Aldus een 15jarigequote:Op zondag 14 september 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan fappen toen ik mijn bed in ging.
Kan je er niet tegen dat yvonne mij mag?quote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die oplossing is er al. Maar dat zit me nog wel hoog ja
Daarom irriteer ik mij er aan dat een admin zon topic maakt, terwijl ze na mijn weten wel op de hoogte was
Als de oplossing er al is, waarom dan deze discussie?quote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die oplossing is er al. Maar dat zit me nog wel hoog ja
Daarom irriteer ik mij er aan dat een admin zon topic maakt, terwijl ze na mijn weten wel op de hoogte was
Jammerquote:
Dat staat er onderquote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als de oplossing er al is, waarom dan deze discussie?
Rechten voor muziekquote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo heeft hij mensen weggejaagd, de boel bijna verpest en 100euro aan kosten de maand meer ? Kan iemand mij dit uitleggen..
Vooral die kosten klinkt een beetje raar..
Zo roll ikquote:
Denk je nou echt dat die jou magquote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kan je er niet tegen dat yvonne mij mag?
Ze hadden geen muzieklicentie en omdat mensen er over gingen vragen hebben ze het maar toch gekocht.quote:Op zondag 14 september 2014 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Hoezo heeft hij mensen weggejaagd, de boel bijna verpest en 100euro aan kosten de maand meer ? Kan iemand mij dit uitleggen..
Vooral die kosten klinkt een beetje raar..
Dat kan nu nog steeds, zie ook mijn eerdere Doutzen toevoeging aan dit topic.quote:Op zondag 14 september 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan fappen toen ik mijn bed in ging.
quote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zo roll ik![]()
Ik zou wel een LB adoratietopic maken
Ja zo simpel is hetquote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ze hadden geen muzieklicentie en omdat mensen er over gingen vragen hebben ze het maar toch gekocht.
Nee lul, waarom een post maken in een positief topic dat alles naar de kloten helpt terwijl er een oplossing was. Ga je frustratie op je pen0r uitenquote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat staat er onder
Leer lezen domme kut
Precies. Ik stalk Yvonne overal zodat ze een topic over mij gaat maken.quote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die jou mag
Je hebt waarschijnlijk haar lopen doodspammen tot ze een topic voor je maakte. Want zo rol jij
Ow maar ik nodig jou uit om even een weekje of 1.5 in mijn dm terug te lezen. Dan kan je zien dat hij zich ook niet echt als een 15 jarige gedraagt.quote:Op zondag 14 september 2014 04:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Omdat het nogal bijzonder is dat je als volwassene zo tegen een vijftienjarige tekeer gaat
quote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat die jou mag
Je hebt waarschijnlijk haar lopen doodspammen tot ze een topic voor je maakte. Want zo rol jij
Fylax ook maar hij wordt zenuwachtig als hij haar naam moet typenquote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zo roll ik![]()
Ik zou wel een LB adoratietopic maken
Die ass is wel mooie fotosoepquote:Op zondag 14 september 2014 04:22 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat kan nu nog steeds, zie ook mijn eerdere Doutzen toevoeging aan dit topic.
Fokker89 ookquote:Op zondag 14 september 2014 04:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Fylax ook maar hij wordt zenuwachtig als hij haar naam moet typen
je leest maar terug.quote:Op zondag 14 september 2014 04:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Leg eens uit dan als jij het blijkbaar weet, ben oprecht benieuwd.
Je lokte het toen wel heel erg uit.quote:Op zondag 14 september 2014 04:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ow maar ik nodig jou uit om even een weekje of 1.5 in mijn dm terug te lezen. Dan kan je zien dat hij zich ook niet echt als een 15 jarige gedraagt.
Dus bij deze mijn toestemming
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |