SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne Froon (22) en Kris Kremers (21) - update 14-9SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn (kort): - bron: Videodagboek Ouders Kris Kremers - EenVandaag - 04-08 - FotoverslagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van de wandeling:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Analyses van de foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overzicht en analyses van de telefoongegevens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerder nieuws na de vondst van de rugzak en resten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten en vindplaatsen Zaak Lisanne en Kris, Boquete:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaarten en luchtfoto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vondsten Lisanne en Kris:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Algemene foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flora, fauna, klimaat, zon en maan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Informatie op video:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwslinks & ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vermissingen en criminaliteit in het gebied:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lonely Planet-beschrijving El Pianista:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Domnivoor op 14-09-2014 20:20:08 ]![]()
Ik heb de Canon-foto's in een spoiler gezet.
[ Bericht 97% gewijzigd door Domnivoor op 14-09-2014 00:46:52 ]![]()
Hier nog even opnieuw mijn bericht met nieuwe tak-hypothese:
Op de rand van de rots ligt een concentratie van wat lijkt bruine bladeren. Ook aan de tak lijken nog een aantal bladeren te hangen.
Waarom zou er een concentratie aan (dode?) bladeren op de rand van een rots liggen?
Zouden de blaadjes van de tak afkomstig zijn? Als dat zo is namelijk, dan is de tak waarschijnlijk redelijk "vers" in gebruik, en zijn de bladeren mogelijk losgekomen door gezwaai of door het bevestigen van het plastic. De slijtageplekken lijken het gezwaai met twee handen te bevestigen.
Zouden de "papiertjes" die op de grond liggen gebruikt kunnen zijn om de tak mee vast te houden? Omdat het vasthouden van de kale tak pijn begon te doen? Dit laatste is een wilde gok. Geen idee of zoiets helpt namelijk.
Reacties vorige topic op bovenstaande:quote:Op zondag 14 september 2014 00:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik krijg dan meer de indruk dat er eerst meer blaadjes aan de tak zaten en de blaadjes verdroogden en er af vielen. Die liggen er nu dus naast. Dan zou de tak er al wat langer gelegen hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef agter het volgende:
[..]
In een vochtig subtropisch klimaat, geen idee hoe lang het duurt voordat een blad verdroogd.
Maar denk idd niet binnen een paar dagen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:34 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Scherp gezien. Volgens mij is dat nog niet voorbijgekomen, ook niet op WS.
Ik denk dat het takje is ontdaan van blaadjes om ermee te zwaaien, in de hoop dat die zakjes het licht van de zoeklichten van helicopters reflecteren.
[ Bericht 3% gewijzigd door Geruisloos op 14-09-2014 00:51:14 ]![]()
Het lijken me ook geen slijtageplekken.quote:Op zondag 14 september 2014 00:58 schreef Marrije het volgende:
i elk geval die bovenste slijtageplek lijkt me veel te klein om door het vasthouden te komen.
Dat bovenste 'papiertje' zou ook zomaar een oud pakje sigaretten kunnen zijn, btw.
Wat we van deze plek kunnen zeggen is dat de mensen die er geweest zijn, hun rommel niet hebben opgeruimd.
[ Bericht 15% gewijzigd door agter op 14-09-2014 01:05:38 ]Make my day!![]()
Die papiertjes op de rots zijn veel te klein om de tak vast te houden.
En mijn gevoel zegt nog steeds dat Lisanne en Kris de papiertjes bewust hebben neer gelegd.
Zien jullie ook een 5 in de rots![]()
De foto is in de nacht gemaakt, ik denk nog steeds dat de tak met de zakjes is gebruikt om insecten en misschien ook vleermuizen te verjagen en van het lijf te houden![]()
Ik weet niet hoe groot die zakjes zijn, aan de hand daarvan zou ik de overige afmetingen willen afleiden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:02 schreef vronie het volgende:
Die papiertjes op de rots zijn veel te klein om de tak vast te houden.
En mijn gevoel zegt nog steeds dat Lisanne en Kris de papiertjes bewust hebben neer gelegd.
Zien jullie ook een 5 in de rots
Waar zie jij een 5?Make my day!![]()
Links boven het papiertje en waar het takje zich splits wel even de foto vergroten.quote:Op zondag 14 september 2014 01:07 schreef agter het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe groot die zakjes zijn, aan de hand daarvan zou ik de overige afmetingen willen afleiden.
Waar zie jij een 5?![]()
ik zie niks, misschien wel als iemand een cirkel om die 5 zet?quote:Op zondag 14 september 2014 01:14 schreef vronie het volgende:
[..]
Links boven het papiertje en waar het takje zich splits wel even de foto vergroten.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 01:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik zie niks, misschien wel als iemand een cirkel om die 5 zet?
Een beetje een bagger cirkeltje, ik zit mobiel vandaar. Als je inzoomt op het cirkeltje dan zie je een 5![]()
Helemaal geen bagger cirkeltjequote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef Bozoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje een bagger cirkeltje, ik zit mobiel vandaar.ik zie hem hoor
![]()
dank je!quote:Op zondag 14 september 2014 01:42 schreef Bozoe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een beetje een bagger cirkeltje, ik zit mobiel vandaar. Als je inzoomt op het cirkeltje dan zie je een 5
ik had linksboven het papiertje anders opgevat
Maar eindelijk zie ik m ook! Moet nog ff goed kikken zo of ik denk dat het toeval is of dat er echt een vijf is gemaakt.![]()
Ik dacht eerst dat het misschien de schaduw was van de takjes maar daar is 'ie wel iets te duidelijk voor toch?quote:Op zondag 14 september 2014 01:45 schreef vronie het volgende:
[..]
Helemaal geen bagger cirkeltjeik zie hem hoor
![]()
Ja, ik begreep eerst ook niet wat er bedoeld werd met linksboven maar gelukkig heb ik het gevonden.quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
dank je!
ik had linksboven het papiertje anders opgevat
Maar eindelijk zie ik m ook! Moet nog ff goed kikken zo of ik denk dat het toeval is of dat er echt een vijf is gemaakt.![]()
bij de onderkant van de 5 dacht ik dat het een dingetje is, en de bovenkant een vlekje oid. Best ook een vieze plek rechts van de 5. (Wat mijn idee dat daar vaker iemand / mensen zitten versterkt).quote:Op zondag 14 september 2014 01:52 schreef Bozoe het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het misschien de schaduw was van de takjes maar daar is 'ie wel iets te duidelijk voor toch?
Maar het ziet er wel uit als een vijf, kan m nu niet meer niet zien![]()
![]()
Ja het lijkt mij dat iemand daar een 5 in heeft gekrast/getekend. Als het Kris/Lisanne is geweest vraag ik me af waarom? Weet jij zo nog het tijdstip van deze foto? Is dat rond 5 uur geweest?quote:Op zondag 14 september 2014 01:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
bij de onderkant van de 5 dacht ik dat het een dingetje is, en de bovenkant een vlekje oid. Best ook een vieze plek rechts van de 5. (Wat mijn idee dat daar vaker iemand / mensen zitten versterkt).
Maar het ziet er wel uit als een vijf, kan m nu niet meer niet zien
Edit: zie het al. De foto is niet om 5 uur gemaakt.![]()
Denk je dat de dingen bewust zo neergelegd zijn op deze foto, dat ze ons iets ermee willen vertellen?Make my day!![]()
Ik denk het niet, lijkt me wel heel vaag. Dacht eerst misschien genoteerd voor zichzelf maar bij nader inzien zie ik geen reden waarom dat alleen een 5 zou zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 02:12 schreef agter het volgende:
Denk je dat de dingen bewust zo neergelegd zijn op deze foto, dat ze ons iets ermee willen vertellen?
Kan natuurlijk best zo zijn dat het ons nu opvalt omdat wij op zoek zijn naar antwoorden, misschien hadden zij niet eens door dat daar een 5 getekend is (door anderen).![]()
De bladeren zijn bruin, ze zijn er niet "afgevallen" door gezwaai maar omdat ze dood zijn. En ze liggen op de rots omdat de rots in een jungle staat en er in die jungle bomen staan, maar ook wind waait, overal zijn bladeren.quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef Geruisloos het volgende:
Hier nog even opnieuw mijn bericht met nieuwe tak-hypothese:
[ afbeelding ]
Op de rand van de rots ligt een concentratie van wat lijkt bruine bladeren. Ook aan de tak lijken nog een aantal bladeren te hangen.
Waarom zou er een concentratie aan (dode?) bladeren op de rand van een rots liggen?
Zouden de blaadjes van de tak afkomstig zijn? Als dat zo is namelijk, dan is de tak waarschijnlijk redelijk "vers" in gebruik, en zijn de bladeren mogelijk losgekomen door gezwaai of door het bevestigen van het plastic. De slijtageplekken lijken het gezwaai met twee handen te bevestigen.
Zouden de "papiertjes" die op de grond liggen gebruikt kunnen zijn om de tak mee vast te houden? Omdat het vasthouden van de kale tak pijn begon te doen? Dit laatste is een wilde gok. Geen idee of zoiets helpt namelijk.
Reacties vorige topic op bovenstaande:
[..]
[..]
[..]![]()
Dat denk ik nog steeds.quote:Op zondag 14 september 2014 02:12 schreef agter het volgende:
Denk je dat de dingen bewust zo neergelegd zijn op deze foto, dat ze ons iets ermee willen vertellen?
Je plaats een tak met plastic zakjes ( maar in een bepaalde vorm) en dan papiertjes of kaartjes er bij plaatsen.
Geeft voor mij aan dat Kris en Lisanne hier een bedoeling mee had![]()
Heb je de foto al eens gespiegeld?quote:Op zondag 14 september 2014 02:26 schreef vronie het volgende:
[..]
Dat denk ik nog steeds.
Je plaats een tak met plastic zakjes ( maar in een bepaalde vorm) en dan papiertjes of kaartjes er bij plaatsen.
Geeft voor mij aan dat Kris en Lisanne hier een bedoeling mee had
Een 5 is dan vaak een 2 of een S.Make my day!![]()
Ik vind het overigens verschrikkelijke foto's.
Persoonlijk denk ik namelijk dat Kris of Lisanne deze foto's gemaakt heeft, terwijl de ander misschien al dood was.
Zittend op de stenen, zwakjes. Op iedere hoopvol geluid een flits af laten gaan. In de hoop gevonden te worden.
Wat een wanhoop moet dat geweest zijn.
Dat is een beetje mijn gevoel erbij.
[ Bericht 4% gewijzigd door agter op 14-09-2014 02:46:01 ]Make my day!![]()
ik denk van nietquote:Op zondag 14 september 2014 02:12 schreef agter het volgende:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: