SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 13-09-2014 om 19:20:40Zwolle! Leuke stad, mooie club, tof elftal. #nostradamus voorziet 'another day at the office' voor #psv. #pecpsv 0-3 http://t.co/3dq77ONIke reageer retweet
Ze hadden een keer zo'n WK versie van dat soort dingen. Die waren echt lekker.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Kaaschips balletjes, lekker man
Onterechtquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord zal wel weer heel onterecht 2-2 maken.
Plek 5-9quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef hottentot het volgende:
Goed gedaan Zwolle, ik ben benieuwd waar die eindigen.
Gewoon zoals hij meestal keept, jammer van die wedstrijd dat ie rood kreeg, maar is nog jong.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:35 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Lamprou keept de wedstrijd van zijn leven.
GGMM grap, niemand lacht.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Goeie keeper die Lamprou.
Vraag me af waarom Feyenoord die niet gehaald heeft.
Leuke grap renequote:Op zaterdag 13 september 2014 22:36 schreef GGMM het volgende:
Goeie keeper die Lamprou.
Vraag me af waarom Feyenoord die niet gehaald heeft.
True thatquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RetRy post, niemand geeft een fuck.
Zegt Stijn die zijn complete jeugd aan FOK! heeft verspilt.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RetRy post, niemand geeft een fuck.
Was me toch een trieste reeksquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Sinds 47 uitwedstrijden in de Eredivisie wint Willem II weer eens.
Dit jaar komen ze tot bloei, erg leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was me toch een trieste reeksHerinner me nog wel hoe kut ze speelden
In de Kuip sta je altijd met 0-1 voorquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord heeft thuis in 3 wedstrijden 1 punt gepakt. Volgende week komt Ajax langs #leukefeitjes
Snap niet zo goed waar het vandaan komt. Zo enorm overtuigend werden ze toch ook niet kampioen. En daarvoor was het nog slechter.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit jaar komen ze tot bloei, erg leuk.
Tsja, het heeft er wel de schijn van dat Ajax weer kampioen gaat wordenquote:Op zaterdag 13 september 2014 22:48 schreef franske19 het volgende:
Wel lekker dat PSV eindelijk eens afgestraft wordt. Tegen Vitesse en Ajax werden ze eigenlijk overklast maar scoorden ze uit wat tegenstoten. Tegen Zwolle moesten ze echter het spel maken in de tweede helft en dan zie je dat het voetballend allemaal maar weinig voor mag stellen.
Zwolle is kandidaat nummer één, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tsja, het heeft er wel de schijn van dat Ajax weer kampioen gaat worden
Beste Ajacied422, ik geef bij deze volmondig toe dat ik er helemaal naast zat en dat ik absoluut ongelijk had met mijn voorspelling. Maar ik ben er op een of andere manier niet rouwig om.quote:
Die spelen goed, maar zullen het niet volhouden na de winterstop, dat zie je heel vaak bij die clubs. Het gaat tussen Ajax en PSV. Maar PSV heeft over het geheel een betere selectie. Misschien verandert dat in de winterstop als Marc Netto eindelijk eens wat forse aankopen durft te doen.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zwolle is kandidaat nummer één, dat lijkt me duidelijk.
Dit dus. GGMM staat weer eens mooi voor paal. Net als alle andere Ajacieden die vonden dat het geen rood was.quote:Op zaterdag 13 september 2014 22:42 schreef Zorro het volgende:
Broerse vond dat hij rood had kunnen hebben. Die zal het dan ook wel niet snappen denk ik
Ik vind het vooral treurig als potten ketels verwijten.quote:Op zondag 14 september 2014 09:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ah, dat zijn PSV'ers. Die staan meestal te dringen voor het KNVB-kantoor als PSV onrecht wordt aangedaan. Die maken zich nog meer druk om de scheidsrechter dan om hun eigen spel. Dat vind ik een beetje treurig.
Ik vind het geen rood. Het is niet het ontnemen van een directe scoringskans, het is niet overdreven gemeen. We lopen het hele Eredivisieseizoen te janken dat rood én schorsing én penalty veel te zwaar is voor de meeste vergrijpen en als een scheids dan geel trekt zeuren dat het rood was.quote:Op zondag 14 september 2014 08:23 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit dus. GGMM staat weer eens mooi voor paal. Net als alle andere Ajacieden die vonden dat het geen rood was.
Broerse geeft zelf toe dat hij naar de bal sloeg en dat hij geluk had dat hij geen rood kreeg.
Los daarvan moet PSV dit soort potten in het vervolg gewoon winnen als ze kampioen willen worden. Rood of geen rood.
Hij kan hem geven maar het hoeft niet, uiteindelijk is het met een penalty en geel ook wel zwaar genoeg bestraft.quote:Op zondag 14 september 2014 09:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vind het geen rood. Het is niet het ontnemen van een directe scoringskans, het is niet overdreven gemeen. We lopen het hele Eredivisieseizoen te janken dat rood én schorsing én penalty veel te zwaar is voor de meeste vergrijpen en als een scheids dan geel trekt zeuren dat het rood was.
Broerse zegt dat hij blij is dat hij geen rood kreeg omdat hij die eerder wel heeft gehad voor net zo'n situatie. Dat maakt hem niet de opperscheidsrechter.
Zit je nog steeds te janken om die kaart?quote:Op zondag 14 september 2014 09:20 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral treurig als potten ketels verwijten.
quote:Op zondag 14 september 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn steunbetuigingen voor ADO, Cambuur, Excelsior en Dordt.
We zijn het 100% eensquote:Op zondag 14 september 2014 12:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn steunbetuigingen voor ADO, Cambuur, Excelsior en Dordt.
Ik eerder Vitas dan Boszquote:Op zondag 14 september 2014 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Specifiek hoop ik op winst voor Excelsior. Ik gun Peter Bosz eeuwige ellende.
Ik snap het ook niet.quote:
Klopt want bij FC Utrecht zijn we tijgersquote:Op zondag 14 september 2014 12:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Domme keuze van Leeuwin om naar FC Utrecht te gaan.
Hihiquote:Op zondag 14 september 2014 12:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Klopt want bij FC Utrecht zijn we tijgers
[ afbeelding ]
Die zie ik dus nu pasquote:
Mwoch, heb ergere gezien.quote:
Ik schrok even toen ik Malone niet terug zag in de verdediging, maar hij speelt op het middenveld vandaag.quote:
Klopt. Heeft hij vorig seizoen bijna alle wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik Malone niet terug zag in de verdediging, maar hij speelt op het middenveld vandaag.
Weet ik, daar kan hij ook beter uit de voeten vind ik zelf.quote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Heeft hij vorig seizoen bijna alle wedstrijden gespeeld
Cambuur - Groningen is wel een leuke wedstrijd hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Wat een kutwedstrijden vandaag eigenlijk.
Hakim?quote:Op zondag 14 september 2014 12:47 schreef XSbig het volgende:
Die Ayoub doet me aan iemand denken van vroeger. Uit een serie ofzo.
Als de traditionele top 3 niet speelt is het gelijk kut? Best leuke potjes hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Dat was mijn gedachte ook. Niet de moeite om voor thuis te blijven.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Eens!quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet ik, daar kan hij ook beter uit de voeten vind ik zelf.
Wat vind jij er van?quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
Wiljan Vloet is weg bij Niki Volou FC.
Ik gok op ebola.quote:Op zondag 14 september 2014 13:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Die commentator is wel erg geintresseerd naar Kum zijn leed
Wellicht heeft hij zijn nek wel gebroken
3 goals Rusnakquote:Op zondag 14 september 2014 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nienhuis; Pereira, Reijnen, Bijker, Vytas; ElMakrini, Rusnák, Bakker; Ogbeche, Hemmen, De Ridder
Toen JAN VAN HALST kwam natuurlijkquote:Op zondag 14 september 2014 13:21 schreef Zorro het volgende:
Straks de analyse van Regi Blinker en Ronald de Boer. Zegt JJ V Gangelen.
Waar is het toch mis gegaan met dat Fox Sports?
Stichting Open Deur BV doet tegenwoordig de analyse bij Foxquote:Op zondag 14 september 2014 13:21 schreef Zorro het volgende:
Straks de analyse van Regi Blinker en Ronald de Boer. Zegt JJ V Gangelen.
Waar is het toch mis gegaan met dat Fox Sports?
je kan het nog terugkijken via Uitzending gemistquote:Op zondag 14 september 2014 13:27 schreef Littlerabbit het volgende:
NEEEEEEEEEEEEE heb ik Sinouh en Visser gemist vanochtend :s :s
Waarheid als een koe.quote:Op zondag 14 september 2014 13:33 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Milan is wel een lekker hunkje
Groningen Cambuur of...quote:
super sunday ditquote:Op zondag 14 september 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur v Groningen ja, mooi affiche.
Yep. Hoop dat het wat moois word. Als Groninger hoop ik vooral dat Groningen het op weet te brengen om twee helften goed te voetballen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cambuur v Groningen ja, mooi affiche.
Bij winst van ADO gaan ze over Feyenoord op de ranglijst. Utrecht staat er nu al boven.quote:Op zondag 14 september 2014 14:05 schreef hottentot het volgende:
Nog hooguit 20 minuten en deze kwelling is voorbij.
Toch raar dat de 3e en 4e grootste steden van Nederland niet in staat zijn fatsoenlijke elftallen te krijgen.
Ik hoop op veel doelpunten.quote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef hottentot het volgende:
[..]
Yep. Hoop dat het wat moois word. Als Groninger hoop ik vooral dat Groningen het op weet te brengen om twee helften goed te voetballen.
Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansenquote:Op zondag 14 september 2014 14:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de manager zou het prettig zijn als groningen besluit te winnen
Onverstandig.quote:Op zondag 14 september 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansen
Heb je Rekik ook?quote:Op zondag 14 september 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik deed eens gek en nam in Zoet mijn enige niet Den Haag speler in plaats van Hansen
Ik heb Malone, Hansen, Kristensen en Kramer. 0-0 is niet heel onvoordelig.quote:Op zondag 14 september 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Malone, Hansen en Alberg in mijn opstelling.
ADO zou al boven Feyenoord hebben gestaan als de arbitrage niet had besloten om de overwinning aan Feyenoord te schenken in hun eerste wedstrijd van het seizoenquote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij winst van ADO gaan ze over Feyenoord op de ranglijst. Utrecht staat er nu al boven.
Hier ben ik het mee eens.quote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb Malone, Hansen, Kristensen en Kramer. 0-0 is niet heel onvoordelig.
Anders hadden ze nu nog niks gewonnenquote:Op zondag 14 september 2014 14:11 schreef Shreyas het volgende:
[..]
ADO zou al boven Feyenoord hebben gestaan als de arbitrage niet had besloten om de overwinning aan Feyenoord te schenken in hun eerste wedstrijd van het seizoen
Of een assist van Hansen op een sneaky weggewandelde Malone, dat zou ook lekker zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoewel een 0-1 met assist Malone op Kramer natuurlijk fijner is.
Feyenoord dit jaar is ook belabberd tot nu toe. Dus eigenlijk falen de 2e, 3e, en 4e grootste stad van Nederland om hun achterban goed aan te boren en verstandig met de centen om te gaan.quote:Op zondag 14 september 2014 14:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij winst van ADO gaan ze over Feyenoord op de ranglijst. Utrecht staat er nu al boven.
Dit jaar iets meer doelpunten voor ons en minder voor Cambuur zou erg prettig zijn, vorig jaar was een blamage.quote:
Dank voor deze jynx.quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Utrecht gaat sowieso winnen... die goal valt in de laatste minuten....
Daar heeft Ado patent op dit seizoen tot nu toe.
Die laatste minuten horen toch ook bij het Haags kwartiertje?quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan zal dat alleen uit een standaardsituatie zijn.quote:Op zondag 14 september 2014 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
in jou hooftquote:Op zondag 14 september 2014 14:16 schreef opperkleurder het volgende:
Waar blijft Houtkoop of desnoods Owobowale?
Wel een lekker baardje.quote:Op zondag 14 september 2014 14:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wat een kutwedstrijd. Barazite met z'n ISIS-baard.
Ga geen Italiaans praten boer.quote:Op zondag 14 september 2014 14:20 schreef Fokker101 het volgende:
FORZA GRONINGEN FORZA GRONINGEN FORZA GRONINGEN
Het grappige is dat je geen Feyenoorder daar over hoort, ze blijven maar roepen dat ze steeds de scheidsrechter tegen hebben en Ajax altijd gematst wordtquote:Op zondag 14 september 2014 14:12 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Anders hadden ze nu nog niks gewonnen
Hoop het...quote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Volgende week in eigen huis een driepunter voor ADO.
Dacht het nietquote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Grote overwinning.quote:Op zondag 14 september 2014 14:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu Supersub De Leeuw, Antonia, Chery en Rusnak in actiequote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Grote overwinning.
Hansen 7 punten, Malone 6, Kramer 3, Kristensen 3. 19 punten. Best okay.
GAE degradeert.quote:Op zondag 14 september 2014 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou zeggen van wel. GAE thuis.
toinequote:Op zondag 14 september 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Even serieus. Wie heeft ooit verzonnen om Blinker zo'n podium te bieden?
Het niveau wordt inderdaad steeds droeviger.quote:Op zondag 14 september 2014 14:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Even serieus. Wie heeft ooit verzonnen om Blinker zo'n podium te bieden?
quote:Op zondag 14 september 2014 14:32 schreef HulkHeld het volgende:
Kut kunstgras, competitievervalsing.
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.quote:Op zondag 14 september 2014 14:32 schreef HulkHeld het volgende:
Kut kunstgras, competitievervalsing.
Speelt wel mee maar uiteindelijk won een Heracles vorig seizoen geen enkele keer thuis (Of weinig in ieder geval)quote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.
Lul niet zo stom manquote:Op zondag 14 september 2014 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je gelooft in het verhaal dat kunstgras competitievervalsing is, moet je wel een heel treurig leven hebben.
Bedankt Hansquote:Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
De Cambuur fans zijn alweer begonnen met OLE OLE OLE LALA OLE OLE OLE
Ik werd er echt helemaal gek van tegen Den Haag
Beter gaan we fifa doen.quote:Op zondag 14 september 2014 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
De Cambuur fans zijn alweer begonnen met OLE OLE OLE LALA OLE OLE OLE
Ik werd er echt helemaal gek van tegen Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |