SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Buitendam op 14-09-2014 15:12:21 ]Dit, dus.
Oke bedankt.quote:Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
De Cambuur fans zijn alweer begonnen met OLE OLE OLE LALA OLE OLE OLE
Ik werd er echt helemaal gek van tegen Den Haag
Geen probleemquote:
Ik lig nog in bed en ben niet echt van plan voor iets anders dan eten/schijten eruit te gaan.quote:
Ook jij bedankt.quote:Op zondag 14 september 2014 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Even een kleine blik op Vitesse tegen Excelsior gedaan.
De algemene indruk is positief. Mooie trommel in het sfeervak. De ritmische basis is gelegd, alleen in het veld pover spel.
Heeft vast een Frans paspoort oidquote:Op zondag 14 september 2014 14:41 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ogbeche is wel een geinig spelertje. Hoe betaalt Cambuur zijn buiten-de-EU-salaris?
Vind het wel mee vallen hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 14:45 schreef hottentot het volgende:
Als Groningen verdomme niet ophoud met dat terug kruipen voor eigen doel word dit wederom een blamage. Ik zit me hier kapot te ergeren.
Meer als in waarom Cambuur zo ver laten komen voordat je probeert te verstoren of de bal te krijgen.quote:
Zie het ook nu. Wel een enorme clubhoer die gast zeg.quote:Op zondag 14 september 2014 14:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heeft vast een Frans paspoort oid
Dit is inderdaad het geval
Ja klopt. Maar als Groningen er vol klapt word het er ook niet beter van hoor, Van Nieff en Hiariej blijven zwak.quote:Op zondag 14 september 2014 14:46 schreef hottentot het volgende:
Dat schot zonet van Cambuur was een mooi voorbeeld van
Keeper stelt ook niks voor.quote:Op zondag 14 september 2014 14:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als Groningen er vol klapt word het er ook niet beter van hoor, Van Nieff en Hiariej blijven zwak.
Klopt ook. Maar iets minder Cambuur vrije loop geven tot in de laatste kwart van het veld zou ikzelf wel prettig vinden. Op het moment dat middenvelders Cambuur zo gemakkelijk erlangs laten word het niks.quote:Op zondag 14 september 2014 14:47 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar als Groningen er vol klapt word het er ook niet beter van hoor, Van Nieff en Hiariej blijven zwak.
Tja, snap nog steeds niet waarom ze geen betere middenvelder hebben opgesteld. En de leeuw er niet in zettenquote:Op zondag 14 september 2014 14:49 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt ook. Maar iets minder Cambuur vrije loop geven tot in de laatste kwart van het veld zou ikzelf wel prettig vinden. Op het moment dat middenvelders Cambuur zo gemakkelijk erlangs laten word het niks.
Ik snap niet waarom die Bizot weg is gegaan, waar speelt hij eigenlijk nu?quote:Op zondag 14 september 2014 14:49 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Padt? Hij doet het wat mij betreft prima. Goede redding nog net.
Ergens in Belgie.quote:Op zondag 14 september 2014 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom die Bizot weg is gegaan, waar speelt hij eigenlijk nu?
genkquote:Op zondag 14 september 2014 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
KRC Genkquote:Op zondag 14 september 2014 14:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
De leeuw zou om mij zeker meer speeltijd verdienen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:50 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Tja, snap nog steeds niet waarom ze geen betere middenvelder hebben opgesteld. En de leeuw er niet in zetten
Wel leuk dat een club als Cambuur zo'n speler vastlegt. Geeft kleur aan de eredivisie.quote:Op zondag 14 september 2014 14:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Zie het ook nu. Wel een enorme clubhoer die gast zeg.
Mijn strategie voor dit jaar bij de VI Toto is niks hetzelfde invullen als Johan.quote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0 punten in de VI TOTO, hoe kan dit.
Derksen is seniel. Ik kijk uit naar elke keer dat hij de bal krijgt.quote:Op zondag 14 september 2014 14:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel leuk dat een club als Cambuur zo'n speler vastlegt. Geeft kleur aan de eredivisie.
Derksen is het hier niet mee eens.
Hij had twee juiste voorspellingen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn strategie voor dit jaar bij de VI Toto is niks hetzelfde invullen als Johan.
Dus als de Snor een goede week heeft zit ik met de gebakken peren!
Dat kan.quote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij had twee juiste voorspellingen.
Wat een domme tactiek.quote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mijn strategie voor dit jaar bij de VI Toto is niks hetzelfde invullen als Johan.
En nog eens belabberd uitgevoerd ook.quote:Op zondag 14 september 2014 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij had twee juiste voorspellingen.
Boeiend.quote:Op zondag 14 september 2014 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een domme tactiek.
[..]
En nog eens belabberd uitgevoerd ook.
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zondag 14-09-2014 om 14:59:39De Leeuw loopt warm. #Cambuur #FCGroningen #CamGro reageer retweet
quote:Op zondag 14 september 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:HenkAlbers1970 twitterde op zondag 14-09-2014 om 14:59:39De Leeuw loopt warm. #Cambuur #FCGroningen #CamGro reageer retweet
quote:Op zondag 14 september 2014 14:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |