Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansenquote:Op zondag 14 september 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de manager zou het prettig zijn als groningen besluit te winnen
Onverstandig.quote:Op zondag 14 september 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansen
Heb je Rekik ook?quote:Op zondag 14 september 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansen
Ik heb Malone, Hansen, Kristensen en Kramer. 0-0 is niet heel onvoordelig.quote:Op zondag 14 september 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Malone, Hansen en Alberg in mijn opstelling.
ADO zou al boven Feyenoord hebben gestaan als de arbitrage niet had besloten om de overwinning aan Feyenoord te schenken in hun eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij winst van ADO gaan ze over Feyenoord op de ranglijst. Utrecht staat er nu al boven.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Malone, Hansen, Kristensen en Kramer. 0-0 is niet heel onvoordelig.
Anders hadden ze nu nog niks gewonnenquote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ADO zou al boven Feyenoord hebben gestaan als de arbitrage niet had besloten om de overwinning aan Feyenoord te schenken in hun eerste wedstrijd van het seizoen
Of een assist van Hansen op een sneaky weggewandelde Malone, dat zou ook lekker zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoewel een 0-1 met assist Malone op Kramer natuurlijk fijner is.
Feyenoord dit jaar is ook belabberd tot nu toe. Dus eigenlijk falen de 2e, 3e, en 4e grootste stad van Nederland om hun achterban goed aan te boren en verstandig met de centen om te gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij winst van ADO gaan ze over Feyenoord op de ranglijst. Utrecht staat er nu al boven.
Dit jaar iets meer doelpunten voor ons en minder voor Cambuur zou erg prettig zijn, vorig jaar was een blamage.quote:
Dank voor deze jynx.quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht gaat sowieso winnen... die goal valt in de laatste minuten....
Daar heeft Ado patent op dit seizoen tot nu toe.
Die laatste minuten horen toch ook bij het Haags kwartiertje?quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zal dat alleen uit een standaardsituatie zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
in jou hooftquote:Op zondag 14 september 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
Waar blijft Houtkoop of desnoods Owobowale?
Wel een lekker baardje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Barazite met z'n ISIS-baard.
Ga geen Italiaans praten boer.quote:Op zondag 14 september 2014 14:20 schreef Fokker101 het volgende:
FORZA GRONINGEN FORZA GRONINGEN FORZA GRONINGEN
Het grappige is dat je geen Feyenoorder daar over hoort, ze blijven maar roepen dat ze steeds de scheidsrechter tegen hebben en Ajax altijd gematst wordtquote:Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders hadden ze nu nog niks gewonnen
Hoop het...quote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week in eigen huis een driepunter voor ADO.
Dacht het nietquote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Grote overwinning.quote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Supersub De Leeuw, Antonia, Chery en Rusnak in actiequote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grote overwinning.
Hansen 7 punten, Malone 6, Kramer 3, Kristensen 3. 19 punten. Best okay.
GAE degradeert.quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel. GAE thuis.
toinequote:Op zondag 14 september 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Even serieus. Wie heeft ooit verzonnen om Blinker zo'n podium te bieden?
Het niveau wordt inderdaad steeds droeviger.quote:Op zondag 14 september 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Even serieus. Wie heeft ooit verzonnen om Blinker zo'n podium te bieden?
quote:Op zondag 14 september 2014 14:32 schreef HulkHeld het volgende:
Kut kunstgras, competitievervalsing.
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 14:32 schreef HulkHeld het volgende:
Kut kunstgras, competitievervalsing.
Speelt wel mee maar uiteindelijk won een Heracles vorig seizoen geen enkele keer thuis (Of weinig in ieder geval)quote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.
Lul niet zo stom manquote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
De Cambuur fans zijn alweer begonnen met OLE OLE OLE LALA OLE OLE OLE
Ik werd er echt helemaal gek van tegen Den Haag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |