Ja, IK neuk geen mensen in de kont omdat ze toevallig mod/admin zijn.quote:
Aldus Fokker89 met zijn stijlvolle binnenkomerquote:Op zondag 14 september 2014 04:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hoef ik jou geen antwoord op te geven.
Maargoed: Omdat hij als een maloot het topic binnen komt met een ''mening''
quote:Op zondag 14 september 2014 02:41 schreef Fokker89 het volgende:
Flikker toch op
Het is gewoon een psychisch gestoord huftertje die doorgaat tot hij zijn zin krijgt, op deze manier lik je zijn ballen nog meer waardoor hij nog meer ego krijgt.
Had van een admin toch wel wat meer verstand verwacht.
Het is namelijk het klootzakje die de radio bijna om zeep heeft geholpen, en voor een hoop mensen de sfeer flink verziekt heeft.
niet alleen de sfeer overigens.
Toevallig spreek ik huge al voordat hij mod werd.quote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, IK neuk geen mensen in de kont omdat ze toevallig mod/admin zijn.
Inderdaad, tering zeg.quote:
Omdat het iets is wat al een tijdje speelt jaquote:Op zondag 14 september 2014 04:04 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aldus Fokker89 met zijn stijlvolle binnenkomer
[..]
Arme fylax tochquote:Op zondag 14 september 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Van liev berichtje van Yvonne naar een discussie![]()
Omdat hij nooit complimenteuze topics krijgtquote:Op zondag 14 september 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee van een discussie naar iemand in de kont neukenquote:Op zondag 14 september 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Alsnog weet ik niet waarom R49 bijna dood ging door jou maar goed verder leuk verhaalquote:Op zondag 14 september 2014 04:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik er blijkbaar voor zorg dat mensen gaan rellen.quote:Op zondag 14 september 2014 04:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsnog weet ik niet waarom R49 bijna dood ging door jou maar goed verder leuk verhaal
Nee, maar irl gelukkig wel.quote:Op zondag 14 september 2014 04:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Omdat hij nooit complimenteuze topics krijgt
Tofquote:Op zondag 14 september 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik er blijkbaar voor zorg dat mensen gaan rellen.
Mijne wel. Waarom ga je dan niet gewoon lekker sociaal doen ofzo?quote:Op zondag 14 september 2014 04:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, maar irl gelukkig wel.
Mijn leven hangt gelukkig niet van FOK! af
Er zit iets dwars maar dat wordt niet besprokenquote:Op zondag 14 september 2014 04:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alsnog weet ik niet waarom R49 bijna dood ging door jou maar goed verder leuk verhaal
Als het toch echt allemaal zo ernstig is, schrijf er een volledig verhaal over en laat niets aan het toeval over. Idealiter stuur je dit dan door aan de voor radio verantwoordelijke gozer. Wat heeft de rest van het forum ermee te maken? Bovendien, het is ook ietwat apart dat je zelf een discussie uitlokt door je nogal ongenuanceerde post in dit topic, maar als andere users dan een mening hebben zijn het mongolen. Dat is toch vreemd?quote:Op zondag 14 september 2014 04:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat het iets is wat al een tijdje speelt ja
Je doet iniedergeval weinig om het te voorkomenquote:Op zondag 14 september 2014 04:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Omdat ik er blijkbaar voor zorg dat mensen gaan rellen.
Die zou dat nog niet weten zeker....quote:Op zondag 14 september 2014 04:08 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als het toch echt allemaal zo ernstig is, schrijf er een volledig verhaal over en laat niets aan het toeval over. Idealiter stuur je dit dan door aan de voor radio verantwoordelijke gozer. Wat heeft de rest van het forum ermee te maken? Bovendien, het is ook ietwat apart dat je zelf een discussie uitlokt door je nogal ongenuanceerde post in dit topic, maar als andere users dan een mening hebben zijn het mongolen. Dat is toch vreemd?
Omdat ik me niet laat wegsturen door jouquote:Op zondag 14 september 2014 04:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mijne wel. Waarom ga je dan niet gewoon lekker sociaal doen ofzo?
Wat kan ik meer doen dan vragen of ze normaal doen? Ik ga niet voor politieagentje spelen.quote:Op zondag 14 september 2014 04:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je doet iniedergeval weinig om het te voorkomen
Je weet waar men op uit is. en het enige waar je dan bang voor bent is dat je zelf niet meer kan draaien knurftquote:Op zondag 14 september 2014 04:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat kan ik meer doen dan vragen of ze normaal doen? Ik ga niet voor politieagentje spelen.
En dan lopen te kloten in een adoratie topicquote:Op zondag 14 september 2014 04:08 schreef AF_ het volgende:
[..]
Er zit iets dwars maar dat wordt niet besproken
Volgens mij zou dat wel de beste manier zijn. Dan weet iedereen wat er is en kan er een oplossing komen
Als je toch zo'n goed leven hebt buiten FOK!, waarom besteed he daar dan niet meer aandacht aan?quote:Op zondag 14 september 2014 04:09 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ik me niet laat wegsturen door jou
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |