Gamemania is altijd drukquote:Op zondag 14 september 2014 15:13 schreef Fokker101 het volgende:
Neej als je naar een kleine intertoys gaat zou die er wel zijn op de release denk ik
Die gast.quote:Op zondag 14 september 2014 15:12 schreef elshaarawy92 het volgende:
10 Differences between Fifa 14 and Fifa 15
Ik ga je zo hard afmaken he..quote:Op zondag 14 september 2014 19:00 schreef Fokker101 het volgende:
Kan niet wachten haast.. heb er wel veel zin in.
Ja, tuurlijk. Als jij betaald hebt voor online in US. Alleen ik zou het je niet aanraden.quote:Op zondag 14 september 2014 20:14 schreef PlukvdP. het volgende:
Als ik hem haal uit de US store, kan ik dan hier in Nederland ook al de 23e spelen? Release staat op de 23e namelijk daar, terwijl het spel in Nederland een paar dagen later pas uitkomt.
Playstation 4 btw.
En waarom niet?quote:Op zondag 14 september 2014 20:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Als jij betaald hebt voor online in US. Alleen ik zou het je niet aanraden.
Speel met een controller zoals 98% van de fifa spelers?quote:Op maandag 15 september 2014 11:30 schreef TweeGrolsch het volgende:
Waarom probeert EA toch altijd iedereen te dwingen om met de muis een voetbal spelletje te spelen. Dat is echt verrekte kut.
Mm, eigenlijk precies de fifa 15 demoquote:Op maandag 15 september 2014 10:54 schreef Matedeor het volgende:
Iemand dit filmpje al gezien. Ziet er allemaal zeer gelikt uit maar als dit de echte uiteindelijke versie is, dan is de gameplay voor mij denk ik te snel en te arcade. Laatste jaren leken ze het juist wat langzamer te maken, vanwaar nu ineens die 180 graden draai?
Over 10, dagen is 25 september lieverd.quote:Op maandag 15 september 2014 21:15 schreef elshaarawy92 het volgende:
eindelijk mail ontvangen van Wehkamp levertijd 5-10 dagenk hoor mensen zeggen dat wehkamp niet op tijd is met leveren
Artikel Prijs Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 15 (PlayStation 4)
Aantal: 1
55.00 5-10 dagen tooltip questionmark ANNULEREN
Beter dan de huidige, ik zou alleen andere foto Costa nemen.quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ] Eigen gemaakte cover
Helemaal niemandquote:Op dinsdag 16 september 2014 15:24 schreef AntiChrist7 het volgende:
wie kijkt er uiteindelijk naar de cover voor meer dan 5 minuten, al die maanden samengeteld?
Netjes hoor. Hoe doe je dat?quote:Op maandag 15 september 2014 21:52 schreef Fokker101 het volgende:
[ afbeelding ] Eigen gemaakte cover
Zou je er een kunnen maken met Pelle voorop in Southampton shirt en een Heraclied Bruns bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 16 september 2014 19:28 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bewerken met Photosoep, moet ik een van Heracles maken
Vast wel, ja..quote:Op woensdag 17 september 2014 11:01 schreef Eenskijken het volgende:
Ik neem aan dat alle grote electronicazaken weer een nachtlaunch houden?
verkeerde topic.. pesquote:Op donderdag 18 september 2014 09:13 schreef satecl het volgende:
Dit jaar gaat toch het jaar van PES worden. Demo schijnt echt veel meer indruk achter te laten. Ze zijn weer helemaal terug sinds PES6. Dat zou erg leuk zijn.
Later geworden, verwacht 7 uur. Maar dat kan later worden denk eerlijk gezegd als die online staat. Dat die dan direct er weer uitggegooit word ivm druktequote:Op donderdag 18 september 2014 13:19 schreef Principia het volgende:
Wanneer komt de Webapp online, dacht dat dat gisteren al gebeurde?
quote:Op woensdag 17 september 2014 10:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zou je er een kunnen maken met Pelle voorop in Southampton shirt en een Heraclied Bruns bijvoorbeeld?
Net zo mooi gedaanquote:Op donderdag 18 september 2014 22:40 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] pelle geen foto van alleen in fey shirt
Geen hd, en wat klein helaaaaas.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:44 schreef hafcfan het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond deze foto wel baas
En Bel Hassani. Rest is niet veel nee.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:45 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Bruns is overigens de enigste die nog een beetje kan voetballen samen met linssen
Toch jammer hé, JL denk je ook?quote:Op donderdag 18 september 2014 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
En Bel Hassani. Rest is niet veel nee.
Nog even afwachten hoe het gaat onder de nieuwe trainer. Zondag is heel belangrijk. Win je dat dan komt het vertrouwen terug. En misschien zijn ze onder de nieuwe trainer stukken beter. Zo ging het bij ADO ook vorig jaar.quote:Op donderdag 18 september 2014 22:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Toch jammer hé, JL denk je ook?
Fijn dat je het even zegt.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:20 schreef Matedeor het volgende:
Stream van iemand van Pu die FIFA 15 al aan het spelen is.
http://www.twitch.tv/powerunlimited
Ja op Xbox one.quote:Op vrijdag 19 september 2014 15:32 schreef Fokker101 het volgende:
Speelt die hem nu op de Next-gen of niet?
Ah, ik moet wachten tot woensdag/donderdagquote:Op vrijdag 19 september 2014 15:34 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Ja op Xbox one.
Waarschijnlijk een review versie die ze krijgen of dat ea early access waar je abbonement op kan nemen.
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die goalkeepers zijn wel echt fubar in de demo. Laten echt veel makkelijke schoten los en bij afstandsschoten zitten ze er vaak naast. Net scoorde ik een kopbal door het midden en liet de keeper 'm gewoon gaan.
heb besteld bij wehkamp hopelijk snel binnen.. was vandaag nog langs gamemania die 14 euro geeft voor fifa 14 ps4quote:Op vrijdag 19 september 2014 16:42 schreef Fokker101 het volgende:
Zo, FIFA gereserveerd bij Intertoys! Erg veel zin in
Ach ja Game Mania is ook kut. Jammer dat Free record weg isquote:Op vrijdag 19 september 2014 20:38 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
heb besteld bij wehkamp hopelijk snel binnen.. was vandaag nog langs gamemania die 14 euro geeft voor fifa 14 ps4
Was niet te zien bij die stream van PU gisteren. Zaten echt veel treurige keepersfouten in. Dat gaat dit jaar echt frustrerend worden.quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.
Ik heb ook een VI abonnement met Fifa voor de 360. Nu heb ik toch de ps4 fifa bundel besteld. Die fifa voor de 360 kom ik wel kwijt en vind de VI ook gewoon een lekker boekje.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:59 schreef Droopie het volgende:
Vraag me af wat Fifa 15 kost als je er 1000 afneemt.
Bart Smit kan er een bundel mee maken, Voetbal International kost een abonnement 65 euro met gratis spel.
Leuk voor de mensen die de bundel gaan kopen, maar ik had het liever eerder willen weten. Nu heb ik maar de ps3-versie gekocht
Ik durf wel maar ps3 vs ps4 gaat nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:40 schreef Brakkaboy het volgende:
Voeg me toe op ps3 : W-1911 (als je durft...)
Ik heb 'm Btw. ge-preorderd bij GameMania..
Dat lage steekballetje is pas OP niet normaaaalquote:Op zondag 21 september 2014 10:24 schreef mr-green het volgende:
Ga na een tijdje geen fifa deze fifa weer eens halen.
Demo speelt erg relax en de snelheid lijkt weer terug in het spel. Wel blijft het jammer dat het hoge steekballetje nog steeds overpowered is...
Geen idee ik heb geen streams bekeken. Op FIFAbenelux stond een artikel met iemand die de volledige versie mocht testen. Volgens dat artikel was het in de volledige versie veel beter. We zullen het van de week wel zien. Hoe dan ook verheug ik me erop, zoals elk jaar weer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 03:43 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Was niet te zien bij die stream van PU gisteren. Zaten echt veel treurige keepersfouten in. Dat gaat dit jaar echt frustrerend worden.
Ik hoop het, want heb bij de demo toch ook minstens een keer per match een freeze van 2-3 secondenquote:Op maandag 22 september 2014 22:38 schreef Vincento17 het volgende:
Ik heb bij de demo erg veel last van lag. Had dit bij 14 totaal niet en specs van pc liggen hoger. Zal dit bij uiteindelijke spel weg zijn?
quote:Op vrijdag 19 september 2014 19:51 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Er is al lang bekend dat in de volledige versie de keepers en de schoten op doel flink beter zijn.
Blijkt maar weer eens hoe slecht de ratings dus zijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:36 schreef PeterRusso het volgende:
Jasper Cillessen beste Eredivisie speler
Hoezo? Sowieso de beste doelman van Nederland.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Blijkt maar weer eens hoe slecht de ratings dus zijn.
Eurogamer, zo'n beetje de enige website die goed is in voetbalgames reviewen:quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:10 schreef Matedeor het volgende:
Meeste reviews komen online, alleen nog maar positieve gezien. Weer zin in donderdag!
quote:So, the $64,000 question - is FIFA 15 better to play than last year? The short answer is no. It's so different that it will frustrate as many fans as it delights, based on their different approaches to the game.
But ask another question. Would we want FIFA, like Call of Duty, to have nailed-down mechanics that gets infinitesimal tweaks each year? Again, the answer is probably no.
quote:"Relearning FIFA each year has become part of its appeal. The mystery is whether or not this is something deliberate on EA's part, or whether, and I think this is much more likely, their developers are stuck in a holding pattern, balancing and rebalancing between pace and technique each year, responding to community complaints and pressure to deliver annual products of sufficient variance. If I had to put money on it, I'd say that FIFA 16, like FIFA 14, will blunt pacy players and then tell us it's an improvement. But nothing is being improved if there's no clear end point in sight."
Dat vind ik echt onzin. Zijn ook bij anders magazines/websites genoeg reviewers die veel voetbalgames spelen en die goed in staat zijn om zoiets te reviewen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Eurogamer, zo'n beetje de enige website die goed is in voetbalgames reviewen:
[..]
[..]
Eurogamer ligt inderdaad altijd dicht bij mijn eigen mening ja, als enige website nog zo ongeveer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:23 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin. Zijn ook bij anders magazines/websites genoeg reviewers die veel voetbalgames spelen en die goed in staat zijn om zoiets te reviewen.
Waarschijnlijk ligt de review van eurogamer het dichst bij jou eigen mening over de game, dat is heel wat anders, sowieso blijft een review altijd een mening. Algemene beeld wat ik tot nu hoor en lees is echter van het overgrote merendeel positief, met een eurogamer als meest kritische tot nu toe.
quote:Perhaps more than ever, this year's FIFA comes down to the little details. If you played last season's game, then the visuals, game modes, on-pitch action, and means of interaction will be immediately familiar. As a result, the learning curve in FIFA 15 is almost nonexistent.
Beste ELSHAARAWY,quote:Op zondag 21 september 2014 21:59 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Dat lage steekballetje is pas OP niet normaaaal
wow wat bizarquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:03 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch bizar, volgens Eurogamer moet je de game opnieuw leren spelen, volgens Gamespot totaal niet.
http://www.gamespot.com/reviews/fifa-15-review/1900-6415879/
[..]
Waar heb je hem gehaald dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 11:49 schreef Max-Westerman het volgende:
Die bug met die shirtjes zat ook al in FIFA 12 volgens mij
Fifa 12 heb ik toen bij de Mediamarkt gehaaldquote:
Erge man ben je ookquote:Op woensdag 24 september 2014 12:53 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Fifa 12 heb ik toen bij de Mediamarkt gehaald
En al binnen? Ik wel had zelfs een mail dat er een storing was en morgen zou geleverd worden. IK heb het vandaag gwn binnen gekregen en een code via mail ontvangen.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Fokker101 het volgende:
Ik heb hem nog niet... morgen moet ik hem maar ophalen!
lol is het nou veranderd ofnie? turkse commentator zou ook leuk zijnquote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Veel fouten in het commentaar, net als in de vorige versies. Echt zonde.
al jaren niets aan veranderd. "Milan krijgt een vrije trap mee", terwijl ze er een tegen krijgen. Zit er al in sinds fifa 12, nooit iets aan gedaan. En zo zit het vol.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Haha herkenbaar.. gisteren aan het spelen.. ik denk dat het 1-1 blijft.. terwijl ik 2-1 voor sta.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:44 schreef -J-D- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |