2014 16:03 schreef Trebo het volgende:
Ik kan niet in seizoenen komen.. meer mensen last van?
Niemand die dit ook heeft? Ben de wanhoop nabij..quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 22:37 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik heb last van heel raar probleem met FIFA15. Soms beginnen spelers uit het niets de bal keihard naar elkaar te passen en te stiften.Wanneer ik geen balbezit heb gaan ze ineens slidings maken. Soms helpt het om de instellingen van de controller weer op standaard te zetten, soms niet. Iemand die dit probleem ook heeft / een oplossing weet? Echt heel irritant.
Nee.quote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niemand die dit ook heeft? Ben de wanhoop nabij..
Heb ook een gamepad gehad die raar deed... als tip om dit te achterhalen: Download de fifa 15 demo voor de pc, download de Ds4 tool zodat je de ps4 gamepad kan gebruiken op je pc.. je krijgt dan mooi een kalibratie menu om je knoppen te checken.. als hij niet gelijk raar doet gewoon even een potje demo spelen tot hij raar doet en dan naar kalibratie en kijken of bv een knop blijft hangenquote:Op dinsdag 11 november 2014 18:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Niemand die dit ook heeft? Ben de wanhoop nabij..
real madrid als je 5 ook goed vindtquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:20 schreef Zhano het volgende:
Wat is een leuk 3-4 sterren team voor H2H?
Nee ik vraag toch om 3-4quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
real madrid als je 5 ook goed vindt
PSV.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:20 schreef Zhano het volgende:
Wat is een leuk 3-4 sterren team voor H2H?
De goede moeten gewoon weer lijden onder de nog beterenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:27 schreef rolls-reus het volgende:
Gwn met zn alle hier verder posten
Jazeker en vast, ouwe Inuit-vriend. Om onverklaarbare reden foetsiequote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef The_Eskimo het volgende:
Hoi PoTSie. Er was vroeger toch een apart FUT forum trouwens? Ben ik zolang weggeweest?
Origin of fok?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:31 schreef The_Eskimo het volgende:
Volgens mij heeft een 'goede vriend' van mij een ban ofzo want hij kan niet meer inloggen.
De hele FUT topicreeks is verdwenen als sneeuw voor de zon?? Het Inuitleger vraagt zich af waarom!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jazeker en vast, ouwe Inuit-vriend. Om onverklaarbare reden foetsie
Me know nothing. Misschien is er gebabbeld?quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:34 schreef The_Eskimo het volgende:
[..]
De hele FUT topicreeks is verdwenen als sneeuw voor de zon?? Het Inuitleger vraagt zich af waarom!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |