Nou, daar denk ik nooit zo over na. Volges mij is het gewoon een erg hoogpolig tapijt.quote:
Ieder topic met Yvonne als lapo had een TR waarin je vroeg of ze dat topic nog gaat makenquote:Op zondag 14 september 2014 04:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Precies. Ik stalk Yvonne overal zodat ze een topic over mij gaat maken.
Alsof Yvonne doet wat ik zeg.
Alsof ik om een topic ging vragen als Yvonne alles deed wat ik zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 04:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ieder topic met Yvonne als lapo had een TR waarin je vroeg of ze dat topic nog gaat maken
Huh?quote:Op zondag 14 september 2014 04:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ieder topic met Yvonne als lapo had een TR waarin je vroeg of ze dat topic nog gaat maken
quote:
quote:Op zondag 14 september 2014 04:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
En nu de vermoorde onschuld spelen
Ze heeft amper een rug op die foto maar die kont is van formaat Kim kardashian. Iets klopt nietquote:Op zondag 14 september 2014 04:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Nou, daar denk ik nooit zo over na. Volges mij is het gewoon een erg hoogpolig tapijt.
Ik kan niet slapenquote:Op zondag 14 september 2014 04:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga slapen, dus vanaf nu geen rellen meer.
Oké meneerquote:Op zondag 14 september 2014 04:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Teveel stress?quote:
Waar was je al die tijd. Oh en schop pax eens. Heb al drie keer geroepen maar geen reactie :s heb juridisch advies nodigquote:Op zondag 14 september 2014 04:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waddanquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar was je al die tijd. Oh en schop pax eens. Heb al drie keer geroepen maar geen reactie :s heb juridisch advies nodig
Je hebt wel een goede muzieksmaakquote:Op zondag 14 september 2014 04:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wacht op een DM dat je mij stiekem wel lief vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |