Dit wel jaquote:
Moet ik hoe ik mijn priveleven indeel met jou bespreken?quote:Op zondag 14 september 2014 04:10 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je toch zo'n goed leven hebt buiten FOK!, waarom besteed he daar dan niet meer aandacht aan?
De #FylaxFridayFans zoals Yvonne en ik laten zich gelukkig niet zo gemakkelijk uit het veld slaan.quote:Op zondag 14 september 2014 04:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan lopen te kloten in een adoratie topicway to go
Ik vermaak me kostelijk in dit topic, vooral fokkers reacties moet ik om lachenquote:
Then again; als iedereen die op de hoogte moet zijn op de hoogte is waarom hier gaan "rellen"? Wat schiet je daarmee op?quote:Op zondag 14 september 2014 04:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zou dat nog niet weten zeker....
Je leest het topic blijkbaar niet
Van een 15 jarige die steun zoekt op fok. Ja het wordt steeds beterquote:Op zondag 14 september 2014 04:10 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
En dan lopen te kloten in een adoratie topicway to go
Ik vertel de waarheid eens, ipv dat dat jochie altijd maar geknuffeld word.quote:Op zondag 14 september 2014 04:11 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Then again; als iedereen die op de hoogte moet zijn op de hoogte is waarom hier gaan "rellen"? Wat schiet je daarmee op?
Je bent telaat. De popcorn is al gepoptquote:
Nee, een 15 jarige die als het hem wat te heet word onder de voeten. Er meteen maar weer een of andere ziekte bijhaalt, om maar een excuus te hebbenquote:Op zondag 14 september 2014 04:12 schreef AF_ het volgende:
[..]
Van een 15 jarige die steun zoekt op fok. Ja het wordt steeds beter
Heel goed, en jij?quote:Op zondag 14 september 2014 04:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hey Sticker![]()
, how are you? Nachtbraker
maar je waarheid heeft een aantal gaten waardoor je verhaal niet heel erg overtuigend overkomtquote:Op zondag 14 september 2014 04:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vertel de waarheid eens, ipv dat dat jochie altijd maar geknuffeld word.
Als je dat al zou willen doen, lijkt het met beter om ook met de hele waarheid aan te komen zetten. In plaats van louter ongefundeerde beschuldigingen. Want volgens mij bereik je daar uiteindelijk helemaal niets mee. Ik denk dat de meeste lezers van dit topic het eerder zielig vinden voor Fylax, en hem uiteindelijk dus alsnog gaan knuffelen.quote:Op zondag 14 september 2014 04:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik vertel de waarheid eens, ipv dat dat jochie altijd maar geknuffeld word.
Mag ik een nieuwe rel starten met jou over dat je een regeltjesfapper bent?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |