Met Ajax volgende week op bezoek wordt het vervolgens wel tot de winterstop alleen achtervolgen en voetballen voor het linkerrijtje inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Linkerrijtje is de doelstelling
Ik denk dat ik ook maar de alcohol uit de kast haalquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef RetRy32 het volgende:
Boys gewoon slikken en accepteren, dit kan gewoon gebeuren.
Goede dag van Willem II, klaar.
Feyenoord heeft zeker potentie, die nieuwe bois gewoon even laten inspelen op elkaar.
Sevilla gewoon een lekkere basis 11, Immers eruit, Kazim erin.
Dat soort dingen allemaal.
Lekker toch.
Gewoon vertrouwen hebben in Feyenoord, komt goed
Toen ik zag dat Immers aanvoerder was, is al mijn vertrouwen verdwenen. Volgende wedstrijd weer lekker Immers,Te Vreden en Vilhena in de basisquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef RetRy32 het volgende:
Feyenoord heeft zeker potentie, die nieuwe bois gewoon even laten inspelen op elkaar.
Lekker toch.
Voor deze wedstrijd had ik er ook wel vertrouwen in. Dus misschien helpt het om dat even niet te hebben... kan het resultaat ook alleen maar meevallenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef RetRy32 het volgende:
Lekker toch.
Ik hoop dat Rutten inmiddels wel doorheeft dat Te Vrede er geen klote van kan, en dat het niet toevallig is dat het al 2 keer beter is gaan lopen nadat Toornstra werd ingebracht. Kortom; Toornstra > Immers.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Toen ik zag dat Immers aanvoerder was, is al mijn vertrouwen verdwenen. Volgende wedstrijd weer lekker Immers,Te Vreden en Vilhena in de basis
Daar ben ik mee eens. Maar wat een slechte passes zeg. Echt ongelooflijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:50 schreef RetRy32 het volgende:
Lekker toch.
Wat ga je nemen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:52 schreef Maver24 het volgende:
ik denk dat ik er ook nog maar ééntje neem. Ik heb me gewoon lopen opvreten en kwaad lopen maken.
Tja daarom gewoon de grootmeester van de combinaties opstellen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:53 schreef Antaris het volgende:
Daar ben ik mee eens. Maar wat een slechte passes zeg. Echt ongelooflijk.
De bal achter de man spelen, wat slecht zeg.
Ja dat is leuk retrie, maar als je hem in de spits hebt is er niemand om aan te spelen. En die combinaties met Boetius en Schaken heb je ook geen flikker aan. Lekker makkelijk te verdedigen!quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:54 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Tja daarom gewoon de grootmeester van de combinaties opstellen.
Achahbar.
Ik mis vooral de tijd dat dit soort wedstrijdjes in De Kuip vrijwel altijd probleemloos gewonnen werden.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef Henrys het volgende:
Ik mis die tijd dat ik elke wedstrijd aan de hartmonitor moest![]()
Toen wonnen we tenminste uiteindelijk nog
Achahbar kan altijd aangespeeld worden met een man in zijn rug hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat is leuk retrie, maar als je hem in de spits hebt is er niemand om aan te spelen. En die combinaties met Boetius en Schaken heb je ook geen flikker aan. Lekker makkelijk te verdedigen!
4-3 never forget.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef Henrys het volgende:
Ik mis die tijd dat ik elke wedstrijd aan de hartmonitor moest![]()
Toen wonnen we tenminste uiteindelijk nog
Heel verstandig .quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar de alcohol uit de kast haal
Wel als die eindelijk weer een keer tot een goede actie en/of voorzet zouden komen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:55 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja dat is leuk retrie, maar als je hem in de spits hebt is er niemand om aan te spelen. En die combinaties met Boetius en Schaken heb je ook geen flikker aan. Lekker makkelijk te verdedigen!
Schijt jij je broek al vol voor ado morgen?quote:Op zaterdag 13 september 2014 23:00 schreef Tha_Duck het volgende:
Wonen jullie zo dicht bij het stadion dat jullie nu al reageren?
Seizoen 2012/13quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:56 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik mis vooral de tijd dat dit soort wedstrijdjes in De Kuip vrijwel altijd probleemloos gewonnen werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |