SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult ThadCastle en freire accepteren als play(station)boys;
6. Gij zult de verloren broeders Ozz, POTS en Lindgren steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult DS2 trollen.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wat een kut keeper die Lamprou, heeft niet 1 bal goed uitgetrapt
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Willem II, PEC
Dat gezicht van Vermeer is onbetaalbaar
Wow, Willem II had gewoon 47 uitwedstrijden op rij niet gewonnen in de Eredivisie
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Bedankt voor je bijdrage op deze heerlijke avondquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage op deze heerlijke avond![]()
![]()
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:47 schreef Kiid het volgende:
Xbox weer ingepakt en klaar voor vertrek'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wat is jou gamertag eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?![]()
hoezo?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is jou gamertag eigenlijk?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
ik denk dat ik er ook nog maar ééntje neem. Ik heb me gewoon lopen opvreten en kwaad lopen maken.![]()
Sorry maver moest lachen.![]()
haha neejoh altijd een ps3 gehad, en sinds paar weken een ps4quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een One of niet? Mag je me een keer afmaken op FIFA'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
lol wat. moo vieze vuile overloperquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook een One of niet? Mag je me een keer afmaken op FIFA![]()
Oh dacht dat jij een One had gehaald recentquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha neejoh altijd een ps3 gehad, en sinds paar weken een ps4PS4 komt er over een jaartje wel eerst WiiU halen.
![]()
Blijf nou gewoon bij PS4. Misschien dat ik het over een paar jaar weer eens probeer als er andere versies van uit zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haal je wel een nieuwe of een definitieve overstap?![]()
dat awkward moment dat je denkt dat je fifa 14 speelt maar eigenlijk de fifa 15 demo op de fifa 13 versie in fifa 12 aan het spelen maar dan ook nog fifa 13 niet hebt en eigenlijk fifa 11 speelt![]()
moet je zeker 2 jaar voor werkenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oh dacht dat jij een One had gehaald recentPS4 komt er over een jaartje wel eerst WiiU halen.
![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga in een friettent werken net zoals de rest van je volk
Godverquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blijf nou gewoon bij PS4. Misschien dat ik het over een paar jaar weer eens probeer als er andere versies van uit zijn.2 weken trollen over die kut One en dan nu binnen 5 minuten terug naar PS4
Ben je nu ook voor Ajax?
![]()
Iemand al dat spel Destiny gespeeld?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
die competitie begint steeds meer een 'comeback competitie' voor oude sterren te worden of watquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[ afbeelding ]
arme aanvallers in die competitie![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die competitie begint steeds meer een 'comeback competitie' voor oude sterren te worden of wat
Jij weet weer niet waar je het over hebt. Hou gewoon je mondje dan.![]()
Ja, Ljungberg en Pires ook al. En Trezeguet.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die competitie begint steeds meer een 'comeback competitie' voor oude sterren te worden of wat![]()
nee volgens mij weet jij niet waar je het over hebt met je domme hoofd, zijn al een paar oude sterspelers heen gegaan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij weet weer niet waar je het over hebt. Hou gewoon je mondje dan.![]()
Goh en waarom zou dat zijn. Verdiep je eens ergens in voordat je begint te blatenquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee volgens mij weet jij niet waar je het over hebt met je domme hoofd, zijn al een paar oude sterspelers heen gegaan.![]()
![]()
Ik ben nooit weggeweest van de PS4 pikketanis.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Godver2 weken trollen over die kut One en dan nu binnen 5 minuten terug naar PS4
Ben je nu ook voor Ajax?
![]()
ja 10 killstreak net in m'n 2e pvp potjequote:Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand al dat spel Destiny gespeeld?dikke ownage
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
del piero, anelka en nog een paar ookquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, Ljungberg en Pires ook al. En Trezeguet.![]()
Vette game? Moet hem nog steeds halen maar amper tijd gehadquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja 10 killstreak net in m'n 2e pvp potjedikke ownage
![]()
![]()
ja ik heb namelijk echt zo zitten blaten eroverquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goh en waarom zou dat zijn. Verdiep je eens ergens in voordat je begint te blaten
ff serieus hoe dom ben jij?![]()
![]()
Ja je blaat wat snap je daar niet aan? Jij bent pas dom net zoals je moeder dom is.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja ik heb namelijk echt zo zitten blaten erover
ff serieus hoe dom ben jij?![]()
Maar even serieus, waarom dan? Geld?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goh en waarom zou dat zijn. Verdiep je eens ergens in voordat je begint te blaten![]()
Ik vind het opzich wel een toffe game ja, maar het moet je wel liggen. beetje grinden enzo. sowieso veel leuker als je paar mensen hebt op mee te spelen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vette game? Moet hem nog steeds halen maar amper tijd gehad'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
nee, wat ik zei was waar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja je blaat wat snap je daar niet aan? Jij bent pas dom net zoals je moeder dom is.
Ah groep 7 redeneringen, bewijst weer eens het gebrek aan intellect bij jou![]()
Omdat elke club een "topspeler" toevoegt aan zijn selectie. En het is voor zover ik begrijp niet eens de officiële competitie daar.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom dan? Geld?![]()
Wat anders?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Maar even serieus, waarom dan? Geld?![]()
Beginnen over intellect en dan die zin eruit poepen. Best pijnlijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
nee, wat ik zei was waar.
Ah groep 7 redeneringen, bewijst weer eens het gebrek aan intellect bij jou![]()
Lekker spelen op je onderzetterquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben nooit weggeweest van de PS4 pikketanis.![]()
ah het niet inhoudelijk kunnen reageren en het simplistische napraten.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beginnen over intellect en dan die zin eruit poepen. Best pijnlijk.
maakt niet uit hoor; dat je nog dommer bent dan een stoeptegel![]()
Hahaha zegt de man met IsaacCuenca als username dan ben je sowieso al niet serieus te nemen. Gelukkig doe ik dit ook niet en moet ik erg lachen om al je posts waaruit blijkt dat je de ballen verstand hebt van wat je probeert te zeggen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:16 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ah het niet inhoudelijk kunnen reageren en het simplistische napraten.
maakt niet uit hoor; dat je nog dommer bent dan een stoeptegel
Ik vind je voor de rest wel aardig ben maar niet bang.![]()
Heb vandaag de PS4 gehaald met Destiny.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand al dat spel Destiny gespeeld?
Tot nu toe is het echt tof, maar heb echt kort gespeeld, tot level 3, dus kan er niet veel over zeggen. Ik hoop dat het niet saai wordt.
Heb de FIFA 15 demo trouwens nu ook op de PS4 gespeeld en het verschil tussen PS3 en PS4 is groter dan ik had verwacht.![]()
uhm ja toen ik dat als username koos leek het wat te worden met die speler, is niet alsof ik gisteren deze account heb aangemaaktquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hahaha zegt de man met IsaacCuenca als username dan ben je sowieso al niet serieus te nemen. Gelukkig doe ik dit ook niet en moet ik erg lachen om al je posts waaruit blijkt dat je de ballen verstand hebt van wat je probeert te zeggen.
Ik vind je voor de rest wel aardig ben maar niet bang.![]()
verkoop niet zoveel domheid man![]()
Zegt al genoeg over je kennis over voetbal eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
uhm ja toen ik dat als username koos leek het wat te worden met die speler, is niet alsof ik gisteren deze account heb aangemaakt![]()
verkoop niet zoveel domheid man
Ben je klaar knul?![]()
ik heb tenminste geen dikke ajax bril opquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zegt al genoeg over je kennis over voetbal eerlijk gezegd.
Ben je klaar knul?
knulletje![]()
Als er iemand kritisch is over Ajax dan ben ik het welquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik heb tenminste geen dikke ajax bril op
knulletje
Nog kleiner knulletje![]()
Hoi Udoquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iemand kritisch is over Ajax dan ben ik het wel
Nog kleiner knulletje![]()
![]()
Terechtquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als er iemand kritisch is over Ajax dan ben ik het wel
Nog kleiner knulletje
Ajax kut club en kunnen er niks van gr gr![]()
Hoe weinig kunnen PSV,Twente en Feyenoord er dan wel niet van als ze geeneens kampioen kunnen worden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Terecht
Ajax kut club en kunnen er niks van gr gr![]()
dat zei ik tochquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:40 schreef wieisboos het volgende:
Firstrow zonder adblocker, wat de fuck man
[ afbeelding ]niet te doen zonder
![]()
![]()
nope niemandquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:06 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand al dat spel Destiny gespeeld?![]()
alsof hem dat wat boeitquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:46 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Feyenoord is pas geneukt vanavond![]()
Not sure if serious...quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
He? zijn pac, sho, heading gewijzigd?
waar staan rit, tir, reg en fis nou weer voor ?![]()
![]()
![]()
Pierce Brosnan.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat wel of niet te bepalen?![]()
Wat ben jij dom zeg.quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:55 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
He? zijn pac, sho, heading gewijzigd?
waar staan rit, tir, reg en fis nou weer voor ?![]()
![]()
![]()
Kon het me haast niet voorstellen dat je echt zo dom was maar het blijkt waar te zijnquote:Op zondag 14 september 2014 00:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
mooi dat je hievan gebruikt maakt![]()
![]()
ik maak me ernstige zorgen om jouquote:Op zondag 14 september 2014 00:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kon het me haast niet voorstellen dat je echt zo dom was maar het blijkt waar te zijn![]()
![]()
Dat is het laatste wat jij moet doen. Jij hebt genoeg problemen die je zelf maar eens op moet lossen.quote:Op zondag 14 september 2014 00:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik maak me ernstige zorgen om jou![]()
ja duidelijk.quote:Op zondag 14 september 2014 00:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu een 77 rated Pelle maar hij heet Messi. Zou dat dan betekenen dat hij er niet in zit?![]()
Cuencaquote:Op zondag 14 september 2014 00:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zit die paashaas jou ook al te vervelen![]()
![]()
Ik stond vandaag in de Intertoys en ik twijfelde om ook een ps4 mee te nemen met dat spel Destiny voor 399,-. Uiteindelijk niet gedaan maar dat zal maandag of dinsdag nog wel gebeuren denk ikquote:Op zaterdag 13 september 2014 23:18 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Heb vandaag de PS4 gehaald met Destiny.
Tot nu toe is het echt tof, maar heb echt kort gespeeld, tot level 3, dus kan er niet veel over zeggen. Ik hoop dat het niet saai wordt.
Heb de FIFA 15 demo trouwens nu ook op de PS4 gespeeld en het verschil tussen PS3 en PS4 is groter dan ik had verwacht.![]()
Ik hoopte eigenlijk op een aanbieding ps4 + fifa 15 na de 25e maar dat gaat bij Intertoys in ieder geval nog niet gebeuren in september.
En ja ik heb dat wijf het hoofdkantoor laten bellen om dat zeker te weten![]()
Daar zijn die wijven dan ook voor...quote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik stond vandaag in de Intertoys en ik twijfelde om ook een ps4 mee te nemen met dat spel Destiny voor 399,-. Uiteindelijk niet gedaan maar dat zal maandag of dinsdag nog wel gebeuren denk ik![]()
Ik hoopte eigenlijk op een aanbieding ps4 + fifa 15 na de 25e maar dat gaat bij Intertoys in ieder geval nog niet gebeuren in september.
![]()
Komt er geen want Microsoft en EA zijn loversquote:Op zondag 14 september 2014 00:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik stond vandaag in de Intertoys en ik twijfelde om ook een ps4 mee te nemen met dat spel Destiny voor 399,-. Uiteindelijk niet gedaan maar dat zal maandag of dinsdag nog wel gebeuren denk ik![]()
![]()
Idd. Maar als er 4 man achter je staat te wachten bij de kassa ziet het er best wanhopig uitquote:Op zondag 14 september 2014 00:44 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar zijn die wijven dan ook voor...
Dit.quote:Op zondag 14 september 2014 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Komt er geen want Microsoft en EA zijn lovers![]()
Er komt geen ps4 bundel met Fifa 15, alleen een xbox one bundel. Jammer want dat kost weer 60 euro extra straks als ik Fifa 15 er bij wil halen en dat Destiny hoef ik niet..![]()
Dat heb ik dus ook. En ik speel nog af en toe GTA dus die moet ik ook weer nieuw aanschaffenquote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Er komt geen ps4 bundel met Fifa 15, alleen een xbox one bundel. Jammer want dat kost weer 60 euro extra straks als ik Fifa 15 er bij wil halen en dat Destiny hoef ik niet..
Die Xbox one bundel is idd wel met nog een ander spel erbij en 2 controllers of zo voor 540 euro dacht ik.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Hoerenkotsprobeer ff zo'n challenge te winnen. Als ik niet scoor dan scoren zij ook nooit (NL), als ik 1x scoor dan zij ook, ik scoor 2 keer etc etc
e: gewonnen, ubersweaty goal van Vydra in 90+4
[ Bericht 18% gewijzigd door Zhano op 14-09-2014 00:57:12 ]![]()
Bij topprice24 bestellen dan, is hij 369 zonder spel.quote:Op zondag 14 september 2014 00:48 schreef WezepAFCA het volgende:
Er komt geen ps4 bundel met Fifa 15, alleen een xbox one bundel. Jammer want dat kost weer 60 euro extra straks als ik Fifa 15 er bij wil halen en dat Destiny hoef ik niet..Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Vydraquote:Op zondag 14 september 2014 00:51 schreef Zhano het volgende:
Hoerenkotsprobeer ff zo'n challenge te winnen. Als ik niet scoor dan scoren zij ook nooit (NL), als ik 1x scoor dan zij ook, ik scoor 2 keer etc etc
e: gewonnen, ubersweaty goal van Vydra in 90+4![]()
![]()
quote:![]()
Al die ouwe meuk ff aan het wegtoveren maar bij alles wat je doet komt er een tweet![]()
![]()
quote:
http://www.intertoys.nl/g(...)Sa4MACFQrjwgodhGcAdg
PS4 alleen vandaag met 10% korting bij intertoys: ¤ 359,-
Begint er al op te lijken
destiny bundel ook 360quote:Op zondag 14 september 2014 09:46 schreef dion_v_k het volgende:
http://www.intertoys.nl/g(...)Sa4MACFQrjwgodhGcAdg
PS4 alleen vandaag met 10% korting bij intertoys: ¤ 359,-
Begint er al op te lijkensterk aan t twijfelen nu
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik twijfelde ook even tot ik zag dat ik dat geld niet op mijn rekening heb staan en vandaag geen geld kan stortenquote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
destiny bundel ook 360sterk aan t twijfelen nu
![]()
Waar zie je die Destiny bundel voor 360??quote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook bij intertoys stond er naast "mensen bekeken ook"quote:Op zondag 14 september 2014 10:12 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Waar zie je die Destiny bundel voor 360??Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zie die niet hoor..quote:Op zondag 14 september 2014 10:13 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook bij intertoys stond er naast "mensen bekeken ook"
Oh ja
Toch maar eens via iemand anders gaan bestellen dan want voorlopig wordt het nergens meer zo goedkoop aangeboden denk ik..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb de hoop op een fifa bundel ook al opgegeven gewoon destiny de deur uit voor 50 eu nog 110 voor de ps3 kost t je nog maar 2 meijer
#FreeTrapz![]()
Ik ga deze ook bestellen. Mijn ps3 moet nog wel meer opbrengen, is een 500gb en zit nog ruim een jaar garantie op met 3 controllersquote:Op zondag 14 september 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
Heb de hoop op een fifa bundel ook al opgegeven gewoon destiny de deur uit voor 50 eu nog 110 voor de ps3 kost t je nog maar 2 meijer175 moet wel lukken dacht ik..
Weet niet eens wat dat ding op kan brengen. heb een zilveren slimline 2 controlers en nog wat spellen.quote:Op zondag 14 september 2014 10:23 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik ga deze ook bestellen. Mijn ps3 moet nog wel meer opbrengen, is een 500gb en zit nog ruim een jaar garantie op met 3 controllers175 moet wel lukken dacht ik..
#FreeTrapz![]()
Evt kun je dan bij gamemania FIFA 15 preorderen... Als je daar een game inleverd met een USED verkoopwaarde van 50 euro kun je FIFA voor 19 euro krijgen, lever je daar gewoon Destiny in.quote:Op zondag 14 september 2014 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
Heb de hoop op een fifa bundel ook al opgegeven gewoon destiny de deur uit voor 50 eu nog 110 voor de ps3 kost t je nog maar 2 meijer![]()
ga eerst eens kijken wat dat destiny isquote:Op zondag 14 september 2014 10:32 schreef Zhano het volgende:
[..]
Evt kun je dan bij gamemania FIFA 15 preorderen... Als je daar een game inleverd met een USED verkoopwaarde van 50 euro kun je FIFA voor 19 euro krijgen, lever je daar gewoon Destiny in.als t vet is hou ik m misschien wel en haal ik gewoon fifa dr bij
#FreeTrapz![]()
Oh njah omdat je eerst zei dat je die wegdeedquote:Op zondag 14 september 2014 10:33 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ga eerst eens kijken wat dat destiny isals t vet is hou ik m misschien wel en haal ik gewoon fifa dr bij
Wel een tof spel hoor.
![]()
Mij lijkt het niks maar dat dacht ik destijds ook van Fallout New Vegas.. Binnen no time uitgespeeldquote:Op zondag 14 september 2014 10:36 schreef Zhano het volgende:
[..]
Oh njah omdat je eerst zei dat je die wegdeedWel een tof spel hoor.
Fallout 3quote:Op zondag 14 september 2014 10:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Mij lijkt het niks maar dat dacht ik destijds ook van Fallout New Vegas.. Binnen no time uitgespeeld![]()
![]()
godverhoerenkutkotsquote:Op zondag 14 september 2014 10:06 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
![]()
verwacht ook niet dat ie nog veel gaat zakken de komende tijd.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
dats what i sedquote:Op zondag 14 september 2014 11:12 schreef FCsuarez het volgende:
verwacht ook niet dat ie nog veel gaat zakken de komende tijd.![]()
Godver even teruggelezen maar wat een stel debieltjes en internethelden hier zeg
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
why ? heb iets gemist blijkbaarquote:Op zondag 14 september 2014 11:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver even teruggelezen maar wat een stel debieltjes en internethelden hier zeg
#FreeTrapz![]()
Godver ben te laat met bestellen en nu is hij uitverkocht
Huh ik kan nog gewoon bestellen?quote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef dion_v_k het volgende:
Godver ben te laat met bestellen en nu is hij uitverkocht![]()
![]()
Bedankt voor dit filmpje. 360packers, ik neem aan dat dat Darksonic en Maver samen zijn?
Het doet me veel dat jullie mij zo waarderen en op deze manier afscheid willen nemen.![]()
quote:Op zondag 14 september 2014 12:30 schreef dion_v_k het volgende:
Godver ben te laat met bestellen en nu is hij uitverkocht![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |