SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kut keeper die Lamprou, heeft niet 1 bal goed uitgetrapt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Willem II, PEC
Dat gezicht van Vermeer is onbetaalbaar
Wow, Willem II had gewoon 47 uitwedstrijden op rij niet gewonnen in de Eredivisie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bedankt voor je bijdrage op deze heerlijke avondquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage op deze heerlijke avond![]()
![]()
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Xbox weer ingepakt en klaar voor vertrek'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat is jou gamertag eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is jou gamertag eigenlijk?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
ik denk dat ik er ook nog maar ééntje neem. Ik heb me gewoon lopen opvreten en kwaad lopen maken.![]()
Sorry maver moest lachen.![]()
haha neejoh altijd een ps3 gehad, en sinds paar weken een ps4quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een One of niet? Mag je me een keer afmaken op FIFA'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lol wat. moo vieze vuile overloperquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een One of niet? Mag je me een keer afmaken op FIFA![]()
Oh dacht dat jij een One had gehaald recentquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha neejoh altijd een ps3 gehad, en sinds paar weken een ps4PS4 komt er over een jaartje wel eerst WiiU halen.
![]()
Blijf nou gewoon bij PS4. Misschien dat ik het over een paar jaar weer eens probeer als er andere versies van uit zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?![]()
dat awkward moment dat je denkt dat je fifa 14 speelt maar eigenlijk de fifa 15 demo op de fifa 13 versie in fifa 12 aan het spelen maar dan ook nog fifa 13 niet hebt en eigenlijk fifa 11 speelt![]()
moet je zeker 2 jaar voor werkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dacht dat jij een One had gehaald recentPS4 komt er over een jaartje wel eerst WiiU halen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga in een friettent werken net zoals de rest van je volk
Godverquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon bij PS4. Misschien dat ik het over een paar jaar weer eens probeer als er andere versies van uit zijn.2 weken trollen over die kut One en dan nu binnen 5 minuten terug naar PS4
Ben je nu ook voor Ajax?
![]()
Iemand al dat spel Destiny gespeeld?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
die competitie begint steeds meer een 'comeback competitie' voor oude sterren te worden of watquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
arme aanvallers in die competitie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |