Daar kom ik regelmatig. Meespelen om het kampioenschap is de doelstelling en deze doelstelling is bediscussieerd. Veel vonden het een ambitieuze doelstelling en een aantal vond het realistisch. Dit betekent niet dat ze denken dat Feyenoord kampioen wordt.quote:
Moet je het topic maar even opzoeken waar Clasie net had verlengd en El Ahmadi kwam.quote:Op zondag 14 september 2014 19:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar kom ik regelmatig. Meespelen om het kampioenschap is de doelstelling en deze doelstelling is bediscussieerd. Veel vonden het een ambitieuze doelstelling en een aantal vond het realistisch. Dit betekent niet dat ze denken dat Feyenoord kampioen wordt.
NIEMAND geeft een drol.quote:
uh oké?quote:Op zondag 14 september 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je het topic maar even opzoeken waar Clasie net had verlengd en El Ahmadi kwam.
N
[..]
NIEMAND geeft een drol.
Dit was een dag na het bereiken van de EL. In de euforie wordt nog wel eens iets geks gezegdquote:Op zondag 14 september 2014 19:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Moet je het topic maar even opzoeken waar Clasie net had verlengd en El Ahmadi kwam.
Dat blijkt ja.quote:Op zondag 14 september 2014 19:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit was een dag na het bereiken van de EL. In de euforie wordt nog wel eens iets geks gezegd
Het was een topzaterdag.quote:Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was weer een uiterst vermakelijk weekend, vind je ook niet?
Ja, heb genoten.quote:Op zondag 14 september 2014 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het was weer een uiterst vermakelijk weekend, vind je ook niet?
Tweede helft Cambuur v Groningen was het hoogtepunt van de dag.quote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit ja. Vandaag was tien keer kut.
Moet kunnen. Als WIllem II het kan.quote:Op zondag 14 september 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Hopelijk wint Ajax volgende week van Feyenoord
Die quote ik even, en als Feyenoord dan wint ga ik zeggen dat Ajax slechter is dan Willem II op basis van deze comment. Dat je dat weet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |