Knuffelen, heel veel knuffelenquote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je dat al zou willen doen, lijkt het met beter om ook met de hele waarheid aan te komen zetten. In plaats van louter ongefundeerde beschuldigingen. Want volgens mij bereik je daar uiteindelijk helemaal niets mee. Ik denk dat de meeste lezers van dit topic het eerder zielig vinden voor Fylax, en hem uiteindelijk dus alsnog gaan knuffelen.
Dat weet ik, maar dat boeit me niet.quote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Als je dat al zou willen doen, lijkt het met beter om ook met de hele waarheid aan te komen zetten. In plaats van louter ongefundeerde beschuldigingen. Want volgens mij bereik je daar uiteindelijk helemaal niets mee. Ik denk dat de meeste lezers van dit topic het eerder zielig vinden voor Fylax, en hem uiteindelijk dus alsnog gaan knuffelen.
Ik ben een kind met veel problemen. Dat jij daar nou niet tegen kunt.quote:Op zondag 14 september 2014 04:14 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, een 15 jarige die als het hem wat te heet word onder de voeten. Er meteen maar weer een of andere ziekte bijhaalt, om maar een excuus te hebben
Lb sopt op mij en ik ben wars van regelsquote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mag ik een nieuwe rel starten met jou over dat je een regeltjesfapper bent?
Dat heeft elk kind. Daarvoor ben je puberquote:Op zondag 14 september 2014 04:16 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ben een kind met veel problemen. Dat jij daar nou niet tegen kunt.
Ze was mod he.quote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ja die LittleBrowniequote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Oke, frapant. Kan me niet echt voorstellen dat iemand blij is met het tegenovergestelde bereiken van zijn doelstellingen.quote:Op zondag 14 september 2014 04:15 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar dat boeit me niet.
Als je al van iets last hebt sinds dat je naar de basisschool gaat komt het niet door het puberen.quote:Op zondag 14 september 2014 04:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat heeft elk kind. Daarvoor ben je puber
Ik sop ook wel eens op jequote:Op zondag 14 september 2014 04:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Lb sopt op mij en ik ben wars van regels
Nja het boeit me niet wat jullie er van vinden. Ik vertel alleen maar hoe het zitquote:Op zondag 14 september 2014 04:17 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Oke, frapant. Kan me niet echt voorstellen dat iemand blij is met het tegenovergestelde bereiken van zijn doelstellingen.
Ja jij bent heel bijzonder.....quote:Op zondag 14 september 2014 04:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als je al van iets last hebt sinds dat je naar de basisschool gaat komt het niet door het puberen.
Daarbij heeft niet elk kind wat ik heb.
Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe je het dan zou willen ( niet moeten ) zien. Wat is voor jou de oplossing voor deze problemen?quote:Op zondag 14 september 2014 04:18 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nja het boeit me niet wat jullie er van vinden. Ik vertel alleen maar hoe het zit
Precies.quote:
De seriously mortaxx?quote:
Mortaxx adoratie topicquote:
Als dat topic komt ga ik daar rellenquote:
TMIquote:Op zondag 14 september 2014 04:20 schreef Fylax het volgende:
Ik wou eigenlijk gaan fappen toen ik mijn bed in ging.
Die oplossing is er al. Maar dat zit me nog wel hoog jaquote:Op zondag 14 september 2014 04:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt nog steeds niet uitgelegd hoe je het dan zou willen ( niet moeten ) zien. Wat is voor jou de oplossing voor deze problemen?
Tegenstrijdig welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |