Ik schrok even toen ik Malone niet terug zag in de verdediging, maar hij speelt op het middenveld vandaag.quote:
Klopt. Heeft hij vorig seizoen bijna alle wedstrijden gespeeldquote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik schrok even toen ik Malone niet terug zag in de verdediging, maar hij speelt op het middenveld vandaag.
Weet ik, daar kan hij ook beter uit de voeten vind ik zelf.quote:Op zondag 14 september 2014 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Heeft hij vorig seizoen bijna alle wedstrijden gespeeld
Cambuur - Groningen is wel een leuke wedstrijd hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Wat een kutwedstrijden vandaag eigenlijk.
Hakim?quote:Op zondag 14 september 2014 12:47 schreef XSbig het volgende:
Die Ayoub doet me aan iemand denken van vroeger. Uit een serie ofzo.
Als de traditionele top 3 niet speelt is het gelijk kut? Best leuke potjes hoor.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Dat was mijn gedachte ook. Niet de moeite om voor thuis te blijven.quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef XSbig het volgende:
Eens!quote:Op zondag 14 september 2014 12:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weet ik, daar kan hij ook beter uit de voeten vind ik zelf.
Wat vind jij er van?quote:Op zondag 14 september 2014 13:11 schreef opperkleurder het volgende:
Wiljan Vloet is weg bij Niki Volou FC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |