Waarom zou je hem in godsnaam van de server schoppenquote:Op zondag 14 september 2014 03:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Op dit moment niet nee, maar zodra hij van de server afgeschopt dreigt te worden is het maar een misselijk mannetje. dat kan ik je beloven
Daar gaan jullie zeker ook allemaal voor naar de psycholoog?quote:Op zondag 14 september 2014 03:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die woedeaanval heb jij de afgelopen weken zelf al veroorzaakt bij een aantal mensen van de radio
Dus je beweert dat je dm gesprekken hebt tussen fylax en de X user. Nou dan mag je eens vertellen wat er in die dm's stond. Met bewijzen graag.quote:
Ik doe alles fout toch. Mensen stoken uitelkaar halen enzo.quote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom zou je hem in godsnaam van de server schoppen
Nou geloof me, het is er met 1 wel wat erger aan toe dan een keer langs een psycholoog gaanquote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar gaan jullie zeker ook allemaal voor naar de psycholoog?
Je schat hem wel erg hoog in he?quote:Op zondag 14 september 2014 03:35 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die woedeaanval heb jij de afgelopen weken zelf al veroorzaakt bij een aantal mensen van de radio
*15quote:Op zondag 14 september 2014 03:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je schat hem wel erg hoog in he?
Hij is 14, en heb je zijn simpele posts wel eens gelezen?
quote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou geloof me, het is er met 1 wel wat erger aan toe dan een keer langs een psycholoog gaan
Die info heeft je collega LH wel, dat ga ik nu niet opzoeken en zeker niet hier postenquote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Teveel succesquote:Op zondag 14 september 2014 03:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waarom heeft rob mij dan niet al eerder van de server afgegooid want dit speelt al heel lang.quote:Op zondag 14 september 2014 03:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die info heeft je collega LH wel, dat ga ik nu niet opzoeken en zeker niet hier posten
Daar liet LH dan niets van blijken eerder vandaag...quote:Op zondag 14 september 2014 03:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die info heeft je collega LH wel, dat ga ik nu niet opzoeken en zeker niet hier posten
Komen we terug op mijn eerste reactie: jaloersquote:Op zondag 14 september 2014 03:37 schreef AF_ het volgende:
[..]
Teveel succes![]()
Dat is natuurlijk niet goed voor een radio
Omdat er mensen zijn die jou nog kansen gunnen helaasquote:Op zondag 14 september 2014 03:38 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waarom heeft rob mij dan niet al eerder van de server afgegooid want dit speelt al heel lang.
Wees daar maar trots op inderdaadquote:
Ik hoorde dat de legendarische LH heeft ingebeld in de showquote:Op zondag 14 september 2014 03:38 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Daar liet LH dan niets van blijken eerder vandaag...
Geen dingen zeggen die niet kloppen.quote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wees daar maar trots op inderdaad
Iets met een spijker en een kopquote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komen we terug op mijn eerste reactie: jaloers
Geef mij 1 reden waarom ik jaloers moet zijn ?quote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Komen we terug op mijn eerste reactie: jaloers
Kut voor je.quote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat er mensen zijn die jou nog kansen gunnen helaas
Ja, vaker dan een keer zelfs. Liet helemaal niets blijken van vervelende acties/uitlatingen van fylax. Ook off-air niet.quote:Op zondag 14 september 2014 03:39 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de legendarische LH heeft ingebeld in de show
Als er 3 mensen naar mijn show luisteren is het ook niet gezellig/leuk. Je punt?quote:Op zondag 14 september 2014 03:40 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Geef mij 1 reden waarom ik jaloers moet zijn ?
Ik vind het gezelliger met 7 luisteraars die gewoon leuk meedoen, dan 30 die alleen maar lopen te kankeren. Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |