Speelgoedquote:
Je zit me uit te horen hequote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker het is om een vibo tegen je aars te voelen?
Eehm nee, ik vind dat lekker en schaam me er niet voor. Mijn biertje is inm wel op en dus ga ik slapen.quote:
Awwwwquote:Op zondag 14 september 2014 03:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Eehm nee, ik vind dat lekker en schaam me er niet voor. Mijn biertje is inm wel op en dus ga ik slapen.
Vent het is 3.40+ ....quote:Op zondag 14 september 2014 03:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Awwww![]()
Ik begin net
Slaap lekker ^5
Ik ben net krap een uurtje thuis lolquote:Op zondag 14 september 2014 03:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Vent het is 3.40+ ....
Slaap lekker
Ga dan terug lezen! Have fun!quote:Op zondag 14 september 2014 03:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben net krap een uurtje thuis lol![]()
Slaap? Wuzzat?![]()
Doei doei
quote:
quote:
Ad Visser - Brainwaves?quote:Op zondag 14 september 2014 04:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja knokkels, draai eens wat new age
Knokkels?quote:Op zondag 14 september 2014 04:31 schreef Fokker89 het volgende:
Heeft ie em gewoon op autoplay gezet en is ie gaan slapen
quote:Op zondag 14 september 2014 04:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knokkels?Heeft zojuist nog een van mijn verzoekjes gedraaid
Ah, dat is dan voor mij ook wel een goed planquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 04:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, dat is dan voor mij ook wel een goed plan![]()
Gelukkig hoeven we ons nu geen zorgen meer te maken of een Gup wel inspringt als een DJ in slaap is gevallen
quote:Op zondag 14 september 2014 04:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]nee die tijd is voorbij
Trusten Muis![]()
Ik was even geheel into the music en ik vergat het topicquote:Op zondag 14 september 2014 04:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]nee die tijd is voorbij
Trusten Muis![]()
Ja nu ga ik slapenquote:Op zondag 14 september 2014 05:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was even geheel into the music en ik vergat het topic
I dunno what came over me.
En downloadende, nog steeds
quote:Op zondag 14 september 2014 05:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja nu ga ik slapen
tot over een paar weken
Ik zou wel willen helpen, maar ik ben een beetje misselijk.quote:Op zondag 14 september 2014 08:54 schreef robdriessen het volgende:
Melting, pak jij de stofzuiger? Ik heb veger en blik al.
Je bent zelf kak johquote:Op zondag 14 september 2014 12:10 schreef Studiotje het volgende:
Gisteravond was leuk, jammer van dat laatste uur, dat kakte in.
Rond middernacht naar bed gegaan en de hele nacht heeeerlijk geslapen.quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rond middernacht naar bed gegaan en de hele nacht heeeerlijk geslapen.Dat zouden meer mensen moeten doen.
Evy is fier op uquote:
Ouder papa, geef het maar toequote:Op zondag 14 september 2014 12:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Rond middernacht naar bed gegaan en de hele nacht heeeerlijk geslapen.Dat zouden meer mensen moeten doen.
Het is dat mijn kunstgebit in de Kukident ligt, anders zou ik je bijten.quote:
Kukident is toch alleen kleefpasta?quote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is dat mijn kunstgebit in de Kukident ligt, anders zou ik je bijten.
Jammer, dat is zo lekkerquote:Op zondag 14 september 2014 12:34 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het is dat mijn kunstgebit in de Kukident ligt, anders zou ik je bijten.
Shit, dat verklaart een hoop.....quote:Op zondag 14 september 2014 12:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kukident is toch alleen kleefpasta?
U gaat de Donald Duck lezen?quote:Op zondag 14 september 2014 13:06 schreef Uccie het volgende:
Liefde voor het topic.
Nu ga ik intellectueel doen.
Als het goed is krijgt hij morgen of overmorgen of zo de details. (Tenminste dat begreep ik zo ongeveer?)quote:
Volgens mij is ze bij de Uniquote:
Leukquote:Op zondag 14 september 2014 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als het goed is krijgt hij morgen of overmorgen of zo de details. (Tenminste dat begreep ik zo ongeveer?)
Shit, ik moet opschieten, moet mijn kind halenquote:
quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef Uccie het volgende:
Nee ik zit mijn vrije zondagmiddag op de uni aan een opdracht met studiegenoten.
#yolo
Whehehe ook niet geheel onbelangrijk!quote:Op zondag 14 september 2014 13:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Shit, ik moet opschieten, moet mijn kind halen
Tot laters
Meh, je moet het er maar voor over hebben he!quote:Op zondag 14 september 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
En dat allemaal om ooit een jaarsalaris van ¤100k binnen te harken
quote:Op zondag 14 september 2014 13:31 schreef Kally het volgende:
Ik heb echt een teringhekel aan jankende pubers
hihahoquote:Op zondag 14 september 2014 13:41 schreef Uccie het volgende:
Ik lach me rot. Maar we hebben nog niets gedaan
quote:Op zondag 14 september 2014 13:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, je moet het er maar voor over hebben he!
Sta je al ingeroosterd?quote:Op zondag 14 september 2014 14:04 schreef Rafeiro het volgende:
Althans, niet verbonden met de stream
Als je niet ingeroosterd staat, kun je ook niet uitzenden.quote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Geen idee
Kan niet verbinden en die melding van een aangepaste lame is ook lame
Ik heb me er al opgezetquote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je niet ingeroosterd staat, kun je ook niet uitzenden.![]()
Zal ik ff vragen of je nu ff wat testtijd on air kan krijgen?
Verder weet ik niks over Mixxx, maar dat van lame, misschien heb je lamemp3.dll nodig?
Lang genoeg wachten, dan is dat modaal wegens inflatiequote:Op zondag 14 september 2014 13:13 schreef Uccie het volgende:
En dat allemaal om ooit een jaarsalaris van ¤100k binnen te harken
Ja ik ken dat hele pakket niet, dus kan ik je er niet mee helpen, helaas.quote:Op zondag 14 september 2014 14:35 schreef Rafeiro het volgende:
SAM doet het wel weer, maar Mixxx wil echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |