quote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Geen dingen zeggen die niet kloppen.
quote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou geloof me, het is er met 1 wel wat erger aan toe dan een keer langs een psycholoog gaan
Ik voelde mij even geroepen om daar op te reageren.quote:
Radiotjequote:Op zondag 14 september 2014 03:40 schreef Stickertje het volgende:
Fokker, misschien moet je je theorie hoe een 15 jarige, users tegen je radiotje opzet, eens in BNW posten
quote:Op zondag 14 september 2014 03:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik voelde mij even geroepen om daar op te reageren.
quote:
Terwijl het gewoon bedoeld is om mensen bij elkaar te brengen dan dat iedereen in z'n eigen topicje blijft.quote:Op zondag 14 september 2014 03:43 schreef AF_ het volgende:
Wel knap, na elke fylaxfriday (in dit geval saturday) staat heel fok op zijn kop
Totaal onnodigquote:Op zondag 14 september 2014 03:43 schreef AF_ het volgende:
Wel knap, na elke fylaxfriday (in dit geval saturday) staat heel fok op zijn kop
Tsja op een of andere manier wordt het succes dat fylax heeft hem niet gegundquote:
Inderdaad. ik bedoel het allemaal gewoon goed.quote:Op zondag 14 september 2014 03:45 schreef AF_ het volgende:
[..]
Tsja op een of andere manier wordt het succes dat fylax heeft hem niet gegund
Ja hoor jongenquote:Op zondag 14 september 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon bedoeld is om mensen bij elkaar te brengen dan dat iedereen in z'n eigen topicje blijft.
Stop dan maar met die poging. Dat was de opzet niet van R49.quote:Op zondag 14 september 2014 03:44 schreef Fylax het volgende:
[..]
Terwijl het gewoon bedoeld is om mensen bij elkaar te brengen dan dat iedereen in z'n eigen topicje blijft.
Oh jij denkt dat ik aan iedereen vraag om te gaan rellen terwijl ik draai?quote:
Nog niet, hier zie ik wel toekomst in eigenlijkquote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er ook StudiotjeRadiotje?
wat was dan wel de opzet van r49? toen vorige keer iedereen in zijn eigen topic bleef was het ook niet goed, toen waren er veel huilerts over dat ze (r49) te weinig aandacht kregen en dat iedereen in r49sc moest posten..quote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Stop dan maar met die poging. Dat was de opzet niet van R49.
A ja, dus dan moet het maar niet mogen? Alsof Fylax het voor andere DJ's verpest.quote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is al gebleken jaquote:Op zondag 14 september 2014 03:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh jij denkt dat ik aan iedereen vraag om te gaan rellen terwijl ik draai?
Denk eens goed na man.
>BNW
is het niet meer iedereen is welkom?quote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het dan zo erg dat 1 keer per week een wat grotere show is waar heel fok deel van kan uitmaken? De rest van de week is het alleen jullie selecte clubjequote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dan lees jij niet goed mee. Heb nog gezegd dat ik geen zin had in rellen en dat iedereen gewoon gezellig moest doen.quote:
Ik snap het ook niet, het is niet dat Fylax elke avond draait.quote:Op zondag 14 september 2014 03:49 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is het dan zo erg dat 1 keer per week een wat grotere show is waar heel fok deel van kan uitmaken? De rest van de week is het alleen jullie selecte clubje
Hij mag gewoon radio maken, net als iedereen. Alleen dit heeft een korte maar heftige geschiedenisquote:Op zondag 14 september 2014 03:48 schreef tofastTG het volgende:
[..]
A ja, dus dan moet het maar niet mogen? Alsof Fylax het voor andere DJ's verpest.Volgens mij zijn er nog wel een aantal gaten in jullie programmering. Waarom mag hij niet gewoon op zijn manier radio maken? De luisteraars zien het in ieder geval wel zitten.
Die opzet is dat mensen die er plezier in hebben radio kunnen maken lijkt mij.quote:Op zondag 14 september 2014 03:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |