Gelukkig niet alleen daar, ook Cambuur gaat niet vrijuit.quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een gefrustreerde zieltjes lopen er ook rond bij Groningen.
GGMM heeft altijd gelijk, ook al heeft hij geen gelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef hottentot het volgende:
Goddomme, dit is toch onzin.
(O.k. GGMM misschien krijg je gelijk over mijn humeur)
Dit. Die had er keihard af gemoeten.quote:Op zondag 14 september 2014 15:42 schreef Gramulanion het volgende:
Antonia had al minstens drie gele kaarten moeten hebben.
Als GGMM zegt "Ik heb geen gelijk", wat dan?quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM heeft altijd gelijk, ook al heeft hij geen gelijk.
Dus hij heeft heel vaak gelijk.
Waarom zou ik dat zeggen?quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als GGMM zegt "Ik heb geen gelijk", wat dan?
Dan heeft hij inderdaad geen gelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Met Regi Blinker hebben ze wel een waardige vervanger gevonden.quote:Op zondag 14 september 2014 15:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik leef met je mee. Het kan niet makkelijk zijn om je grootste idool niet meer te kunnen zien analyseren.
Dan klopt die uitspraak op dat moment.quote:Op zondag 14 september 2014 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |