Prinsesjes hebben nou eenmaal een dure smaakquote:Op zondag 14 september 2014 12:51 schreef Samzz het volgende:
Waarom kost de jurk die ik op mijn wishlist heb staan 200 euro?
quote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wachten is als optrekkend vocht. Ik kan het missen als kiespijn.
Rijke kerel zoeken.quote:Op zondag 14 september 2014 12:55 schreef Samzz het volgende:
Ja, godver. Dat wordt sparen. Want natuurlijk moet ik hem hebben, hé.
Ja, hoi.quote:
Ik kook hier.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, hier dus wel.quote:
Slettebakquote:
Just stating the facts.quote:
De wind is hier heel koudquote:Op zondag 14 september 2014 13:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier staan de achterdeur en het raam open omdat het zo warm is binnen.
Ik heb ook lekker weer voor jou hoorquote:
Stuur maar op danquote:Op zondag 14 september 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb ook lekker weer voor jou hoor
Past niet in een envelop of zeecontainerquote:
Verdomme. Nou, dan kom ik het mooie weer wel halen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Past niet in een envelop of zeecontainer
Dat mag jij altijd, graag zelfsquote:Op zondag 14 september 2014 13:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verdomme. Nou, dan kom ik het mooie weer wel halen.
Zo'n soort man is hij nu eenmaal.quote:Op zondag 14 september 2014 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hmm.. niet erg lief elke keer als je dat soort dingen post. *zucht*
Waar trap ik in?quote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het begint een beetje op lokkertjes te lijken... arme Samzz, trapt er gewoon bijna in straks.
Ik ben bekend met je ietwat masochistische inslag.quote:
Verder ben ik een gentleman hoor.quote:
Nee, Brobusse mag graag patsen, maar liegen doet hij niet.quote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Het begint een beetje op lokkertjes te lijken... arme Samzz, trapt er gewoon bijna in straks.
Dat zeg ik net.quote:Op zondag 14 september 2014 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Verder ben ik een gentleman hoor.
Och, ik kan gewoon wel tegen wat plagenquote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben bekend met je ietwat masochistische inslag.
Dat zou ik Samzz nooit aandoenquote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Een van je kwaliteiten die ik zeker kan waarderen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, ik kan gewoon wel tegen wat plagen.
Als dat lokkertjes is, faalt Barbusse daar volgens mij hopeloos in. Het is 75% van z'n repetoire op FOK! en ik heb niet het idee dat er veel FOK!sters langs zijn gekomen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, maar ALS ze langsgaan, dan is het natuurlijk wel lastig van zo'n eiland afkomen.quote:Op zondag 14 september 2014 13:50 schreef twi het volgende:
[..]
Als dat lokkertjes is, faalt Barbusse daar volgens mij hopeloos in. Het is 75% van z'n repetoire op FOK! en ik heb niet het idee dat er veel FOK!sters langs zijn gekomen.
Ik denk dat 'ie gewoon net zo'n FOK!ker is zoals de meeste anderen. Verder niks mis mee.quote:Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, maar ALS ze langsgaan, dan is het natuurlijk wel lastig van zo'n eiland afkomen.
En ik heb ook zo het idee dat hij echt een gentleman is en wij gewoon heel veel niet weten.
Heeft hij al zoveel skeletten in zijn kast?quote:Op zondag 14 september 2014 13:54 schreef STING het volgende:
"Welcome to Malta. You can check out, but never leave" - Barbusse
En van de FOK'sters die gingen is nooit meer iets vernomen...quote:Op zondag 14 september 2014 13:52 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Tsja, maar ALS ze langsgaan, dan is het natuurlijk wel lastig van zo'n eiland afkomen.
En ik heb ook zo het idee dat hij echt een gentleman is en wij gewoon heel veel niet weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |