Na de aankopen Vermeer, Toornstra en El Ahmadi werd in het Feyenoordtopic gesteld dat ze kampioen zouden kunnen worden.quote:Op zondag 14 september 2014 19:37 schreef Buitendam het volgende:
Ah, Dordt winnen. Dan staat Feyenoord 16e zoiets?
Haha, ja. Daar zitten een paar gekkies bij elkander.quote:Op zondag 14 september 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na de aankopen Vermeer, Toornstra en El Ahmadi werd in het Feyenoordtopic gesteld dat ze kampioen zouden kunnen worden.
Dit heb ik nergens gelezen. Top 3 zou tot de mogelijkheden moeten behoren, gezien de kwaliteiten van de ploegen achter Ajax en PSV.quote:Op zondag 14 september 2014 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Na de aankopen Vermeer, Toornstra en El Ahmadi werd in het Feyenoordtopic gesteld dat ze kampioen zouden kunnen worden.
Is de snelheid bij jou ingame hetzelfde?quote:Op zondag 14 september 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Goeie spits die Milik
Nee, hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit heb ik nergens gelezen. Top 3 zou tot de mogelijkheden moeten behoren, gezien de kwaliteiten van de ploegen achter Ajax en PSV.
PEC en Cambuur zijn zeker beterquote:Op zondag 14 september 2014 19:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit heb ik nergens gelezen. Top 3 zou tot de mogelijkheden moeten behoren, gezien de kwaliteiten van de ploegen achter Ajax en PSV.
Het bestuur riep het dacht ik ook.quote:
nahquote:Op zondag 14 september 2014 19:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
.
Goeie spits die Milik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |